AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Ben er zeer benieuwd naar vriend. Nog ff je log helemaal goed doorspitten en je schema's bestuderen;)

Heb weer ff geen zin om te loggen;)
Veranderd niet zoveel aan mijn schema.

Maar de basis is:

Borst/Biceps
Benen/kuiten

Schouders/triceps
Rug/achterkant schouders

• Topic Starter Topic Starter
Nou Ries,

Vandaag ff iets anders getraind ala Yates style.
Na mijn rug ff opgewarmd te hebben ben ik als volg te werk gegaan;

latpulley front plate loaded
8reps @ 140kilo

high row
6reps @ 200kilo (voelde lekker aan)

low row
10reps @ 140kilo (had dus zwaarder gekunt)

straight arm cable row
8reps @ 50kilo (deze voelde wel zwaar aan, maar wel lekker)
6reps @ 50kilo

shoulder press plate loaded
8reps @ 120kilo
7,5 reps @ 120kilo (8e rep wilde net niet meer :( )

dumbbell side raises (per arm)
8reps @ 22kilo (deze had wel zwaarder gemogen)

bent over side raises
8 reps @ 22 kilo

Normaliter ben ik gewend om de nodige sets en reps te maken.
Op een gegeven moment voel je een lekkere pomp en soms ging ik wel eens door dat het pompgevoel ook weer weg was.
Maar tussen je oren had je wel een voldaan gevoel.
Nu deze training afgerond te hebben kan ik wel zeggen dat het goed aanvoelt, de pomp zit er eigenlijk wel in. Eens kijken hoe dat zich gaat ontwikkelen de komende weken.
Voor veel oefeningen heb ik maar 1 sets gedaan, ben eigenlijk niet tot het uiterste gegaan. Ik hoop als ik de volgende keer doorpush wat meer gewichten kan tillen.

Hehe, als ik er kritisch bij had gestaan, had je misschien de helft van het gewicht kunnen gebruiken;)
Yates traint zo strikt dat het eng is.

En Yates deed niet Rug schouders;)
Je oefening keuze is ook anders hehehehe.
Train maar eens een week mee, dan weet je precies hoe het zit:D

Yates methode is ook vooral rest pauze, dropsets, forced reps enzovoorts.. Zie dat hier niet echt terug komen

Hehe, als ik er kritisch bij had gestaan, had je misschien de helft van het gewicht kunnen gebruiken;)
Yates traint zo strikt dat het eng is.

En Yates deed niet Rug schouders;)
Je oefening keuze is ook anders hehehehe.
Train maar eens een week mee, dan weet je precies hoe het zit:D

Yates methode is ook vooral rest pauze, dropsets, forced reps enzovoorts.. Zie dat hier niet echt terug komen

Ik ga wel een keer goed met je meetrainen, dat weet ik wel hoe het in mekaar steekt;)

Dropsets valt wel mee. Wel idd veel forced reps en rust pauze. Maar superturk je ben flink aan het knallen en daar gaat het om: D

Dropsets valt wel mee. Wel idd veel forced reps en rust pauze. Maar superturk je ben flink aan het knallen en daar gaat het om: D

Ries pm mij dan ff het adres waar ik moet zijn, dan zal ik niet aankomende maar die week erop na mijn werk doorrijden naar Nijmegen.
Spreken we een avond af voor onze rugtraining.

Hey man.
Doe je dit jaar nog mee aan wedstrijd?

He Mack, dit jaar niet.
Volgend jaar sta ik op het podium.

Ondanks dat je niet voluit ging zag ik toch nog al behoorlijke gewichten langskomen geloof ik. ;)

Adres van de Gym.
Je bent mijn type niet Ries, dus hoef ik je prive adres niet, alhoewel je bent wel erg schattig:D

Thx Hummer. Ga totdat ik bij Ries ben geweest ff mijn gewoonlijke trainingen doen. En dat de Yates style proberen;)

Werd al bang dat ik elke dag moest gaan uitkijken, dat er niet ineens een gekke turk mij zou willen bespringen.
En ontkenning is de 1e bevestiging;)

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Bazuinstraat Nijmegen

Effe nog een korte updat van mijn afgelopen 2 trainingen.
Geen Yates trainingen voor mijn totdat mijn guru meester Ries mij dit ff haarfijn uitlegt, tot die tijd gewoon mijn eigen trainingen dan maar.

Armen en Borst.

barbell curl
4 setsx8reps @ 50kilo
ez stang curl
4 setsx8reps@ 40kilo
triceps pusdown (met touw)
4 setsx8reps@35kilo
3 sets dippen (bodyweight)

Incline chestpress
4 setsx8reps @ 80kilo
Chestpress (small aflopend)
4 setsx8reps @ 100kilo

Merk wel dat als ik eerst mijn armen train er niet veel kracht meer overblijft voor de borsten, maar dat geeft op dit moment niet, omdat de focus meer op de armen liggen.

Woensdag beendag.

Leggpress 45gr press
na een grondige warming-up en de knietjes ingesmeerd te hebben met spiergelei, gelijk 400kilo er op gegooid.
1e set 12reps @ 400kilo
2e set 8reps @ 500kilo (was mijn PR)
3e set 6 reps @ 540kilo (nieuwe PR)
Kan er maximaal 580kilo aan schijven er op gooien, maar het apparaat kan maximaal 480kilo aan. Ben bang dat straks het apparaat het niet aankan, heb ik weer gezeik met de eigenaar:)
Maargoed daar hebben we ook een oplossing voor, hopelijk kan ik bij jullie een keer mijn max eens opzoeken Cor Paul;)

Legg extensions
4 sets x 20reps @ 80kilo De laatste voelde erg zwaar aan.
Legg curl
4 sets x 20reps @ 70kilo

Had ook eigenlijk willen squatten, maar puur vanwege tijdsgebrek heb ik moeten schrappen.

Effe nog een korte updat van mijn afgelopen 2 trainingen.
Geen Yates trainingen voor mijn totdat mijn guru meester Ries mij dit ff haarfijn uitlegt, tot die tijd gewoon mijn eigen trainingen dan maar.

Armen en Borst.

barbell curl
4 setsx8reps @ 50kilo
ez stang curl
4 setsx8reps@ 40kilo
triceps pusdown (met touw)
4 setsx8reps@35kilo
3 sets dippen (bodyweight)

Incline chestpress
4 setsx8reps @ 80kilo
Chestpress (small aflopend)
4 setsx8reps @ 100kilo

Merk wel dat als ik eerst mijn armen train er niet veel kracht meer overblijft voor de borsten, maar dat geeft op dit moment niet, omdat de focus meer op de armen liggen.

Woensdag beendag.

Leggpress 45gr press
na een grondige warming-up en de knietjes ingesmeerd te hebben met spiergelei, gelijk 400kilo er op gegooid.
1e set 12reps @ 400kilo
2e set 8reps @ 500kilo (was mijn PR)
3e set 6 reps @ 540kilo (nieuwe PR)
Kan er maximaal 580kilo aan schijven er op gooien, maar het apparaat kan maximaal 480kilo aan. Ben bang dat straks het apparaat het niet aankan, heb ik weer gezeik met de eigenaar:)
Maargoed daar hebben we ook een oplossing voor, hopelijk kan ik bij jullie een keer mijn max eens opzoeken Cor Paul;)

Legg extensions
4 sets x 20reps @ 80kilo De laatste voelde erg zwaar aan.
Legg curl
4 sets x 20reps @ 70kilo

Had ook eigenlijk willen squatten, maar puur vanwege tijdsgebrek heb ik moeten schrappen.

pfff mooie training, gefeli met je nieuwe PR

flinke legpress :) bij ons kan er geloof ik max 360kg op maar ik vermoed dat het een andere legpress is kwa belasting.

Terug
Naar boven