Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@ Corpaul wat hadden wij toen ook al weer besproken....
100reps @ 400kilo legg press.
Natuurlijk niet ineenkeer, maar net zo lang doorgaan totdat de 100reps gehaald is.
Een kijken binnen hoeveel tijd in het kan halen, dat is als ik het kan halen natuurlijk![]()

I know, vind het wel lachen dit soort repranges manBen geen strongman CP, stap voor stap.
Ik merk wel dat als ik mijn benen train na een dag werken ik veel energieker ben dan als ik een dag vrij ben.
OP een vrije dag ben ik ook vaak gewoon lui en dit heeft toch wel een beetje impact in de gym
Maarre onze training in Den Haag moeten we zeker maar eens snel inplannen nu Mish mij ook lekkere chocotaart heeft beloofd!

.Doen we vriend, heb wel met Mish afgesproken dat Animal natuurlijk niets mag eten ivm zijn dieet, dus des te meer voor ons
Misschien de komende weken net als RichardV trainen als Dorian Yates style, eens kijken wat dit voor mij doet.

Werkt heerlijk voor iedereen, gewoon omdat het klopt
Nieuwe trainingsmaat was na 1 training eigenlijk al om, maar na een week helemaal.