- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nu al moeite om mijn sokken aan te trekken zonder dat mijn bloeddruk stijgt, laat staan dat ik zooooo groot ben![]()
Je hebt 2 kinderen en je bent een turk... Laat je snor nou eens staan en zet je familie aan het werk!
En dat ik steeds een bloedneus heb is dus toch jouw schuld, haha.

Hey Ibo ik kwam nog wat foto's van je tegen op mijn harde schijf.
Ik probeerde je ze via PM te sturen maar dat ging niet goed![]()

Je hebt 2 kinderen en je bent een turk... Laat je snor nou eens staan en zet je familie aan het werk!
En dat ik steeds een bloedneus heb is dus toch jouw schuld, haha.

slippers zijn de oplossing killy, als jij nou eens een mooie paar koopt voor je coach![]()
Jelly!!Thx Waldo.
Destijds mocht ik van papa Mike maar 1 oefening doen voor de borst, anders zou die te ver voorlopen op mijn schouders en armen.

Wat deed je in het geval van achterliggende spiergroepen bijv. biceps? Meer volume?

Ibo, wat zou jij doen moest je nog niet zo lang trainen.
Op voorhand rekening houden met mogelijk voorlopende spiergroepen? Of eerst paar jaar doorknallen en dan pas je voor/achterliggende spiergroepen aanpakken?

bodybuilders worden ook vaak gehaat, moet je even op een mooie dag met een tanktop of shirtless lopen heb je gelijk 30 mensen die je uitschelden of wat moeten zeggen omdat je een fysiek hebt wat hun niet kunnen behalen
Heb ik ook last van jah, niet dat ik vaak met een tanktop kon lopen maar er zijn toch wel jaloerse gasten hier en daar wat moeten zeggen.Heb je zelf ook vaak last van zeker? hahaha, kleine vader toch.

Jammer dat ik jou niet als coach heb, zou veel van jou kunnen leren![]()
stiekem ben ik wel jaloers op killy![]()

Ik vrees dat ik een halve dag nodig heb om in jouw gym te gerakenArnodsi, heb ook niet alle wijsheid in pacht, maar je bent van harte welkom om een keer mee te trainen.
Haar trainingen zijn te zwaar voor jouw Mack.![]()