MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Hey ibo, je komt zaterdag 6 juli toch naar de meet in Hilversum hé? :eek:
Eerst trainen en dan all you can eat bij sumo!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.325
Oke thanks. Dus eerst trainen en dan lekker vreten. Sounds good 2 me.

Gewicht schommelt tussen de 107-108kg, blijft tot nu stabiel. BF daalt ook gestaag, dus wat mij betreft hou ik dit nog even aan, omdat ik blij ben dat mijn gewicht stabiel blijft.
4q4vb5.jpg

2s7upmf.jpg

He ouwe, heb je het nog niet opgegeven? :D

Mooi om te zien dat je een nieuwe sponsor hebt, zielig voor toni... dat dan weer wel :(

Je oogt wel wat kleiner dan de laatste keer dat ik je zag? Heeft dat met je drukke periode te maken of komt dit door de foto of hogere bodyfat?

• #5.328
He Kilster, nee hoor ga gewoon lekker door. Ben nu meer de boel lekker aan het bijhouden ivm een drukke schema.
En deze zal de komende jaar alleen maar drukker worden.
Foto is verkleind daarom zie ik er wat kleiner uit :D

Update time;

Na een drukke periode gelukkig wel tussendoor kunnen trainen.
Gisteren had ik schouder en biceps op de planning staan (resistance bands)
Side raises
20 sets x 10reps

Biceps curls
20 sets x 10reps

Vandaag had ik rug en borst op de planning staan
Pullups
10 sets x bw x faillure

Cable fly's
20setsx10x30reps

Vervolgens nog HIIT training op de loopband.

• #5.330
Het is de afgelopen week een beetje rustig geweest in mijn log.
Was druk met werken, maar ook met de voorbereiding voor mijn deelname aan de survival challenge.
Een 5 kilometer parcour door de polder heen.
Had wel het een en ander gelezen maar nog nooit mee gedaan, dus wist ik van te voren ook niet helemaal wat ik zou verwachten. Wat ik zeker kon verwachten was, veel pijn en afzien :p
Het was by the way in Zeewolde, leuke dorp en een mooie strand.
De 5km run begon gelijk dat wij eerst het water in moesten en jawel vervolgens zeiknat verder gaan hardlopen.
Het hardlopen zag ik ook het meeste tegenop. De weken er voor had ik het hardlopen wel opgepakt, maar met een dikke 107kg ben je gewoonweg te zwaar voor een hardloper.
ik denk dat ik wel ruim 20-30kilo zwaarder was dan de gemiddelde renner, misschien iets meer of minder.
De pomp en verzuring schoot er dan ook wel gelijk in.
De obstakels tussendoor, zwemmen, over een touw heen hangend de sloot oversteken, trekken, kruipen door de modder etc, etc, werden zwaarder en zwaarder omdat het hardlopen je wel nekte.
Uiteraard kon ik niet achterblijven, dus verstand op nul (tijdens zo'n race is dat niet zo moeilijk) en gaan met die banaan.
Uiteindelijk toch de finisch lijn kunnen halen en achteraf wel een voldaan gevoel.
We hadden een leuke groep. Daarna heb ik voor hen een powerlunch gemaakt bestaande uit broodjes gebakken ei met zalm en rosbief.
De dag erna, dus vandaag voel ik mij alsof ik ben aangereden door een bus.
Van top tot teen spierpijn.. Gelukkig was er vandaag op TV Batman (alle drie de delen), dus kon ik lekker blijven chillen.
Ik heb ieder geval met onze groep afgesproken dat de deal was dat als ik zou deelnemen aan de survival challenge, zij ook een keer met mij benen zouden trainen :D
Vanaf aankomende week weer lekker het trainen vanouds oppakken, maar het hardlopen hou ik er wel in.
Voelt wel lekker aan en het zorgt dat je wat beweeglijker blijft.
Meer updates, trainingen, pics en lekkere maaltijden volgen snel....

Cardio? U w0t ibo

Geen last van knieën met je gewicht? :-)

• #5.333
Nee knieën heb ik niet zoveel last van. Maar wel last van flinke spierpijn.

Het is de afgelopen week een beetje rustig geweest in mijn log.
Was druk met werken, maar ook met de voorbereiding voor mijn deelname aan de survival challenge.
Een 5 kilometer parcour door de polder heen.
Had wel het een en ander gelezen maar nog nooit mee gedaan, dus wist ik van te voren ook niet helemaal wat ik zou verwachten. Wat ik zeker kon verwachten was, veel pijn en afzien :p
Het was by the way in Zeewolde, leuke dorp en een mooie strand.
De 5km run begon gelijk dat wij eerst het water in moesten en jawel vervolgens zeiknat verder gaan hardlopen.
Het hardlopen zag ik ook het meeste tegenop. De weken er voor had ik het hardlopen wel opgepakt, maar met een dikke 107kg ben je gewoonweg te zwaar voor een hardloper.
ik denk dat ik wel ruim 20-30kilo zwaarder was dan de gemiddelde renner, misschien iets meer of minder.
De pomp en verzuring schoot er dan ook wel gelijk in.
De obstakels tussendoor, zwemmen, over een touw heen hangend de sloot oversteken, trekken, kruipen door de modder etc, etc, werden zwaarder en zwaarder omdat het hardlopen je wel nekte.
Uiteraard kon ik niet achterblijven, dus verstand op nul (tijdens zo'n race is dat niet zo moeilijk) en gaan met die banaan.
Uiteindelijk toch de finisch lijn kunnen halen en achteraf wel een voldaan gevoel.
We hadden een leuke groep. Daarna heb ik voor hen een powerlunch gemaakt bestaande uit broodjes gebakken ei met zalm en rosbief.
De dag erna, dus vandaag voel ik mij alsof ik ben aangereden door een bus.
Van top tot teen spierpijn.. Gelukkig was er vandaag op TV Batman (alle drie de delen), dus kon ik lekker blijven chillen.
Ik heb ieder geval met onze groep afgesproken dat de deal was dat als ik zou deelnemen aan de survival challenge, zij ook een keer met mij benen zouden trainen :D
Vanaf aankomende week weer lekker het trainen vanouds oppakken, maar het hardlopen hou ik er wel in.
Voelt wel lekker aan en het zorgt dat je wat beweeglijker blijft.
Meer updates, trainingen, pics en lekkere maaltijden volgen snel....

You are a crazy guy, Ibo!:D Respect voor je prestatie, kerel!

• #5.335
Gisteren weer lekker vanouds met krachttraining bezig geweest.
Op de planning had ik borst, schouder en triceps staan.

Incline chestpress
4x10x90kg (fullstack)

Peck deck fly's
4x10x75kg

Cable fly's upright row's
4x10x30kg

Side raises
5x10x20kg

Triceps
kickbacks op de machine
4x10x70kg

reversed grip pushdown
4x10x50kg

rope puldown
4x10x40kg

Cardio zat er niet in, omdat ik teveel last had van de benen.

Lekker man, goeie training!

• #5.337
Ja hoor weer een lekker hectische week achter de rug.
Gelukkig nog wel 3 trainingen kunnen afronden.
Afgelopen vrijdag heb ik na een lekkere cardio workout een fullbody training gedaan.
Dit ivm het feit dat ik iemand aan het trainen was.
Anyway...een rustig weekend achter de rug. Met wat koorts en luiigheid. Voor de meeste wel bekend als roid-flew :D
Had deze week ook maar een kleine 30km gefietst, meer zat er niet in.
Hieronder nog een leuke foto van de Survival Challenge.
Aan mij gezicht is duidelijk af te lezen dat dit geen pretje ging worden :D
[afbeelding niet meer beschikbaar]

you on that juice boy.

• #5.339
Na vandaag de hele dag in de schoolbanken gezeten te hebben met 4 fatburners met cafeïne had ik...correctie heb ik nog steeds te veel energie in mijn body left :D
Lekkere training voltooid.

Peck deck fly's
4x10x65kg

Incline bankdrukken
4x15x75kg

Dippen met BW
4xtot faillure

Cable fly's
4x10x35kg

Triceps superset workout

pulldowns met wijde grip vs rope puldowns
4x10reps met diverse gewichten

puldowns met reversed grip vs. overhead extension
4x10reps met diverse gewichten

triceps cable crossover extensions
4x10reps

Cooling down, een kleine 10kilometer fietsen.
Nu een paar dagen low carbs, zodat ik zaterdag ff flink los kan gaan met de sushi.

Lekker bezig geweest kerel

Terug
Naar boven