Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

6x200kg is verschrikkelijk netjes Ibo. dat zijn bijna powerlifter taferelen! nice work!

• Topic Starter Topic Starter
Thx Corpaul.
Kon de training van gisteren vanacht wel voelen hoor.
Exht zo'n zeurende pijn aan je benen, niet leuk.
Vanacht ff eruit om de benen in te smeren met een spiergelei en dat hielp enigzins gelukkig.
Waarschijnlijk zal ik het wel een paar dagen voelen qua spierpijn, maar dat geeft niet, was iig een lekkere training.

schitterend om die foto's te zien, weet je ook nog hoeveel tijd dat daar ongeveer tussen zat, echt groot respect dat je zo'n transformatie kan maken.

schitterend om die foto's te zien, weet je ook nog hoeveel tijd dat daar ongeveer tussen zat, echt groot respect dat je zo'n transformatie kan maken.

Thx M,

De eerst foto's waren voor mijn bulkfase.
Bulkfase duurde een kleine 6maanden en mijn wedstrijd prep duurde ongeveer 2maanden, dus totaal een kleine 8maanden aan tijd.

Yep als je je bulk clean houdt, dan valt de cut ook wel mee;)

zegt de man die halve restaurants weg vreet :rolleyes:
ik heb 2 weken "gecut" ben zo goed als klaar op 2a 3kg na :P met nog ruim 8 weken te gaan zie ik nog flink wat macdonalds plezier tegemoet komen :D

Ja maar wel schoon he... althans het lijkt schoon:D
Kuki vraag ff aan Musti of ik ff langs kan komen, dan kan ik ff met je meekijken naar je shape en kunnen we oefenen met poseren als je wilt.

Ja maar wel schoon he... althans het lijkt schoon:D
Kuki vraag ff aan Musti of ik ff langs kan komen, dan kan ik ff met je meekijken naar je shape en kunnen we oefenen met poseren als je wilt.

ja maar hij is er nooit dat het is probleem juist....kom gewoon langs met beetje pech loop je die fl**ker van achmed the dead terrorist tegen die heeft toch niets te zeggen en anders zit er zo'n andere gast die toch geen ballen weet. **** it.

Oke dan bel ik je wel snel.
Enne gauw weer met het clubbie ff eten, voordat helemaal streng op dieet gaat.

man succes, ik ga je volgen!!

Oke dan bel ik je wel snel.
Enne gauw weer met het clubbie ff eten, voordat helemaal streng op dieet gaat.

moet tot 2 dagen voor de wedstrijd nog geen probleem zijn voor mij :o
zit te denken om laatste 3 dagen mischien zelfs te gaan junken in de mac mocht ik echt nog diep gaan in de cut.

Oef, 6 x 200 squats!

moet tot 2 dagen voor de wedstrijd nog geen probleem zijn voor mij :o
zit te denken om laatste 3 dagen mischien zelfs te gaan junken in de mac mocht ik echt nog diep gaan in de cut.

Dan heb ik liever dat je niet te diep gaat, want anders sla je vlak.
Liever dan nog wat carbs (laag) er in houden en ook schoon laden.
Als je dan de 1e plaats te pakken hebt, is je mac maaltijd op mijn kosten!

Was in Utrecht bij de bootjes (heel stuk h**ren-woonboten :D)[/QUOTE]

wij noemen dat het zandpad - veel plastic tegenwoordig :)

Vanavond rug/schouders en kuiten.
Waarschijnlijk na de training van mijn benen afgelopen woensdag een griepje opgelopen.
Ik had de gym namelijk met mijn bezweette shirt verlaten en dat was achteraf niet zo slim.
Gisteren en vandaag niet helemaal 100%. Voelde mij gewoon lui, alsof mijn lichaam gewoon de hele dag wilde slapen:)
Maargoed toch proberen om goed te eten en op tijd mijn sups innemem om vervolgens toch een zware training te voltooien.

Rug:

Latpulley plate loaded
3 sets 8reps @ 140kilo

Low row
3 sets 8 reps @ 160kilo (80kilo elke zijde)
Waarbij de laatste set een drop set
Dus eerst 8 herhalingen en 2 schijven eraf, wederom zoveel mogelijk herhalingen en 2 schijven eraf en zo door.

High Row
3 sets 8reps @110kilo
waarbij de 3e set ook dropset

Schouders:

Front raises met schijf icm bent over raises
3 sets van 8 reps

Gevolgd door zittende kuiten
Beginnen bij 65kilo (maximaal gewicht op apparaat) en 10reps.
OVergaan op 60 kilo en weer 10reps
En zo nonstop doorgaan totdat je alle gewichten hebt gehad.

Achteraf gezien toch een lekkere training, maar merk gewoon dat mijn lichaam nu ff op is:d
In het weekend maar de nodige rust nemen om vervolgens volgende week er weer lekker tegenaan te gaan.
Misschien ff lekker met de kids zwemmen en een sauna erbij pakken.

Anyway fijn weekend guys en girls...

je kuiten moeten helemaal naar de kloten geweest zijn :D!

jij ook een fijn weekend.

Terug
Naar boven