Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.881
  • #4.882
Zo een paar dagen verder en ook weer wat voller :p
Weegschaal tikte gisteren de 112,5kg aan. Het zwaarste wat ik tot nu toe heb gewogen. Hopelijk kan ik dit nog doorzetten richting de 120kg.
Ik moet zeggen dat het vele eten mij eigenlijk wel makkelijk afgaat en dat de massgainer shake's tussendoor ideaal zijn.

Training van maandag:

Latpulley front op schouderbreedte
4x10x70kg

Latpulley back (reversed seated)
4x10x60kg

Seated row
4x10x80kg

Dumbbell row
4x10x45kg

Straight arm row
4x10x40kg

Vandaag de benen getraind

Legg extension
4x10x80kg

Hacksquat plate loaded
1x12x50kg
1x10x100kg
1x8x150kg
2x6x180kg
1x20x100kg

Legg curl plate loaded
5x5x50kg

Calf raises
5x10x100kg

Meals: veel rijst, rijst en nog eens rijst, kip, zalm en biefstuk. En naast mijn shake's ook mezelf af en toe verwennen met junkfood :p

Hieronder mijn rijst maaltijd.
Neem 1 rode paprika. 1 groene pittige peper, 1 tomaat en 100gr gezouten pinda's.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Bak dit een paar minuten op hoog vuur in olijfolie.
Voeg daarna de rijst toe. In mijn geval Thaise Jasmijnrijst. Twee eetlepels sambal en pittige chilikruiden.
Is goed voor je verbranding :D
Bak dit nog een paar minuten door.
Voeg vervolgens kokend water toe en kook dit op een hoog vuur, totdat het meeste water verdampt is.
fxcsag.jpg

En na een kleine 10minuten heb je een volwaardig maaltijd[afbeelding niet meer beschikbaar]

Verdeel dat over een paar bakje, voeg er een gebakken eitje bij en je carbs heb je klaar.
Uiteraard worden bij de bakjes kip, vlees en of vis toegevoegd.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Voeg daar nog 2 shake's bij, de nodige bcaa's, vitaminen en you ready to go, althans voor de dag.
Na mijn werk heb ik nog mijn 2 maaltijden voor en na de training.

:eek: flinke hoeveelheden rijst!!

Hoeveel water kan je best toevoegen per 100g rijst?

Meal of Champions! haha ziet er goed uit.

Waarom bakken in olijf olie ipv kokosolie/PAM , heeft toch een lage kookpunt waardoor de goede vetten minder worden? of zie ik t verkeerd.... of je gaat voor de smaak :P

dem carbs

Wat is uw carbinname per dag? Ligt rond de 650 vermoed ik?

zieke hoeveelheid eten ongelovelijk. hoeveel kcal zit je op per dag? 6000?

• #4.888
:eek: flinke hoeveelheden rijst!!

Hoeveel water kan je best toevoegen per 100g rijst?

Neem voor 1 kopje rijst, 2 kopje water. Dan kan het niet misgaan.

Meal of Champions! haha ziet er goed uit.

Waarom bakken in olijf olie ipv kokosolie/PAM , heeft toch een lage kookpunt waardoor de goede vetten minder worden? of zie ik t verkeerd.... of je gaat voor de smaak :P

In de bulkfase geef ik de voorkeur voor olijfolie ivm de calorieën. In de cutfase stap ik over op kokosolie. Pam spray gebruik ik nooit, heeft geen toegevoegde waarde voor mij.

I love carbs :p

Wat is uw carbinname per dag? Ligt rond de 650 vermoed ik?

Verschilt per dag. Er zijn dagen bij dat ik makkelijk een kilo (ongekookt gewicht) weg kan eten. Maar er zijn ook dagen bij dat ik niet meer als 2 maaltijden eet.
Doe het nu voornamelijk op gevoel, omdat ik mij dat nu ook kan veroorloven. Straks in wedstrijdmodus wordt het via een strakke planning, of ik nu wel of geen zin heb;)
En naarmate ik zwaarder wordt moet ik uiteraard ook meer eten, maar gelukkig laat de weegschaal en spiegel positieve dingen zien, waardoor de motivatie ook hoog is om veel te eten.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 01:58 ----------

zieke hoeveelheid eten ongelovelijk. hoeveel kcal zit je op per dag? 6000?

Eerlijk gezegd tel ik mijn kcal niet, ik weeg mijn rijst af. Tel mijn pannen en bakjes die ik voor mijn eten gebruik ;)

• Like
Waarderingen: kix
pfff een kilo rijst ongekookt gewicht.. ik dacht dat ik een grote maag had maar jij hebt er 4 volgens mij :P
hoeveel kip/vlees komt er trouwens bij in de bakjes ?

• Like
Waarderingen: D77
  • #4.890
Kip / kalkoen rond de 150gr
Biefstuk rond de 200gr
Zalm rond de 250gr

Lekker ouwe, krijg er honger van.

waarom die gezouten pinda's ibo ?

• #4.893
Ik wissel de noten vaak af. Meestal eet ik walnoten. Dus niet een speciale reden waarom ik voor de pinda's gaan.
En het feit dat ze gezouten zijn is omdat de extra zout ook wel eens lekker is en het nu ook kan in de bulk ;)

Nice
Ik at in de bulk ook kilo rijst ongekookt gewogen.
Alleen mijn vp steeg te veel, jij geen last VAn?
Nog steeds onder 10?

• #4.895
Nee van rijst gelukkig niet. BF zal tussen rond en nabij de 10% liggen denk ik.
Zal mijn van de week wel eens laten meten.
Zolang ik 's ochtends mijn abs nog zie ben ik tevreden :p

Pfff lekker eten! goeie tips ook kan ik men maaltijden ook weer wat opfleuren:D

• #4.897
Ik heb nog veel meer lekkere tips over het eten.
Misschien moet ik mijn log alleen maar over eten opvullen. Er wordt niets meer gezegd over mijn trainingen :(

Goede beentraining op de vorige pagina zeg...behoorlijk zware squats! Wat is je max benchpress en deadlift nu? Als je bijna 270 squat zal je deadlift ook wel rond de 300 liggen zeker?

Doe eens een fototje uploaden van je huidige shape...112kg is een behoorlijke vooruitgang tov je laatste foto's volgens mij :D

Maak eens weer filmpje van training.

• #4.900
Goede beentraining op de vorige pagina zeg...behoorlijk zware squats! Wat is je max benchpress en deadlift nu? Als je bijna 270 squat zal je deadlift ook wel rond de 300 liggen zeker?

Doe eens een fototje uploaden van je huidige shape...112kg is een behoorlijke vooruitgang tov je laatste foto's volgens mij :D

Kijk zo kan het ook...:D
Deadliften is nooit een favoriete oefening van mij geweest, maar de laatste tijd pak ik het wel weer op.
Max wat ik gedeadlift heb was 180kilo. Doe nu liever rackpulls.
Zit nu rond de 140kilo.
Bankdrukken doe ik ook niet vaak, omdat liever de voorkeur geef aan incline dumbbell presses en daarbij is 40kilo nu zo'n beetje de max. Seated benchpress op de plate loaded heeft ook mijn voorkeur en daarbij ben ik wel eens boven de 300kilo uitgekomen, maar dat is niet geheel te vergelijken met bankdrukken.

Maak eens weer filmpje van training.

Zal binnenkort wel wat filmpjes en foto's maken.

Terug
Naar boven