Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Ik weet je max op de bank nog wel.:)

Programmatje nog gevonden trouwens?

Geef Killy nog eens een schop onder zijn kont en zeg eens dat hij terug moet komen!!! :mad: Ik wacht nog steeds op de filmpjes :sad:

Of hij maakt de filmpjes en stuurt de links door naar jou, dat kan ook!! :D

Die boxsquat is erg sterk, zeker in verhouding tot je deadlift. Hoe hoog is je box eigenlijk, Ibo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.904
Ik weet je max op de bank nog wel.:)

Programmatje nog gevonden trouwens?

Ik heb niet een goede versie gevonden. Ik heb nu de Final Cut Pro X. Maar daar moet ik nog ff mee spelen.
Ben er nog echt een leek in.

Geef Killy nog eens een schop onder zijn kont en zeg eens dat hij terug moet komen!!! :mad: Ik wacht nog steeds op de filmpjes :sad:

Of hij maakt de filmpjes en stuurt de links door naar jou, dat kan ook!! :D

Hij is ook niet de snelste. Zit eerst te zeuren om de filmpjes en vervolgens zet hij ze niet online :mad:

Die boxsquat is erg sterk, zeker in verhouding tot je deadlift. Hoe hoog is je box eigenlijk, Ibo?

Het is eigenlijk een lage bankje. Probeer mijn voeten zo neer te zetten waardoor ik wel parallel ga. Tijdens het zakken zit ik wel een tel of 2 op het bankje.
En dit is niet raw, zoals jullie het noemen. Heb wel een riem en kniebandages ter ondersteuning.
Vreemd genoeg heb ik in de Smith machine tijdens het squatten weinig last van mijn lies dan als ik aan losse squats doe.
Zal kijken of ik iemand kan vinden die de volgende keer kan filmen.

Hoelang doe je er over om een maaltijd met zoveel rijst op te eten ??

Gewicht gaat goed man! lekkere hoeveelheden food.. op naar 120

Ik heb niet een goede versie gevonden. Ik heb nu de Final Cut Pro X. Maar daar moet ik nog ff mee spelen.
Ben er nog echt een leek in.

Hij is ook niet de snelste. Zit eerst te zeuren om de filmpjes en vervolgens zet hij ze niet online :mad:

Het is eigenlijk een lage bankje. Probeer mijn voeten zo neer te zetten waardoor ik wel parallel ga. Tijdens het zakken zit ik wel een tel of 2 op het bankje.
En dit is niet raw, zoals jullie het noemen. Heb wel een riem en kniebandages ter ondersteuning.
Vreemd genoeg heb ik in de Smith machine tijdens het squatten weinig last van mijn lies dan als ik aan losse squats doe.
Zal kijken of ik iemand kan vinden die de volgende keer kan filmen.

Is niet raar toch? Bij de vervelende en nare boxsquat van jou staan je knieën rechter naar voren, wat de lies dan ook minder belast.

Op spotnet staat trouwens dat programma die ik zei. En anders even mijn kant op komen met een sticky, heb je 'm ook.

• #4.909
Hoelang doe je er over om een maaltijd met zoveel rijst op te eten ??

Is verdeeld over 4 maaltijden.

Hahahaha.....wait whut:mad:

Is niet raar toch? Bij de vervelende en nare boxsquat van jou staan je knieën rechter naar voren, wat de lies dan ook minder belast.

Op spotnet staat trouwens dat programma die ik zei. En anders even mijn kant op komen met een sticky, heb je 'm ook.

Zal nog ff goed zoeken, anders kom ik graag jouw kant op. Hoorde dat je al aardig je home gym compleet hebt.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 01:21 ----------

Gewicht gaat goed man! lekkere hoeveelheden food.. op naar 120

De 120kilo wil ik dit keer zeker aantikken.

Training van vandaag; schouders en borst.
Eerst maar met de schouders begonnen, omdat die meer aanpak vergen als mijn borst.
Na de nodige warmin-up;

Shoulder press plate loaded
1x12x30kg
1x10x60kg
2x6x100kg

Reserved peck deck
4x8x50kg

Side raises dumbbell
4x8x24kg

Cable fly's
4x15x30kg

Incline chest press
4x8x110kg

Seated peck deck
4x8x65kg

Laatst bewerkt:
  • #4.910
Na een paar stevige maaltijden vandaag een kleine training thuis.
Vandaag alleen biceps op de planning.

One arm hammer curls
4x15reps

One arm cable curls
4x15reps

Scott curls
7x10reps

Crazy pomps.
Had nog een sample zak Rage (van Mutant)
Ben zelf geen verwente pre-workout gebruiker, maar was vandaag niet zo'n actieve dag, dus moet ff boost lading krijgen.
15minuten voor de training een 30gr scoop ingenomen. Merkte wel een goede drive. Geen tintelingen en of duizeligheid.
Smaak was ook prima te doen. Is een leuke aanvulling, maar het zal niet tot het standaard supplementen pakket behoren.

Meals van vandaag:

1)
Reuze uitsmijter met 3 hele eieren, 100gr kipfilet, 2 sneetjes brood en een halve komkommer
10gr bcaa

2)
100gr musclegainer

3)
100gr rijst
150gr wokgroente
150gr kip
30gr noten

4)
200gr rijst
kuru fasulye ( soort turkse chili, witte bonen met stukjes biefstuk)

5)
100gr muscle gainer

6)
250gr zoete aardappelen
1 hele ei, 3 ei-eiwitten

Gewicht blijft nu stabiel, buikomtrek wordt wel weer wat strakker.
Maarja ik wil het allebei, dus BF stabiel houden en blijven gainen.
Morgen tussen de middag maar ff bij de Mac bij vreten.
Zat te denken aan:
-2 Chicken Sensations
-1 Big Mac menu
-portie garnalen
-uiteraard mag een ijsje niet ontbreken

Is voor jullie beesten maar een tussendoortje natuurlijk, maar vergeet niet dat ik nog 4-5 maaltijden heb :p

Zou er geen animo zijn om een Turkse versie van deze Anabolic Chef te realiseren :D? Het representen van de Turkse keuken aan de fan base
http://youtu.be/0ZOiEPaykhY

Hier een lekkere Posterhouse steak :
stock-photo-a-mouth-watering-porterhouse-steak-with-fresh-vegetables-and-pasta-2978479.jpg

• #4.913
Zou er geen animo zijn om een Turkse versie van deze Anabolic Chef te realiseren :D? Het representen van de Turkse keuken aan de fan base
http://youtu.be/0ZOiEPaykhY

Verdomme ik heb exact hetzelfde shirtje... how GAY is that :p

Notting beats a porterhouse steak ;)
Zal van het weekend ff het receptje posten van mijn stevige steak soep.

Welke muscle gainer?
Waarom dat en geen meal?
Tijd?
Gemak?

• #4.915
Welke muscle gainer?
Waarom dat en geen meal?
Tijd?
Gemak?

Ik heb de Pure Muscle Gainer van Bodylab zelf. Een zeer goede mix tussen eiwitten en complexe khy.
Omdat ik grote verantwoordelijkheid heb in mijn dagelijkse werk en het qua tijd niet altijd uitkomt om mijn bakje met rijst met kip (or whatever) rustig op te eten, zie ik dit als een volwaardige vervanging.

Laatst bewerkt:
Wat doe je eigenlijk voor werk?

• #4.917
Ik ben Leanmanager - Logistiek Team Manager bij een groot landelijk supermarkt keten (distributiecentrum)

best moeilijk te combineren met BB en je eetmomenten of niet?

lean manager?

haha nice

Heb je nog die blue motion? bevalt ie?

ibo zorgt ervoor dat jij je döner kebabjes op kunt eten na het stappen. ze noemen ibo ook wel mr döner

jk xD

sta niet graag in de keuken maar je eten lijkt me heerlijk!

Terug
Naar boven