AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Edit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.922
best moeilijk te combineren met BB en je eetmomenten of niet?

Alles is te plannen, maar het helpt wel als je collega's je Bodybuilding ambities respecteren.

lean manager?

haha nice

Heb je nog die blue motion? bevalt ie?

Toepasselijk he, je kan beter zeggen, BULK manager :D
Bleu motion heb ik nog en bevalt mij prima.

ibo zorgt ervoor dat jij je döner kebabjes op kunt eten na het stappen. ze noemen ibo ook wel mr döner

jk xD

sta niet graag in de keuken maar je eten lijkt me heerlijk!

Ik sta graag in de keuken, love to cook.

• #4.923
Vandaag was qua activiteiten een rustige dag, maar qua eten niet.
Zal jullie niet vervelen met mijn standaard maaltijden overdag. Maar vond het wel leuk om begin van de avond een simpele, snelle maar bodybuildingwaardige maaltijd voor te bereiden.
Ingredienten:
-2 hele uien
-250gr rundergehakt
-4 hele eieren
-kruiden
-halve brood

-Verwarm een middelgrote koekenpan en doe daar 2 eetlepels olijfolie in.
-Vervolgens bak je de in kleine stukjes gesneden uitjes goud geel[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Nadat de uitjes lichtjes zijn opgebakken besprenkel ze met pittige kruiden (dat is als je er van houdt)
-Daarna voeg je het gehakt toe.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit bak je op een middelhoge vuur totdat het een mooie bruine kleur heeft. Naar eigen smaak zout en kruiden toevoegen.
Voor de meeste houdt het hier op, maar zo'n maaltijd is voor mij compleet als ik er nog eieren bij toevoeg.
Voor de calorieën, eiwitten, vetten etc, maar ook voor de smaak
Nu is het belangrijk dat je het vuur wat hoger zet, zodat de eieren snel gebakken wordt, anders kan het papperig worden.

Normaliter schep je het over op een bord en eet je het lekker op met een vork en of lepel. NIET DOEN.
Eet het lekker ala turkish style.
Pak er wat brood bij, in mijn geval een halve brood. Neem elke keer een stukje brood in je hand en schep het lekker direct uit de pan.
Om je vingers bij af te likken.
Al met al binnen 15minuten klaar.

Laat de boel een uurtje tot anderhalve uur zakken, neem een bakje espresso, 3 tabs agmatine en een eetlepel bcaa en je bent weer klaar om een lekkere training te doorstaan.
Dit keer alleen roei oefeningen voor de rug.
one arm cable row standing
5x10reps
one arm cable row seated upper hand vs. lower hand (superset)
7x10reps (10 voor bovenhands en 10 voor onderhands)
Bent over row
4x8reps

Vervolgens ben ik nog 2o minuten gaan rekken en strekken om de flexibiliteit er in te houden.
Gewicht blijft stabiel.

Wederom weer een mooie maaltijd die ik van de week een keer ga maken.
Jij komt altijd met goeie maaltijden haha zo maak ik die köfte van jou ook nog regelmatig! Haha.
Komen er ook nog recente pics van jou in dit topic, ben benieuwd hoe je er nu bij staat

• Like
Waarderingen: D77
  • #4.925
Wederom weer een mooie maaltijd die ik van de week een keer ga maken.
Jij komt altijd met goeie maaltijden haha zo maak ik die köfte van jou ook nog regelmatig! Haha.
Komen er ook nog recente pics van jou in dit topic, ben benieuwd hoe je er nu bij staat

Thx. Er gaat niet boven kofte met rijst;)
Pics en vids komen er snel aan.

Wat eet je na de training dan?
Meal ziet er goed uit bro

• #4.928
Vandaag heb ik na de training het volgende genomen;
-eetlepel bcaa
-100gr gedroogde pruimen (snelle carbs)
-kopje thee
(onder de mom van lekker gezellig op de bank)

Eet straks nog een bakje met 100gr rijst en 500gr magere kwark weg.

Je neemt nooit hydro whey maar altijd bcaa?

Is oma nog je begeleidster?

• #4.930
Nope geen hydro whey.
Niet dat het slecht is, in tegendeel, hydro is een erg goede whey soort, maar BCAA schep ik zo weg met water.
Wat betreft oma, zij zal altijd een ondersteunende rol hebben.

Maaltijd ziet er weer lekker uit. Van de week ook eens klaarmaken snel en simpel.

Nog en vraagje gezien je gesponsord word door bodylab.

Heb je de concentrated pre workout al eens gebruikt? En helpt het bv na en zware werkdag als je al wat vermoeit bent om toch en goede training neer te zetten?

Gratis levering na 18u? :D

Ibo word het niet eens tijd voor een kookboek voor bb-ers ;):D

En Ibo hoe gaat ie nu hoor goede verhalen laatst Maarten nog gesproken toen ik filmpjes ging maken voor Extreme&Fit die ken je wel toch ;)

• Like
Waarderingen: D77
  • #4.935
Maaltijd ziet er weer lekker uit. Van de week ook eens klaarmaken snel en simpel.

Nog en vraagje gezien je gesponsord word door bodylab.

Heb je de concentrated pre workout al eens gebruikt? En helpt het bv na en zware werkdag als je al wat vermoeit bent om toch en goede training neer te zetten?

Ja dan kan een prewo-supplement jouw zeker wel helpen door een zware training. Alleen zoals jullie al weten ben ik erg gevoelig voor prewo-sups. En gezien het feit dat ik meestal wat later op de dag train, neem ik ze niet in omdat ik dan 's nachts niet zo lekker slaap.
De prewo van bodylab is er een die gewoon zijn werk doet. Het is niet de sterkste in zijn soort, maar dat zorgt er ook weer voor dat je geen crash en of tintelingen hebt tijdens en na de training;)

En je krijgt er een flyer met mijn afbeelding erbij, now how cool is that :p

Ibo word het niet eens tijd voor een kookboek voor bb-ers ;):D
Nee joh dan gaan ze nog meer vreten en minder trainen :D

En Ibo hoe gaat ie nu hoor goede verhalen laatst Maarten nog gesproken toen ik filmpjes ging maken voor Extreme&Fit die ken je wel toch ;)

He Jesse, het gaat lekker buddy. Er zijn de komende tijd ook nieuwe ontwikkelingen op het gebied van mijn werk wat mijn toekomst en richting ook zal bepalen. Het is voor mij regelmatig strak plannen wil ik mijn privé,werk en sport optimaal indelen.
Elvir (eigenaaar Extrifit) ken ik persoonlijk, zeer sympatieke kerel, met ook een passie voor de sport.

Laatst bewerkt:
Nee joh dan gaan ze nog meer vreten en minder trainingen :D

:D:D:D:D:D:D:D

hahaha nou en als ze de goede dingen vreten is het niet erg he whahahahah.....
heb nog wel wat leuke ideeen.....ben nu samen met iemand bezig om iets te ontwikkelen hopen dat het lukt:D

Ja dan kan een prewo-supplement jouw zeker wel helpen door een zware training. Alleen zoals jullie al weten ben ik erg gevoelig voor prewo-sups. En gezien het feit dat ik meestal wat later op de dag train, neem ik ze niet in omdat ik dan 's nachts niet zo lekker slaap.
De prewo van bodylab is er een die gewoon zijn werk doet. Het is niet de sterkste in zijn soort, maar dat zorgt er ook weer voor dat je geen crash en of tintelingen hebt tijdens en na de training;)
.

Oké dank je voor de info. En wat is wat later op de dag trainen. Train zelf meestal tussen 8 en 10uur in de avond. Ga is kijken om de prewo te bestellen dan. En moet zeggen ben zeer tevreden met de subs van bodylab.:thumbup:

• #4.938
Begin van een nieuwe week, goed gegeten, mindset goed.
Voor de training een motivatie compilatie bekeken om mijzelf lekker op te peppen om vervolgens een epic training te volstaan.
Vandaag had ik rug en schouders op de planning staan.
Compound oefeningen om de dikte lekker aan te pakken.
Na een opwarmrondje met lattpulley wilde ik eerst beginnen met seated cable row.
1x10x80kg (easy)
1x10x100kg (easy)
Hmmm, dacht why not full stack.
130kg
1e rep makkelijk
2e rep makkelijk
3e rep.... gebeurt het onwaarschijnlijke... kabel knapt door.
Doordat ik al iets achterover leunde kon ik mijn stabiliteit niet bewaren en viel daardoor ik achterover.
Normaliter niet zo'n probleem als je van een bankje valt, maar als er een houder met schijven er achterstaat voelt het niet zo lekker als je deze in je nek en tegen je achterhoofd krijgt:mad:
Op een paar schaafwonden viel het gelukkig nog wel mee, alleen een opdonder.
Daardoor kon ik helaas niet meer zo zwaar gaan.
Maargoed toch geprobeerd om er een nog een noemenswaardige training van te maken.
Dus heb ik mijn training iets moeten aanpassen;
Latpulley plate loaded
1x12x50kg
1x10x80kg
1x8x140kg
1x12x110kg

Dit ging nog wel, geen druk op mijn hoofd.

Bent over row
1x10x50kg
1x8x90kg
1x8x120kg

Straight arm row reverserd grip vs. cable fly's maar dan nu achter je rug
4x10xdiverse gewichten

Ik heb het ff hier bij moeten laten, omdat ik geen risico's wilde lopen. Mijn nek voelt nu wat stijfjes aan.
Wat coldspray om de zwelling tegen te gaan en een lekkere warme douche voor straks.

Mijn avond maaltijd;
rijst, chickenwings, salade en warme stokbrood met een beetje boter.
Een beetje verwennen mag offseaon wel :p
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hoop voor jou dat je geen whiplash hebt man! Is echt geen pretje!! (ooit achterover gevallen met mijn hoofd tegen een muur. Had een whiplash :( )

Hier nog wat motivatie! :D

http://www.youtube.com/watch?v=2RP9zHWkAbg

brotip: abbo nemen op ZhasniMotivation. Die kerel maakt echt goede filmpjes!

Laatst bewerkt:
  • #4.940
Thx Arnodsi en Zhasni heeft idd super mooie filmpjes.
Ik had trouwens via een converter wat motivatie soundtracks op mijn ipod gezet.
Tijdens het voorval had ik de soundtrack op van the Dark Knight rises op staan.
Tjaa dan voel je je ff onoverwinnelijk... heel ff. :D

Terug
Naar boven