- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
best moeilijk te combineren met BB en je eetmomenten of niet?
lean manager?
haha nice
Heb je nog die blue motion? bevalt ie?

ibo zorgt ervoor dat jij je döner kebabjes op kunt eten na het stappen. ze noemen ibo ook wel mr döner
jk xD
sta niet graag in de keuken maar je eten lijkt me heerlijk!
Wederom weer een mooie maaltijd die ik van de week een keer ga maken.
Jij komt altijd met goeie maaltijden haha zo maak ik die köfte van jou ook nog regelmatig! Haha.
Komen er ook nog recente pics van jou in dit topic, ben benieuwd hoe je er nu bij staat

Thx. Er gaat niet boven kofte met rijst
Pics en vids komen er snel aan.
Maaltijd ziet er weer lekker uit. Van de week ook eens klaarmaken snel en simpel.
Nog en vraagje gezien je gesponsord word door bodylab.
Heb je de concentrated pre workout al eens gebruikt? En helpt het bv na en zware werkdag als je al wat vermoeit bent om toch en goede training neer te zetten?

En je krijgt er een flyer met mijn afbeelding erbij, now how cool is that

Nee joh dan gaan ze nog meer vreten en minder trainenIbo word het niet eens tijd voor een kookboek voor bb-ers![]()

En Ibo hoe gaat ie nu hoor goede verhalen laatst Maarten nog gesproken toen ik filmpjes ging maken voor Extreme&Fit die ken je wel toch![]()
Ja dan kan een prewo-supplement jouw zeker wel helpen door een zware training. Alleen zoals jullie al weten ben ik erg gevoelig voor prewo-sups. En gezien het feit dat ik meestal wat later op de dag train, neem ik ze niet in omdat ik dan 's nachts niet zo lekker slaap.
De prewo van bodylab is er een die gewoon zijn werk doet. Het is niet de sterkste in zijn soort, maar dat zorgt er ook weer voor dat je geen crash en of tintelingen hebt tijdens en na de training
.

)