- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet je max op de bank nog wel.
Programmatje nog gevonden trouwens?
Geef Killy nog eens een schop onder zijn kont en zeg eens dat hij terug moet komen!!!Ik wacht nog steeds op de filmpjes
Of hij maakt de filmpjes en stuurt de links door naar jou, dat kan ook!!![]()

Die boxsquat is erg sterk, zeker in verhouding tot je deadlift. Hoe hoog is je box eigenlijk, Ibo?
Ik heb nog veel meer lekkere tips over het eten.
Misschien moet ik mijn log alleen maar over eten opvullen. Er wordt niets meer gezegd over mijn trainingen![]()

Ik heb niet een goede versie gevonden. Ik heb nu de Final Cut Pro X. Maar daar moet ik nog ff mee spelen.
Ben er nog echt een leek in.
Hij is ook niet de snelste. Zit eerst te zeuren om de filmpjes en vervolgens zet hij ze niet online
Het is eigenlijk een lage bankje. Probeer mijn voeten zo neer te zetten waardoor ik wel parallel ga. Tijdens het zakken zit ik wel een tel of 2 op het bankje.
En dit is niet raw, zoals jullie het noemen. Heb wel een riem en kniebandages ter ondersteuning.
Vreemd genoeg heb ik in de Smith machine tijdens het squatten weinig last van mijn lies dan als ik aan losse squats doe.
Zal kijken of ik iemand kan vinden die de volgende keer kan filmen.
Hoelang doe je er over om een maaltijd met zoveel rijst op te eten ??

Is niet raar toch? Bij de vervelende en nare boxsquat van jou staan je knieën rechter naar voren, wat de lies dan ook minder belast.
Op spotnet staat trouwens dat programma die ik zei. En anders even mijn kant op komen met een sticky, heb je 'm ook.
Gewicht gaat goed man! lekkere hoeveelheden food.. op naar 120

? Het representen van de Turkse keuken aan de fan baseZou er geen animo zijn om een Turkse versie van deze Anabolic Chef te realiseren? Het representen van de Turkse keuken aan de fan base
http://youtu.be/0ZOiEPaykhY

Hier een lekkere Posterhouse steak : http://image.shutterstock.com/displ...k-with-fresh-vegetables-and-pasta-2978479.jpg

Welke muscle gainer?
Waarom dat en geen meal?
Tijd?
Gemak?