Update time;
Maandag;
500stappen lunges
De eerste 200stappen deed ik nog met en zandzak in mijn nek, maar die heb ik vervolgens toch maar ff weggedaan, anders werd het te zwaar.
5x5x80 hack squat
Dinsdag Schuders en triceps (resistance cable's)
side vs. front raises
beide 100 reps
Triceps overhead extenssions vs. kickbacks
beide 100reps
Woensdag: Rug en biceps
Latpulley front
4x10x60kg
Latpulle back
4x10x60kg
Lying T-bar rowing
4x10x30kg
Seated cable row
3x10x60kg
Latpulley plate loaded met extra wijde grip, handpalmen kwartslag naar binnen gedraaid
3x10x70
Straight arm row
3x15x30kg
giant set biceps
dumbell curl vs. hammer curl vs. rope curls
3 rondes met diverse gewichten
Vrijdag borst en schouders
schuinbankdrukken
4x10x70kg
bankdrukken
4x10x70kg
Peck deck fly's
4x10x60kg
Cable fly's onderhands
4x10x25kg
reversed peck deck (achterkant schouders)
4x10x35kg
Side raises
4x10x14kg
Front raises
4x10x14kg
Vanochtend nog een uur wezen fietsen
Verder geen krachttraining
Wellicht morgen een crosfit training.
Sinds een paar dagen ben ik begonnen met [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zoals jullie weten geef ik mijn persoonlijke voorkeur voor supplementen die mijn herstel bevorderen.
Mijn pwo protocol is nog ongewijzigd. Over het algemeen ziet mijn pwo shake als volgt uit;
30gr whey perzik/mango
70gr advanced pro
Smaken mengen prima en het geeft een frisse smaak aan mijn shake
Op sommige dagen heb ik ook wel eens mijn bakjes rijst met kip en of vlees bij mee. Puur voor de afwisseling.
Anyway ook voor de nacht wilde ik ook iets wat bij zou dragen aan mijn herstel.
Mijn bevindingen van de Xtreme-GH;
-zeer fijne poeder, mengt makkelijk in een glas, maar gezien ik toch mijn shakebekers heb geef ik hier de voorkeur aan.
-ingredientenlijst ziet er doordacht uit;Supplement Facts
Inhoud: 320 gram
Grootte Dosering: 1 scoop = 10,5 gram
Aantal Doseringen per verpakking: 30
Bevat per dosering %ADH
Xtreme GH Matrix 10,5 gram
Magnesium citraat 191 mg 51%
Zink glycinaat 15,2 mg 152%
Vitamine B3 10,0 mg 62,5%
Vitamine B6 5,0 mg 358%
ADH= Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid
Ingrediënten: l-glycine, magnesiumcitraat, l-arginine hcl, glutamine peptide, GABA (gamma aminobutyric acid), l-ornithine hcl, fenugriek, malonzuur, citroenzuur, aroma framboos – kiwi, l-tryptofaan, natrium citraat, ashwagandha (10:1 withania somnifera), l-theanine, mucuna pruriens extract (20% L-DOPA), zoetstof sucralose, dinatriumfosfaat, natuurlijke kleurstof safflower, 5-HTP (5-hydroxytryptofaan), dicalciumfosfaat, zink glycinaat, di-kalium fosfaat, silicium dioxide, vitamine B3 (nicotinamide), vitamine B6, (pyridoxine).
Na mijn eerste keer het gedronken te hebben, proef je duidelijk de kiwi smaak. Op zich drinkt het lekker weg. Een kleine kleine chemische nasmaak, wellicht door sommigen ingrediënten, maar dit is te verwaarlozen.
Halverwege de eerste nacht werd ik 's nachts wakker om ff naar de wc te gaan en kreeg het ineens heel warm.
Of het iets met het product te maken had weet ik niet, maar het was van korte duur.
Ben nu inmiddels een paar dagen verder en de warmte waar ik op nacht 1 iets van merkte heb ik niet meer.
Slaap nu ook wat dieper. Spierpijn is ook wat minder de dag erna.
Maar of dat komt door de supplementen of dat ik met minder gewichten train, laat ik ff in het midden
Gewicht zit nu rond de 105kg. BF schommelt rond en nabij de 10-11%
Als ik al die wedstrijdfoto's zie kriebelt het toch weer om de teugels wat strakker aan te trekken.
Ik moet echt de knoop doorhakken en doelen zetten. Merk namelijk dat ik na een paar dagen dieet snel van het pad afwijk, omdat ik geen concrete doelen heb.
Misschien moet DBB maar heldere doelen voor mij stellen
Kom maar op .....