MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Kuiten zijn een k*t spiergroep.
Je hebt nooit pgf2 geprobeerd?

• Topic Starter Topic Starter
pgf2 doet geen ene reet dan dat het korte heftige pijn veroorzaakt.
Deze pijn oftewel ontsteking zorgt er wel voor dat het de boel ff oprekt, maar naar een tijdje ben je weer teurg bij af.

Nieuwe week, nieuwe rondes nieuwe kansen:D
Afgelopen week was een lekkere week wat betreft trainen, merkte gisteren pas (zondag) dat mijn lichaam echt ff de nodige rust moest nemen.
Normaliter ben ik altijd vroeg wakker, maar gisteren sliep ik toch wel door tot de middag, terwijl ik dat dus helemaal niet gewend ben.
Dat deed me wel goed iig.
Gisteren was een echte mannen dag bij ons in de familie. Eerst met mijn zoontje onze nieuwe auto ff goed aangepakt en daarna naar een auto stunt show.
Hij is helemaal gek van de monsterjam trucks en toevallig waren ze in deventer voor een show. Zag er zeer indrukwekkend uit moet ik zeggen.

Ik had vandaag me voeding en sups weer goed op orde dus ging met een ubermensch gevoel weer naar de gym:D

Biceps:
seated dumbbell curl 3 sets 10reps van 22kilo
de derde set deed ik met dumbbells van 28kilo, ging wel een beetje ten koste van de uitvoering, maar toch nog 6 reps er uit kunnen persen.
barbell curl 3sets 10reps van 40kilo

Triceps:
rope pushdown 3sets 10reps van 30kilo
reverse grip pushdown 3 sets 10reps van 35 kilo

Superset:
biceps machine curl & triceps machine extensions
7 sets 10reps (gewichten varieeren)

Borst:

Superset
Chestpress & fly's op de peck deck machine
7 sets 10reps 75kilo

Wilde nog een laatste oefening cable upright rows doen om het af te maken, maar mijn borsten waren zo lekker opgepompd, wilde niet in de overkill mode gaan.

Voor morgen ff flink te keer gaan met het vreten, mag wel 1 keer per jaar als je er aan herinnerd wordt dat je weer een jaartje ouder wordt:D
De nodige bouwstoffen binnen krijgen voor a.s woensdag als we hopelijk weer een super workout kunnen verwachten met de benen.

Laatst bewerkt:
@ Corpaul wat hadden wij toen ook al weer besproken....
100reps @ 400kilo legg press.
Natuurlijk niet ineenkeer, maar net zo lang doorgaan totdat de 100reps gehaald is.
Een kijken binnen hoeveel tijd in het kan halen, dat is als ik het kan halen natuurlijk:D

@ Corpaul wat hadden wij toen ook al weer besproken....
100reps @ 400kilo legg press.
Natuurlijk niet ineenkeer, maar net zo lang doorgaan totdat de 100reps gehaald is.
Een kijken binnen hoeveel tijd in het kan halen, dat is als ik het kan halen natuurlijk:D

ja die had jij ervan gemaakt ja :D

op onze legpress kan geen 400kg helaas... kom wel een keer ff een 100-repper in je gym voor je maken.

Alsnog gefeliciteerd ! Hoe jong ben je geworden?

• Like
Waarderingen: D77
dacht dat ik je al gefeliciteerd had man maar gefeliciteerd :D

Gefeliciteerd nog Ibo! :D

Thx jongens en dame:D

@ Corpaul, nou dat ubermensch gevoel zat er vandaag niet in hoor.
Verdomme wat was dit een zware training zeg.
Het zweet druipte er gewoon vanaf, maar uiteindelijk in 25minuten 100reps @ 400kilo weggeduwd.
Mijn benen stonden op knappen. Mijn shirtje helemaal doorweekt van de zweet, lekker duizelig in de kop.
Daarna nog 4 setjes legg curl en 3 setjes legg extension eruit geperst:janken:

Ik en mijn grote mond he....

De benen voor het slapen maar ff goed insmeren met spierbalsem, anders wordt het vanacht weer te vaak wakker worden:p

:roflol: netjes man
al had ik eigenlijk wel een serie squats ervoor verwacht, die 40x320kg had ik ook gedaan na zware squats en DL! :P

100 reps? hahaha onmens man! Netjes!

Ben geen strongman CP, stap voor stap.
Ik merk wel dat als ik mijn benen train na een dag werken ik veel energieker ben dan als ik een dag vrij ben.
OP een vrije dag ben ik ook vaak gewoon lui en dit heeft toch wel een beetje impact in de gym:D
Maarre onze training in Den Haag moeten we zeker maar eens snel inplannen nu Mish mij ook lekkere chocotaart heeft beloofd!

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

100 reps? hahaha onmens man! Netjes!

Thx Roth!

Ben geen strongman CP, stap voor stap.
Ik merk wel dat als ik mijn benen train na een dag werken ik veel energieker ben dan als ik een dag vrij ben.
OP een vrije dag ben ik ook vaak gewoon lui en dit heeft toch wel een beetje impact in de gym:D
Maarre onze training in Den Haag moeten we zeker maar eens snel inplannen nu Mish mij ook lekkere chocotaart heeft beloofd!
I know, vind het wel lachen dit soort repranges man :D

ik nodig mezelf ook even uit bij de chocoladetaart dan!

Doen we vriend, heb wel met Mish afgesproken dat Animal natuurlijk niets mag eten ivm zijn dieet, dus des te meer voor ons:D

Misschien de komende weken net als RichardV trainen als Dorian Yates style, eens kijken wat dit voor mij doet.

animal krijgt wel een lekkere rijstwafel met vis!

Doen we vriend, heb wel met Mish afgesproken dat Animal natuurlijk niets mag eten ivm zijn dieet, dus des te meer voor ons:D

Misschien de komende weken net als RichardV trainen als Dorian Yates style, eens kijken wat dit voor mij doet.

Werkt heerlijk voor iedereen, gewoon omdat het klopt:D
Nieuwe trainingsmaat was na 1 training eigenlijk al om, maar na een week helemaal.

Werkt heerlijk voor iedereen, gewoon omdat het klopt:D
Nieuwe trainingsmaat was na 1 training eigenlijk al om, maar na een week helemaal.

Ben er zeer benieuwd naar vriend. Nog ff je log helemaal goed doorspitten en je schema's bestuderen;)

Terug
Naar boven