MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.021
Ik heb nu al moeite om mijn sokken aan te trekken zonder dat mijn bloeddruk stijgt, laat staan dat ik zooooo groot ben:D

En veters strikken dan? :D

Ik heb nu al moeite om mijn sokken aan te trekken zonder dat mijn bloeddruk stijgt, laat staan dat ik zooooo groot ben:D

Je hebt 2 kinderen en je bent een turk... Laat je snor nou eens staan en zet je familie aan het werk!

En dat ik steeds een bloedneus heb is dus toch jouw schuld, haha.

Je hebt 2 kinderen en je bent een turk... Laat je snor nou eens staan en zet je familie aan het werk!

slippers zijn de oplossing killy, als jij nou eens een mooie paar koopt voor je coach :D

• #4.027

Ja 2000 jaar geleden kon dat wel.
Tegenwoordig hebben de mannen niets te vertellen:(
Enne niet zo piepen, een beetje bloedneus is niet erg, maak je epic gains mee:D

slippers zijn de oplossing killy, als jij nou eens een mooie paar koopt voor je coach :D

Nee Killy is nog aan het sparen voor een nog mooier kado

Klitteband rules, alleen kom ik weinig mooie sneakers tegen met klittenband.
Heb afgelopen week 2 cruyff sneakers gehaald. 2 halen 1 betalen.
super deal.
Smile Time uitverkoop bij Piet Zoomers
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een Shape! Die volle borst! Damn! :eek:

Thx Waldo.
Destijds mocht ik van papa Mike maar 1 oefening doen voor de borst, anders zou die te ver voorlopen op mijn schouders en armen.

Thx Waldo.
Destijds mocht ik van papa Mike maar 1 oefening doen voor de borst, anders zou die te ver voorlopen op mijn schouders en armen.
Jelly!!:o
Ik moest epic hard best doen om mijn borst bij te trekken!
Niet dat het nu veel voorstelt hoor :p

Wat deed je in het geval van achterliggende spiergroepen bijv. biceps? Meer volume?

• #4.030
Ja en ik was Jelly op de jongens die grote armen en schouders hadden :p
Bodybuilding is een geduldsport, kwaliteit komt met de jaren en je blijft je fysiek perfectioneren.
Eigenlijk zijn wij kunstenaars wat dat betreft en zouden ook subsidie van de overheid moeten krijgen omdat wij met kunst bezig zijn.
Misschien moet ik maar eens een aanvraag indienen bij de gemeente :D

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 21:54 ----------

Wat deed je in het geval van achterliggende spiergroepen bijv. biceps? Meer volume?

Diverse combinaties.
Zwaar met weinig reps, medium gewicht met meer reps en giant sets

bodybuilders worden ook vaak gehaat, moet je even op een mooie dag met een tanktop of shirtless lopen heb je gelijk 30 mensen die je uitschelden of wat moeten zeggen omdat je een fysiek hebt wat hun niet kunnen behalen

Ibo, wat zou jij doen moest je nog niet zo lang trainen.
Op voorhand rekening houden met mogelijk voorlopende spiergroepen? Of eerst paar jaar doorknallen en dan pas je voor/achterliggende spiergroepen aanpakken?

• #4.033
Afgunst, meer is het niet.
Als ze denken een smart-ass uit te kunnen hangen bij mij, speel ik het spelletje mee en ben dan een nog grotere smart-ass en geef ze nog een minderwaardigheidscomplex mee.
Reversed psychologie werkt altijd :D

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 22:03 ----------

Ibo, wat zou jij doen moest je nog niet zo lang trainen.
Op voorhand rekening houden met mogelijk voorlopende spiergroepen? Of eerst paar jaar doorknallen en dan pas je voor/achterliggende spiergroepen aanpakken?

Probeer je fysiek in balans te houden, want het is verdomde moeilijk om achterliggende spiergroepen in te halen.
Tip, maak van tijd tot tijd ook foto's van jezelf in de verplichte poses, zodat je deze nadien nog terug kunt halen voor de vergelijkingen.
Omdat jij jezelf waarschijnlijk elke dag in de spiegel ziet, zie je je vorderingen niet snel genoeg.
En onthou met een dikke rug en dikke benen win je een wedstrijd ;)
Helaas heb ik in mijn begin jaren veel verspeeld door te weinig kennis en kunde.
En ik probeer nu juist als ik iemand mag helpen in zijn of haar voorbereiding niet dezelfde fouten te laten maken.
Stick to the basics en werk daaruit naar je volgende doelstelling.

bodybuilders worden ook vaak gehaat, moet je even op een mooie dag met een tanktop of shirtless lopen heb je gelijk 30 mensen die je uitschelden of wat moeten zeggen omdat je een fysiek hebt wat hun niet kunnen behalen

Heb je zelf ook vaak last van zeker? hahaha, kleine vader toch.

Jammer dat ik jou niet als coach heb, zou veel van jou kunnen leren :D
stiekem ben ik wel jaloers op killy :o

Doe mij Larissa Reis maar als coach :D

• #4.038
Arnodsi, heb ook niet alle wijsheid in pacht, maar je bent van harte welkom om een keer mee te trainen.

Haar trainingen zijn te zwaar voor jouw Mack.:D
Ik vrees dat ik een halve dag nodig heb om in jouw gym te geraken :D
Waar train je?

• #4.040
Deventer en je moet er wel wat voor over hebben.
Killy reist ook zo'n 4 uur.

Terug
Naar boven