Konsely
Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben zelf momenteel wel on idd.
Maar was eigenlijk net klaar. Maar zo'n peniciline kuurtje duurt meestal 2 tot 3 dagen voordat je er iets van gaat merken.
De afgelopen paar dagen waren geen pretje.
Koud/warm rillingen, flinke keelontsteking, waarbij je letterlijk niets door de strot heen krijgt, dus ben je eigenlijk aangewezen op shakes.
Nee het kwam niet door roidfever
Maar vanaf vandaag gaat het gelukkig weer de goede kant op, heb weer lekker kunnen eten.
Deze week nog lekker genieten van het eten. Vanaf volgende week wil ik voor de komende 4 weken switschen op een andere dieet en training en de nodige vit sups(knipoog,knipoog) om er wat harder en droger uit komen.
Waarom zou je zeggen, zit nog lang niet in mijn wedstrijdprep.
Nou ik wil niet te lang aan 1 stuk doorbulken, komt niet ten goede van mij shape.
Doelstelling gewicht vasthouden, schommel nu door mijn paar dagen ziek zijn geweest rond de 107-108kilo.
Mooiste zou zijn dat ik rond de 107 kilo blij met een Bf onder de 10%. Zit volgens mij nu rond de 12 schat ik. Hoger is het iig niet.
Vanaf volgende week dus weer andere trainingsupdates.
Zoals jullie kunnen lezen verander ik vaak mijn koers, maar dat doe ik nav de spiegel en wat het beste voor mij werkt.
Voor onze "broeders"onder ons: Fijne suikerfeest morgen jongens!
Enne Corpaul thx buddy!