Na een periode van extra te druk zijn geweest met werk, eigen onderneming en daarbovenop nog een extra opleiding HRM heb ik mijn wedstrijdplannen even aan de kant moeten schuiven. Nu ik klaar ben met mijn extra opleiding en ik nog een paar psychologische en management cursussen tot aan de zomervakantie volg, heb ik in mijn drukke schema weer wat tijd kunnen vinden. Als echte sporter mis je de drang naar competitie wel. In de afgelopen twee jaar ben ik uiteraard door blijven trainen om mijn fysiek enigszins in shape te houden. Off-season shape wel te verstaan
Een tijdje geleden begon het weer te kriebelen om weer het podium te gaan. Natuurlijk ga je dan nadenken over in welke klasse je mee wilt doen en op welke podium je wilt staan. Nou één ding was gelijk al zeker. Ik wil Nederland in mijn beste shape kunnen vertegenwoordigen in het buitenland. Om dat te kunnen realiseren moet ik mij uiteraard eerst weer kwalificeren. Ik dien het wel te verdienen (no hand-outs!)
Doelstelling is daarom om onderstaande fysiek te evenaren, maar dan de versie 2.0

Meer rondingen, meer pleasing fysiek en hardheid wat past bij MAP.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Welke wedstrijd:
De Juliette Bergman Grandprix (A wedstrijd / Dutch Grandrpix)
Klasse:
Mens Athletic Physique
Gezien de klasse mee mogelijkheden bied (lees: pro klasse) en hier ook meer aandacht aan wordt geschonken, heb ik mijn zinnen hierop gezet.
Maar voordat ik überhaupt denk om in een pro klasse mee te kunnen draaien, dien ik internationaal in de amateur klasse een statement te kunnen maken.
En om dat te kunnen realiseren wil ik tijdens de JBG mijn beste fysiek vertonen.
Mocht mijn gewicht toereikend zijn en ik van het bestuur aan meerdere klassen mee mag doen, kan het misschien ook wel zo zijn dat ik even mijn boardshort af doe en mijn wedstrijdslip aan trek om vervolgens in de classic bodybuilding klasse te staan

Zoals ik ook al eerder zei is de weg naar de competitie mijn wedstrijd. De wedstrijd zelf is mijn beloning.
Door regelmatig updates te posten, betreffende mijn trainingen, lekkere maaltijden, supplementen gebruik en de nodige vorderingen / obstakels zal ik jullie op de hoogte houden.
Uiteraard aangevuld met de nodige foto's en hopelijk ook filmpjes.
Wordt vervolgd....