MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.121
Morgen zal niet het probleem zijn, het is meestal de dag(en) erna:p

Wat een training man zoveel reps met squat ben ook benieuwd of je dat over 2 dagen nog lekker vind.

Laat morgen ff weten hoe je loopt.

lol als die nog loopt:o Wat een reps man.

Proficiat met je nieuwe sponsor! Je weet ze nogal te strikken...

Die rijst met courgette maaltijd is me wel erg triestig :D Had die 3 ook eens gecombineerd en dat was het toch niet, die courgette krijg ik geen smaak in zonder zout/saus te mijden. Dan vind ik mijn rijst/broccoli/koolvis maaltijden minder erg.:)

Tjeeeees wat een hh knap werk

• #5.125
Wat een training man zoveel reps met squat ben ook benieuwd of je dat over 2 dagen nog lekker vind.

Spierpijn valt nu nog wel mee. Wel de nodige tintelingen en als ik de benen ff goed uitstrek dan voel je het wel. Meestal ook voortekenen van een lekkere spierpijn.
En ik zit ook bewust hoog met mijn aminozuren. En na de training had ik ook mijn benen ingesprayt met ice spray. Dit helpt ook:p

lol als die nog loopt:o Wat een reps man.

Proficiat met je nieuwe sponsor! Je weet ze nogal te strikken...

Die rijst met courgette maaltijd is me wel erg triestig :D Had die 3 ook eens gecombineerd en dat was het toch niet, die courgette krijg ik geen smaak in zonder zout/saus te mijden. Dan vind ik mijn rijst/broccoli/koolvis maaltijden minder erg.:)

Ik vindt rauwe courgette heerlijk man en erg gezond. Ben wat dat betreft een makkelijke eter hoor.

Tjeeeees wat een hh knap werk

Thanks Henrie.

Even een korte update van vanacht.
Het was rond de klokl van 01.30uur en ik had nog geen slaap. Voelde dat ik nog volop energie had.
Normaliter slaap ik altijd diep, maar het leek vanacht wel alsof met mijn ogen open sliep...weird.
De XCELERATOR had zijn werk tegoed gedaan:D
Vanochtend rond de klok van 9uur wakker. Na een kleine opfrisritueel heb ik maar 1 kleine schep genomen om vervolgens aan mijn half uur cardio workout te beginnen. Cardio ging probleemloos, voldoende energie.
Een schep is voor mij meer dan voldoende blijkbaar (gevoelige jongen :p)
Ontbijt;
-2 hele eieren
-6 ei-eiwitten
-2 bruine boterhammen

De rest van de maaltijden volgen nog.

Morge is kijke hoe je erbij staat :)

Hoe combineer jij BB en werk als ik vragen mag? Hoeveel uur besteed je aan BB (incl. cardio) en werk?

Sank you! :D

• #5.128
Het vergt veel plannen uiteraard.
Ik train 3 keer per week in de gym. Maximaal kracht training is ongeveer een uur.
Cardio doe ik 2 tot 3 keer per week, thuis en of buiten. Als ik een extra spiergroep thuis wil doen en ik heb de tijd er voor dan pak ik die ook.
Daarnaast helpt het ook wel als je omringd ben door collega's die je sport respecteren en er niet vreemd van op kijken als je tussendoor je shake of bakjes eten wegdrinkt / weg eet.
Straks zal ik het wat drukker krijgen omdat ik dan naast mijn werk ook belast ben met 20uur extra studie.
Dan zal ik ook mijn planning opnieuw hierop moeten afstemmen.
Kortom veel plannen ;)

Ik vind het knap dat je het zo goed kan combineren al lijkt het me wel dat het straks een stukje moeilijker wordt 20 uur studie per week is niet niks vind het zelf al lastig mee studie te combineren op 12 uur per week + 1 avond per week op school te zijn. Een dan nog genoeg tijd aan vrouw en kinderen te spenderen.

• #5.130
Ik vind het knap dat je het zo goed kan combineren al lijkt het me wel dat het straks een stukje moeilijker wordt 20 uur studie per week is niet niks vind het zelf al lastig mee studie te combineren op 12 uur per week + 1 avond per week op school te zijn. Een dan nog genoeg tijd aan vrouw en kinderen te spenderen.

Een combinatie van passie en verantwoordelijkheid.
Hoe het straks in de praktijk gaat uitvallen hangt ook een beetje af van de studiedruk.
Maar ik heb er alle vertrouwen in en uiteraard thanks.

Proficiat met de nieuwe sponsor Ibo. Hebben top supps, bestel eigenlijk nooit ergens anders ;)
Heb ff geen tijd om alles door te lezen maar wanneer ga je weer een wedstrijd pakken?

• #5.132
Dank je wel Rob, nu heb ik nog een open planning ivm werk en extra studie.
Maar probeer offseason nog redelijk in shape te blijven. Mocht het zo zijn dat ik een wedstrijd wil pakken ik dan 4-6weken in shape moet zijn.
En uiteraard ben ik ook zeer blij met mijn samenwerking met XXL.

• #5.133
Training update Rug en schouder

Gisteren had ik Hendrie op bezoek om bovenstaande spiergroepen ff goed aan te pakken.
Zoals ik al eerder zie vind ik de DTP training heerlijk om te doen, behalve voor de rug en biceps, omdat de pomp enigzins ondraaglijk wordt om de training om een correcte wijze te voltooien, vandaar voor de rug lekker op de "normale" manier.

Latpulley front
4x10x70kg

Bent over row
1x10x50kg
1x10x70kg
2x10x100kg

Latpulley plate loaded met smalle grip
3x10x100kg

Seated cable row
3x10x80kg

Cable pull raises waarbij je de armen helemaal omhoog gooit. Goed voor de bovenkant van je rug en achterkant schouders.
4x10x35kg

icm

Face rope pulls
4x10x35kg

Side dumbbell raises
50x7kg
40x10kg
30x12kg
20x14kg
10x14kg

Na de training mijn Megagrow shake gevolgd door een rijst/kip/spinazie maaltijd.
Hieronder nog een paar maaltijden die ik vaak eet;

Adana Kebab, een ideale PWO meal.
Vlees, rijst, groente
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Biefstuk met krieltjes en sperziebonen opgebakken met maismeel
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tip om je biefstuk lekker zacht en mals te krijgen.
Verhit de pan, grill goed van te voren.
Leg je biefstuk/ vlees hierin. (uiteraard kan je gebruik maken van diverse olieën, bakboter, pam spray etc)
Beide kanten 5-7minuten op een middenhoog vuur bakken (afhankelijk hoe jij je vlees wilt)
Leg daarna je vlees op een bord en wikkel deze om met aluminium folie en laat dit een kleine 10minuten staan.
Dit zorgt er voor dat je vlees lekker mals en zacht wordt.

Enjoy.

Voel de DL en de Side Raises goed vandaag tanks ibo!

Zal je over een paar dagen laten weten wat ik van de adipowers vond! Heb zelf een maat 43 besteld dus dat komt goed uit:D

Dat recept van je met ui, rundgehakt en eieren maak ik geregeld klaar, top!

• #5.136
@ Tank93,ben zeer benieuwd.

Trainingsupdate; biceps en triceps.
Wegens een drukke planning niet naar de gym kunnen gaan, vandaar bovenstaande spiergroepen maar aangepakt.
Biceps oefening = biceps cable curl
Triceps oefening = triceps overhead extension
Voor beide oefeningen de volgende repranges aangehouden
1x50
1x40
1x30
1x20
1x10
1x10
1x20
1x30
1x40
1x50

Zijn diverse gewichten/weerstand met mijn résistance bands.
Superpomp en armen die op knappen staan, kortom een geslaagde training.

Effe een andere vraag aan de fietsliefhebbers.
Wil naast mijn gewoonlijke loop cardio sessies ook een sportieve fiets aanschaffen om midden-lange afstanden mee te fietsen. Tussen de 20-50km. Uiteraard met de nodige opbouw.
Een mountainbike valt af, omdat ik alleen op verharde wegen wil fietsen.
Daarom zit ik te twijfelen tussen een cross-hybride fiets (tussen mountainbike en racefiets) en racefiets.
Een beetje degelijke en mooi model zit je gauw tussen de 1000-1500euro.
Uiteraard heb je mooiere, maar dit is mijn maximale budget.
Waar hebben jullie ervaringen mee, wat zijn voor jullie de voor en of nadelen.
Persoonlijk neigt mijn voorkeur voor een racefiets, omdat ik daar grotere afstanden makkelijker en sneller kan afleggen.
Please your thoughts.
En oja mocht een van jullie nog een geschikte fiets ergens in de schuur staan van goede kwaliteit en eventueel te koop, dan hoor ik dit uiteraard ook.
Hieronder een paar voorbeelden met wat ik mooi vindt;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hangt denk ik van het terrein af waar je wil fietsen?

Ik heb een basic hybride fietsje van 600€ en ik rij meestal in het bos of verharde zandwegen en ik vind het perfect!
Ik rij wel geen lange afstanden. Meestal rond de 20km

Imo is het niet nodig om een pro mountainbike/hybride te kopen als je niet de bergen in trekt!

• #5.138
thx Arnodsi, geen verkeerde fiets inderdaad.

Ik heb er een opgezocht voor je en deze is perfect.

bakfiets-laaaaang-2.jpg

• Like
Waarderingen: D77
Terug
Naar boven