MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

hahhaaha, die rare schoenen zag ik laatst iemand mee squatten. schijnt heel natuurlijk te zitten, veel beweging enz.
en ibo, misschien moet je eens overwegen om een flinke massage te nemen :P

met happy end
:trollface:

Geloof best dat t geniale patta's zijn maar bij ons heb je van die crossfit gasten die er toch een negatief imago aan geven :P

Trouwens ibo, weet jij toevallig truucjes om je echt aan je voeding te houden? Kan me voorstellen dat jij er in het begin moeilijk mee hebt gehad, dus ik vraag me af hoe jij dit voorbij bent gekomen.

Ik weet namelijk dat me voeding mijn struikelblok is, ik loop er alleen telkens voor weg..

weet niet of deze hier al voorbij was gekomen, ziet er wel strak uit zeg.. waar is dit ?

28rdukw.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.985
Als je goed kijkt zie je Phil Heath er ook mee trainen:D
Hoeveel kilo ik wil gainen?
Zolang ik mijn sokken nog kan aantrekken zonder dat mijn bloeddruk sky high wordt wil ik wel doorgainen :D
Het liefst zou ik nu in de -100kilo mee willen draaien. Dus moet ik nog wel ff doorbulken.

• #3.986
hahhaaha, die rare schoenen zag ik laatst iemand mee squatten. schijnt heel natuurlijk te zitten, veel beweging enz.
en ibo, misschien moet je eens overwegen om een flinke massage te nemen :P

met happy end
:trollface:
[/QUOTE

Dan moet ik wel eerst een andere masseuse vinden, want een happy end met Killy lijkt mij geen goed idee:eek:

Geloof best dat t geniale patta's zijn maar bij ons heb je van die crossfit gasten die er toch een negatief imago aan geven :P

Ja maar met 200kilo barbell in je nek aan het squatten maakt wel weer wat goed toch:p

Trouwens ibo, weet jij toevallig truucjes om je echt aan je voeding te houden? Kan me voorstellen dat jij er in het begin moeilijk mee hebt gehad, dus ik vraag me af hoe jij dit voorbij bent gekomen.

Ik weet namelijk dat me voeding mijn struikelblok is, ik loop er alleen telkens voor weg..

Gewoon korte doelen vaststellen. Op deze manier hou je het enigszins haalbaar en uitdagend. Tuurlijk zijn er ook wel eens dagen dat ik geen zin heb in 6 maaltijden of dat ik minimaal 40-60gr eiwitten per maaltijd weg eet.
Gewoon lekker een keer niet doen dan.
Er zijn regelmatig dagen dat ik bewust afwijk van mijn regiem om mijn lichaam "rust" te geven. En dan bedoel ik niet alleen met trainen, maar ook met voeding.
Die vele eiwitten die wij dagelijks wegeten vergen aardig wat energie van je lichaam.

weet niet of deze hier al voorbij was gekomen, ziet er wel strak uit zeg.. waar is dit ?

28rdukw.jpg

Dit was vorig jaar @ de Arnold Classic in Madrid.
Zou mooi zijn als ik bij mijn volgende wedstrijd dus minimaal 10kilo zwaarder zou zijn;)

Gewoon korte doelen vaststellen. Op deze manier hou je het enigszins haalbaar en uitdagend. Tuurlijk zijn er ook wel eens dagen dat ik geen zin heb in 6 maaltijden of dat ik minimaal 40-60gr eiwitten per maaltijd weg eet.
Gewoon lekker een keer niet doen dan.
Er zijn regelmatig dagen dat ik bewust afwijk van mijn regiem om mijn lichaam "rust" te geven. En dan bedoel ik niet alleen met trainen, maar ook met voeding.
Die vele eiwitten die wij dagelijks wegeten vergen aardig wat energie van je lichaam.

Ik bedoelde meer.. Gewoon een routine erin volhouden. Ik maak telkens doelen voor mezelf en zeg wel dat ik dit en dat ga doen, maar het komt er gewoon niet van. Jij wijkt bewust af van je regiem, ik doe het een beetje "onbewust" en doe maar wat terwijl ik dondersgoed weet dat ik het wel moet doen.

Laatst bewerkt:
  • #3.988
Ligt er aan hoe graag je iets wilt.
Ga eerst eens na waarom het er niet van komt. Zijn je doelen niet realistisch, zijn het te grote stappen in één keer, sta je wel achter je doelen.
Ja kan wel doelen vaststellen, maar als je er niet met de volle 100% achter staat, zal de verleiding groot zijn om excuses te verzinnen om het niet te doen.
Als iets te lang routine matig wordt dan treedt bij mij al snel de verveling in.
Daarom is het aspect wedstrijddieeten ook het lastigste onderdeel. Een lange en eentonige dieet.
Maar de wil om het podium op te gaan en te gaan presteren is groter waardoor het wel haalbaar is.
Werk daarom naar je streeffysiek, een BF % en / of gewicht voor een bepaalde datum.
Ipv gelijk naar je einddoel te gaan is het raadzaam om kleine tussenfases in te voeren.

Het is natuurlijk ook heel anders voor iedereen.
Ik geniet echt van mijn routine gedrag :p

Ik heb geen zin om me iedere keer weer uit te sloven, dus ik eet altijd het zelfde met af en toe eens een ander soort wokgroente. Ik eet mijn eten voor de voedingswaarde, niet voor de smaak. Zolang het niet vies is maakt het mij niet uit wat ik eet en hoevaak.

Het beste werkt om er niet teveel bij na te denken, ik eet ook het fijnst wanneer ik in de klas zit, tv kijk of met een groep mensen zit.
Ik weet nog dat op mijn vorige werk ik best moeite had met eten. Ik zat dan in een klein hokje met alleen mijn bak eten, dus dan zit je na te denken bij iedere hap :(

Wat ook werkt is in de spiegel kijken en je arm flexen....
Ik ben een verdriet eter :p

Ik kijk naar de filmpjes van Arnold Schwarzenegger op youtube (speech, trainen etc.) en ben dan altijd weer super gemotiveerd. :)

killy, veel pepers in je eten pleuren werkt ook goed ;) ben ik achter gekomen.. omdat t zo heet is ga ik als een wilde hond eten, wat anders niet zou lukken:D

• Like
Waarderingen: D77
Ben je gek!! Ik ben een hollander, ik vind zout al heet :p

• #3.994
Laatste week 1e fase trainings schema.

Vandaag had ik rug en borst op de planning staan

Pull-ups
10x8xbw

Seated low row
3x8x70kg

Borst

Incline dumbbell press
3x8x40kg

Standing cable fly's
10x10x30kg
geconcentreerd uitgevoerd. Insane pomps

Gewicht blijft nu rond de 105kilo hangen. Gaat nu nog lekker volgens planning.
Ik heb wel eens dagen er tussen zitten dat ik veel meer moet plassen, terwijl ik niet meer drink. Lijkt net of ik een plastabletje heb ingenomen, terwijl ik dat niet heb gedaan.
Ik probeer dat terug te halen waar dat door kan komen, meer carbs, schommeling in de vetten en / of proteïne.
Maar kan er niet iets geks uit halen.
Ik nuttig nu ook na mijn trainingen een blokje pure chocolade (min 70%), maar daar komt het ook niet door.
Kan ook niet zeggen dat ik een onrustige blaas heb, want dan zou ik het elke dag moeten hebben.

Ibo even een vraag over die schoenen, is dat goed om daar op te trainen? inc squat/dl etc. ben namelijk ook aan het zoeke naar die schoenen maar ik twijfel omdat ik ze meestal ook niet echt goedkoop vind

Ik heb wel eens dagen er tussen zitten dat ik veel meer moet plassen, terwijl ik niet meer drink. Lijkt net of ik een plastabletje heb ingenomen, terwijl ik dat niet heb gedaan.
Ik probeer dat terug te halen waar dat door kan komen, meer carbs, schommeling in de vetten en / of proteïne.
Maar kan er niet iets geks uit halen.

ik zelf heb na een bakje kwark in de avond zeker dat ik minimaal 4x moet opstaan om te plassen snachts.. erg vervelend. heb ze er daarom ook uitgegooid, eieren doen t beter bij mij

Pak je een nieuwe pre workout?
Heb het al vaak gehad da ik om het uur moest gaan plassen door een pre workout. Terwijl ik normaal een goede blaas heb.

• #3.998
Ibo even een vraag over die schoenen, is dat goed om daar op te trainen? inc squat/dl etc. ben namelijk ook aan het zoeke naar die schoenen maar ik twijfel omdat ik ze meestal ook niet echt goedkoop vind

Ze zitten super en je hebt niet eens het gevoel dat je schoenen aan hebt, maar toch de nodige ondersteuning en bescherming aan de onderkant van je voeten als je benen aan het trainen bent.
Voelt wel iets prettiger aan ipv met je blote voeten op de hacksquat plaat.

Pak je een nieuwe pre workout?
Heb het al vaak gehad da ik om het uur moest gaan plassen door een pre workout. Terwijl ik normaal een goede blaas heb.

Nope geen nieuwe pre-workout.
Ik zit te denken dat het toch door mijn carbs komt.
Dat ik op sommige dagen mijn carb inname flink verhoog en daardoor meer moet plassen. (zelfde effect wat je met carbloading ook hebt.)

Hoe duur zijn die dingen? We hadden het op school ook al een keer over gehad, mijn docent was er ook weg van.

Hoe noem je dat soort schoenen eigenlijk?

Free of natural running. Heb er ook eens naar gekeken. Beter dan die blokken beton die ze me de laatste keer hebben aangesmeerd als hardloopschoenen.

Terug
Naar boven