AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

liever niet bandiet.

mss ook maar is zo´n roller bestellen

jij hebt die zwarte?

Elke keer als ik Ibo zie dan zit hij gewoon te niksen op een stoel... :O

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.505
Ja heb de zwarte uitvoering. Deze is hard genoeg kan ik je zeggen, maar ook weer niet te hard dat het pijnlijk wordt.

---------- Toegevoegd om 02:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:37 ----------

Elke keer als ik Ibo zie dan zit hij gewoon te niksen op een stoel... :O

Tegen de tijd dat jij komt moet ik weer stoppen met trainen he, dan nemen de niet natural guys het over:D

Hahaha
ik kom zo laat omdat ik eigenlijk geen zin heb om te trainen :D

Benen 20 reps is indd heerlijk.

Zoveel bloed erin.

Gevoel is sexy.

hoelang train je eigenlijk?

Als je het leuk vond is het teken dat je te weinig spieren hebt!

• #5.510
Hahaha
ik kom zo laat omdat ik eigenlijk geen zin heb om te trainen :D

Was wel te zien ja...toen jij binnenkwam zat ik net met Lara en toen ik opstond was jij al weer klaar met trainen. Kan mij niet herinneren dat ik zo lang heb gezeten :D

Benen 20 reps is indd heerlijk.

Zoveel bloed erin.

Gevoel is sexy.

Gevoel is k*t =/= sexy

Hoelang...al 15jaar:D

---------- Toegevoegd om 02:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:41 ----------

Als je het leuk vond is het teken dat je te weinig spieren hebt!

:(

ben je true natural?

Blessure bro, kan niet zwaar trainen dus ik pak alles snel achter elkaar, daarom ben ik zo snel klaar :D

morgen ben ik er wel weer, misschien wat eerder kan ik even video van je maken om hier op DBB te plaatsen jwz

• #5.513

True naturel..uiteraard:p
All true 100% natural....ehhh nee

Blessure bro, kan niet zwaar trainen dus ik pak alles snel achter elkaar, daarom ben ik zo snel klaar :D

morgen ben ik er wel weer, misschien wat eerder kan ik even video van je maken om hier op DBB te plaatsen jwz

Weet ik bro..
Filmen geen probleem, dan moet je wel in de ochtend langskomen voor de trx training.
Of je komt 's avonds langs bij sportstudio H&A.
Ga je ook ff de ring in. Altijd leuke filmmateriaal. Zal DBB van smullen hoor.
Remember Killy :)

Liefst tegen Shanon die Killy bijna KO had gemept :D

• #5.516
50 reppers met leg extensions wil nog wel.
Maar 50 reppers met squatten. Been there, never doing it again.
Heb een keer zo'n training bij mijn oude coach papa Mike gevolgd. Wist niet meer of ik moest huilen, boos zijn, lachen:p
Pas na een uur kreeg ik weer wat gevoel in mijn benen.

Afgelopen week heb ik weer lekker getraind. Zowel met krachttraining als met kickboksen.
Merk wel dat mijn trappen en stoten steeds feller en krachtiger worden, maar snelheid blijft nog onder de maat.
Nadeel van al die jaren bodybuilding :)
Maargoed ben ook niet van plan om de ring in te gaan, dus wordt het voorlopig maar wat meer incasseren.
Wordt ik ook hard van :D

Hoeveel % van je 1rm max gebruik je voor die 20rep squats?(em wat gebruikte je voor die 50 reppers xd)

• #5.518
Met squatten zat ik op 50-60% van mijn 1rm.
En de legg ext zit ik op 30-40%

• #5.519
Gisteren weer een lekkere training afgerond.
Rug en Borst

Incline Chestpress vs. Latpulley front
Bankdrukken vs. Seated row
Peck Deck fly's vs. Bent over row
Cable fly's vs. Straight arm row

Na een kleine pauze en een recovery shake ben ik nog een klein uurtje wezen kickboksen.
Heb nog niet mijn Hayabusa setje kunnen bemachtigen, maar heb voor heel weinig een paar nieuwe Joya scheenbeschermers kunnen bemachtigen welke ik nog een tijdje kan gebruiken.
Maar zodra ik de mogelijkheid heb om de Hayabusa setje te kunnen bemachtigen, zal ik dat ook doen :)
Gewicht blijft rond de 106kg stabiel. Na een paar dagen schoon te eten, heb ik vaak de neiging om lekker even te cheaten.
Dan maar een extra cardio sessie denk ik dan maar...

Super Turk is toch geen scheen beschermers nodig? :D

Eet je elke dag boven onderhoud?

Terug
Naar boven