Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hahhaaha, die rare schoenen zag ik laatst iemand mee squatten. schijnt heel natuurlijk te zitten, veel beweging enz.
en ibo, misschien moet je eens overwegen om een flinke massage te nemen
[/QUOTEmet happy end
Dan moet ik wel eerst een andere masseuse vinden, want een happy end met Killy lijkt mij geen goed idee
Geloof best dat t geniale patta's zijn maar bij ons heb je van die crossfit gasten die er toch een negatief imago aan geven![]()
Ja maar met 200kilo barbell in je nek aan het squatten maakt wel weer wat goed toch
Trouwens ibo, weet jij toevallig truucjes om je echt aan je voeding te houden? Kan me voorstellen dat jij er in het begin moeilijk mee hebt gehad, dus ik vraag me af hoe jij dit voorbij bent gekomen.
Ik weet namelijk dat me voeding mijn struikelblok is, ik loop er alleen telkens voor weg..
Gewoon korte doelen vaststellen. Op deze manier hou je het enigszins haalbaar en uitdagend. Tuurlijk zijn er ook wel eens dagen dat ik geen zin heb in 6 maaltijden of dat ik minimaal 40-60gr eiwitten per maaltijd weg eet.
Gewoon lekker een keer niet doen dan.
Er zijn regelmatig dagen dat ik bewust afwijk van mijn regiem om mijn lichaam "rust" te geven. En dan bedoel ik niet alleen met trainen, maar ook met voeding.
Die vele eiwitten die wij dagelijks wegeten vergen aardig wat energie van je lichaam.
weet niet of deze hier al voorbij was gekomen, ziet er wel strak uit zeg.. waar is dit ?
![]()
Dit was vorig jaar @ de Arnold Classic in Madrid.
Zou mooi zijn als ik bij mijn volgende wedstrijd dus minimaal 10kilo zwaarder zou zijn![]()
Gewoon korte doelen vaststellen. Op deze manier hou je het enigszins haalbaar en uitdagend. Tuurlijk zijn er ook wel eens dagen dat ik geen zin heb in 6 maaltijden of dat ik minimaal 40-60gr eiwitten per maaltijd weg eet.
Gewoon lekker een keer niet doen dan.
Er zijn regelmatig dagen dat ik bewust afwijk van mijn regiem om mijn lichaam "rust" te geven. En dan bedoel ik niet alleen met trainen, maar ook met voeding.
Die vele eiwitten die wij dagelijks wegeten vergen aardig wat energie van je lichaam.

Ben je gek!! Ik ben een hollander, ik vind zout al heet![]()

Ik heb wel eens dagen er tussen zitten dat ik veel meer moet plassen, terwijl ik niet meer drink. Lijkt net of ik een plastabletje heb ingenomen, terwijl ik dat niet heb gedaan.
Ik probeer dat terug te halen waar dat door kan komen, meer carbs, schommeling in de vetten en / of proteïne.
Maar kan er niet iets geks uit halen.
Ibo even een vraag over die schoenen, is dat goed om daar op te trainen? inc squat/dl etc. ben namelijk ook aan het zoeke naar die schoenen maar ik twijfel omdat ik ze meestal ook niet echt goedkoop vind
Pak je een nieuwe pre workout?
Heb het al vaak gehad da ik om het uur moest gaan plassen door een pre workout. Terwijl ik normaal een goede blaas heb.