XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Goed fysiek heb je. Hoe lang ben je al bezig met krachttraining? Ber erg benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
Thx man, train al aardig wat jaartjes, vanaf 2006 eigenlijk wel serieus met mijn sport bezig ivm wedstrijden.

Heb je log net ff doorgenomen, leerzame topic voor me. Hier neem ik een abbonementje op.

Thx Tom.

Deze week waarschijnlijk geen trainingsupdates.
Liep al te klooien met wat keelpijn. Vandaag bij de huisarts geweest en ja hoor een zware keelontsteking.
Heb een peniciline kuurtje met wat pijnstillers. Binnen een paar dagen zal ik mij wel wat beter voelen, maar tis nu ozo k*t.
Heb helemaal geen zin om te eten, drinken gaat nog wel.
ik denk dat ik maar de trainingen deze over sla en als ik enigzins kan eten ik wat refeed dagen er in gooi om de opgelopen schade in te halen.

beterschap!

• Like
Waarderingen: D77
Ben je nu on dan?
Ik had een keer tijdens kuur bloedverdunners.
Nou jonge dat traint tog k*t

Ik ben zelf momenteel wel on idd.
Maar was eigenlijk net klaar. Maar zo'n peniciline kuurtje duurt meestal 2 tot 3 dagen voordat je er iets van gaat merken.
De afgelopen paar dagen waren geen pretje.
Koud/warm rillingen, flinke keelontsteking, waarbij je letterlijk niets door de strot heen krijgt, dus ben je eigenlijk aangewezen op shakes.
Nee het kwam niet door roidfever;)
Maar vanaf vandaag gaat het gelukkig weer de goede kant op, heb weer lekker kunnen eten.
Deze week nog lekker genieten van het eten. Vanaf volgende week wil ik voor de komende 4 weken switschen op een andere dieet en training en de nodige vit sups(knipoog,knipoog) om er wat harder en droger uit komen.
Waarom zou je zeggen, zit nog lang niet in mijn wedstrijdprep.
Nou ik wil niet te lang aan 1 stuk doorbulken, komt niet ten goede van mij shape.
Doelstelling gewicht vasthouden, schommel nu door mijn paar dagen ziek zijn geweest rond de 107-108kilo.
Mooiste zou zijn dat ik rond de 107 kilo blij met een Bf onder de 10%. Zit volgens mij nu rond de 12 schat ik. Hoger is het iig niet.
Vanaf volgende week dus weer andere trainingsupdates.
Zoals jullie kunnen lezen verander ik vaak mijn koers, maar dat doe ik nav de spiegel en wat het beste voor mij werkt.

Voor onze "broeders"onder ons: Fijne suikerfeest morgen jongens!

Enne Corpaul thx buddy!

Mooi dat je je weer beter voelt en fastoenlijk kan eten !

Deed je op bepaalde tijden ook vasten dan,lijk me voor jou nu bijna onmogelijk toch ?

Laatst bewerkt:
Nee vasten heb ik niet aan meegedaan.
DAt betekent niet eten, drinken en geen coïtus overdag!
OKe ik kan wel een keer een maaltijdje of een glaasje water overslaan, maar dat laatste lukt mij echt niet hoor:)
Maar dikke respect voor de gene die het wel doen.

Enne thx buddy.

He he, vooral dat laatste me al erg sterk ja...testbom.

Ik ben zelf momenteel wel on idd.
Maar was eigenlijk net klaar. Maar zo'n peniciline kuurtje duurt meestal 2 tot 3 dagen voordat je er iets van gaat merken.
De afgelopen paar dagen waren geen pretje.
Koud/warm rillingen, flinke keelontsteking, waarbij je letterlijk niets door de strot heen krijgt, dus ben je eigenlijk aangewezen op shakes.
Nee het kwam niet door roidfever;)
Maar vanaf vandaag gaat het gelukkig weer de goede kant op, heb weer lekker kunnen eten.
Deze week nog lekker genieten van het eten. Vanaf volgende week wil ik voor de komende 4 weken switschen op een andere dieet en training en de nodige vit sups(knipoog,knipoog) om er wat harder en droger uit komen.
Waarom zou je zeggen, zit nog lang niet in mijn wedstrijdprep.
Nou ik wil niet te lang aan 1 stuk doorbulken, komt niet ten goede van mij shape.
Doelstelling gewicht vasthouden, schommel nu door mijn paar dagen ziek zijn geweest rond de 107-108kilo.
Mooiste zou zijn dat ik rond de 107 kilo blij met een Bf onder de 10%. Zit volgens mij nu rond de 12 schat ik. Hoger is het iig niet.
Vanaf volgende week dus weer andere trainingsupdates.
Zoals jullie kunnen lezen verander ik vaak mijn koers, maar dat doe ik nav de spiegel en wat het beste voor mij werkt.

Voor onze "broeders"onder ons: Fijne suikerfeest morgen jongens!

Enne Corpaul thx buddy!

Ik ga je volgen! Ben benieuwd:D

Na een weekje rust ( koorts en keelontseking) heb ik deze week weer mijn trainingen opgepakt.
Vanaf deze week is Sportstudio H&A nu mijn nieuwe thuisbasis.
[Link niet meer beschikbaar]
Een hardcore gym aan de ene kant en een thai-kickboxgym.
Dus de nodige cardio sessies komen hier goed van pas:)
De eigenaar zal mij hierin ook sponseren, met andere woorden, kan daar kosteloos trainen en zijn gym vertegenwoordigen.
Hij een zeer goede apparatuur staan (panatta) en het belangrijkste een free squat rek!!!!!:D
Trainen in een hemdje, poseren vindt hij totaal niet erg, daarom heb ik ook spiegels in mijn gym, was zijn antwoord.
Ik voel me er al helemaal thuis.

Hieronder hun logo:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En natuurlijk niet te vergeten mijn andere sponser:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus deze twee logo's zal ik straks met trots op mijn trainingspak dragen.

Anyway terug naar de trainingen.
Rug en schouders.

Latpulley front
4 sets x 8reps @ 80kilo
Puldowns plate loaded
4 sets x 6reps @ 140kilo (wel correct uitgevoerd maar erg zwaar)
Bent over row met barbell
4 sets x 8 reps @ 60kilo
Straight arm pull downs cable
3 sets x 12 reps @ 30kilo

Achterkant schouders op de peck deck
3 sets x 10reps @ 35 kilo
Side raises
3 sets x 10reps @ 16kilo dumbbells
Front raises
3 sets x 10reps @ 25kilo schijf.

Kortom een lekkere training, goede pomp.
Gelukkig heeft mijn weekje gedwongen rust niet zoveel kilo gekost.
Had 3 dagen letterlijk niets kunnen eten, althans kreeg niets door mijn strot heen.
Zit nu rond de 105kilo.
Bf is wel iets gedaal, zeker nu ik al een paar dagen erg clean aan het eten beten, bijna wedstrijddieet.
Doelstelling is tussen de 105-107kilo blijven en kijken hoever ik mijn BF kan laten laten. Dit iig voor de komende 3 weken.
Daarna weer clean bulken.
Cardio heb ik ook ingevoerd. Om de dag 30minuten op de hometrainer.
En 1 tot 2 keer per week op nuchtere maag een uurtje buiten lopen.
Woensdag beentraining. Eindelijk weer squatten. Eens kijken of ik mijzelf mentaal goed kan voorbereiden om er straks weer een pittige training uit te slepen.

Keep u posted!

:zweet: nice training

Thx man!

Goede update! Weer beter, een nieuwe (betere) gym/sponsor en weer een goede training. Super!

Thx Kevvl.
Nu nog alleen Kuki deze kant ophalen, kan ie tenminste weer eens aangepakt worden!!:D

Ziet er goed uit Ibo, hopen dat je je hier goed kunt voorbereiden op je volgende wedstrijd.

Thx Chiel, zal in mijn voorbereiding zeker helpen.
De sfeer, ambiance in de gym is super, dus moet het wel goed komen ;)

Gaat lekker vriend,de beuk erin!
;)

Mooi ibo, dan moeten we over een tijdje ook maar is een keer weer langskomen

Terug
Naar boven