AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

:thumb: Sensei.

• Like
Waarderingen: D77
ik volg:thumb: Je vorige logjes waren ook leuk om eens door te lezen toen ik me eens verveelde en leerzaam!je offseason maaltijden, hhhnngggg :p

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.563
Doe je eigenlijk ook nog aan coaching? Of ken je een goede (wedstrijd)coach omgeving Eindhoven/Tilburg.

Jazeker doe ik nog aan coaching.
Met mijn eigen onderneming focus ik mij voornamelijk op ondernemers / zzp'ers en seniormanagement die ik op verschillende vlakken coach.
http://www.idbenc.nl
Van bedrijfsoptimalisatie, procesverbeteringen (LEAN), competentiemanagement tot fysieke coaching.
Binnen het fysieke gedeelte zijn er verschillende stijlen die ik hanteer:
-Fitness / Krachtsport / bodybuilding
-Crossfit / Crossfight

Maar atleten heb ik ook in mijn portefeuille. Zo heb ik op dit moment ook een dame en wat nieuwe jongens die klaargestoomd worden voor hun wedstrijden.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

ik volg:thumb: Je vorige logjes waren ook leuk om eens door te lezen toen ik me eens verveelde en leerzaam!je offseason maaltijden, hhhnngggg :p

Er komen nog genoeg maaltijden langs ;)

• #5.564
Na een periode van extra te druk zijn geweest met werk, eigen onderneming en daarbovenop nog een extra opleiding HRM heb ik mijn wedstrijdplannen even aan de kant moeten schuiven. Nu ik klaar ben met mijn extra opleiding en ik nog een paar psychologische en management cursussen tot aan de zomervakantie volg, heb ik in mijn drukke schema weer wat tijd kunnen vinden. Als echte sporter mis je de drang naar competitie wel. In de afgelopen twee jaar ben ik uiteraard door blijven trainen om mijn fysiek enigszins in shape te houden. Off-season shape wel te verstaan:)

Een tijdje geleden begon het weer te kriebelen om weer het podium te gaan. Natuurlijk ga je dan nadenken over in welke klasse je mee wilt doen en op welke podium je wilt staan. Nou één ding was gelijk al zeker. Ik wil Nederland in mijn beste shape kunnen vertegenwoordigen in het buitenland. Om dat te kunnen realiseren moet ik mij uiteraard eerst weer kwalificeren. Ik dien het wel te verdienen (no hand-outs!)
Doelstelling is daarom om onderstaande fysiek te evenaren, maar dan de versie 2.0 :D
Meer rondingen, meer pleasing fysiek en hardheid wat past bij MAP.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke wedstrijd:
De Juliette Bergman Grandprix (A wedstrijd / Dutch Grandrpix)
Klasse:
Mens Athletic Physique

Gezien de klasse mee mogelijkheden bied (lees: pro klasse) en hier ook meer aandacht aan wordt geschonken, heb ik mijn zinnen hierop gezet.
Maar voordat ik überhaupt denk om in een pro klasse mee te kunnen draaien, dien ik internationaal in de amateur klasse een statement te kunnen maken.
En om dat te kunnen realiseren wil ik tijdens de JBG mijn beste fysiek vertonen.
Mocht mijn gewicht toereikend zijn en ik van het bestuur aan meerdere klassen mee mag doen, kan het misschien ook wel zo zijn dat ik even mijn boardshort af doe en mijn wedstrijdslip aan trek om vervolgens in de classic bodybuilding klasse te staan :D
Zoals ik ook al eerder zei is de weg naar de competitie mijn wedstrijd. De wedstrijd zelf is mijn beloning.

Door regelmatig updates te posten, betreffende mijn trainingen, lekkere maaltijden, supplementen gebruik en de nodige vorderingen / obstakels zal ik jullie op de hoogte houden.
Uiteraard aangevuld met de nodige foto's en hopelijk ook filmpjes.

Wordt vervolgd....

Vet man!

Dus geen classic meer maar map voor internationaal?

in

• Like
Dat zijn hele mooie plannen! Heel erg benieuwd naar je weg naar deze doelen.
Hoe sta je er nu bij, in vergelijking met die foto's?

In

Succes kerel!

• #5.570
Mooi! dus je gaat de zelfde kant als Reus op, leuk! Ikzelf heb 9 maanden onder zijn hoede gezeten naar de JBC toe..

Succes!

• #5.572
Dank je wel Tildo.
Het lijkt mij wel leuk om met Reus hetzelfde podium te betreden. In het verleden hebben wij vaak genoeg samen getraind naar onze wedstrijd toe (alleen toen wel in de verschillende klassen).
Misschien moeten Reus en ik onze trainingen weer lekker oppakken :)

denk dat reus in andere lengte klasse MAP staat als jou :P

ga je ook weer de training oppakken met je trainingsmaat Killy?

Succes Ibo!

• #5.578
Thx Hummer.

Goodluck, zie ter goed uit!! Een prima (zacht uitgedrukt) fysiek om na te streven voro je volgende wedstrijd!

• Like
Terug
Naar boven