MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.581
Update time;

Vandaag een leuke dag met mijn zoontje doorgebracht tijdens zijn schoolvoetbal. Naast zijn kickboxing skils blijkt hij ook nog eens eigenschappen van een goede keeper te hebben.

Training van vandaag;

Schouders
schoulder side raises i.c.m. front raises met schijf
4 setjes van 10-12 reps met verschillende gewichten

schoulder crossover met cables (achterkant schouders)
4 setjes van 10-12 reps met 25kg

seated dumbbell press
4 setjes van 20 reps met 15kg

shrugs met cable (paused)
4 setjes van 10 reps met 80kg

Chest
Cable fly's
5 sets van 10-12 reps met 30kg

Lying dumbbell press (op de grond)
5 sets van 10-12 reps met 30kg

Lying dumbbell fly's (op de grond)
5 sets van 10-12 reps met 20kg

Triceps
Lying French extensions ( op de grond) en EZ bar
4 sets van 10 reps met 30kg

Smal chestpress met EZ bar ( op de grond)
4 sets van 10reps met 30kg

pushdown per arm
2 sets tot faillure

Vandaag geen cardio.

Maaltijden voor vandaag:

1)
-150gram zelfgemaakt oatsmix
(bestaande uit havermout, gemengde noten, vijgen en wheypoeder)

2)
-75 rijst
-200gr pangafilet met rode paprika

3)
-75 rijst
-1 blikje tonijn (olijfolie)

4)
-50gr whey
-30gr amandelen

5)
-250gr zalm
-30gr amandelen

Go coach!!

Leuk dat je voeding & training ook weer zo uittypt :thumb:

Nette voeding, lekker clean!

• Like
Waarderingen: D77
Op hoeveel kcal kom je zo uit, met die voeding? En heb je andere kcal/ macro targets op bepaalde dagen, of elke dag ongeveer hetzelfde?

• #5.587
Nette voeding, lekker clean!

thanks.

Op hoeveel kcal kom je zo uit, met die voeding? En heb je andere kcal/ macro targets op bepaalde dagen, of elke dag ongeveer hetzelfde?

Eerlijk gezegd tel ik mijn calorieën en of macro's niet. Nooit gedaan en zal het waarschijnlijk ook niet doen.
Ik tel mijn eiwitten/koolhydraten en vetten. Het zijn voornamelijk mijn koolhydraten en vetten waar ik mee schommel.
In de laatste fase richting mijn wedstrijd verhoog ik meestal mijn eiwitten, omdat ik dan langere tijd laag in de khy en vetten zit.
Een low carbs dag voor mij in de laatste fase voor de wedstrijd schommelt tussen de 100 en 150gram khy.
Ik ga niet carbloos, anders trek ik vlak.

Veel doe ik ook op gevoel, gezien ik mijn lichaam na al die jaren wel goed ken.

Eerlijk gezegd tel ik mijn calorieën en of macro's niet. Nooit gedaan en zal het waarschijnlijk ook niet doen.
Ik tel mijn eiwitten/koolhydraten en vetten. Het zijn voornamelijk mijn koolhydraten en vetten waar ik mee schommel.

Huh?

150g kh low carb :roflol: ibo plz

Gisteren zat je toch ook niet heel hoog in carbs?

:D
Wat ik er mee bedoel is dat ik niet tot 3 cijfers achter de komma tel.
Keep it old school.

Scherp…heel scherp ;)
Hehe, ik dacht meteen hetzelfde. Macro's tellen hoeft natuurlijk niet tot 3 cijfers achter de komma. Je khd/ew/vet tellen is imo ook al macro's bijhouden/tellen. Iets met naam en beestje, boeit ook geen fl**ker eigenlijk.
In de laatste fase richting mijn wedstrijd verhoog ik meestal mijn eiwitten, omdat ik dan langere tijd laag in de khy en vetten zit.
Een low carbs dag voor mij in de laatste fase voor de wedstrijd schommelt tussen de 100 en 150gram khy.
Ik ga niet carbloos, anders trek ik vlak.

Veel doe ik ook op gevoel, gezien ik mijn lichaam na al die jaren wel goed ken.
Duidelijk, thanks :)

• #5.594
150g kh low carb :roflol: ibo plz

Gisteren zat je toch ook niet heel hoog in carbs?

Klopt inderdaad, dat komt omdat ik de avond daarvoor 2 uur lang onbeperkt heb zitten bunkeren bij de wereldrestaurant. Verschillende keukens onder 1 dak.
Dus de keuze was voor onbeperkt entrecote en sushi was al snel gemaakt ;)
Vandaag ook low carbs.

Klopt inderdaad, dat komt omdat ik de avond daarvoor 2 uur lang onbeperkt heb zitten bunkeren bij de wereldrestaurant. Verschillende keukens onder 1 dak.
Dus de keuze was voor onbeperkt entrecote en sushi was al snel gemaakt ;)
Vandaag ook low carbs.
:eek: wat, waar?!

Lees iets verder, die vraag stelde ik al en legde het daarna uit.

Ah ik zie 't, hij neemt het dus gewoon iets ruimer en het maakt niet uit of hij er nu 100kcal boven of onder uit schiet?Maar dat lijkt me ook standaard bij EKV/kcal tellers, tenzij ze aan OCD leiden. Of in natty wedstrijdvoorbereiding zitten I guess.

• #5.599

Wereldrestaurant A1 in Deventer.

Hoor ik hier een DBB meeting :D

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Ah ik zie 't, hij neemt het dus gewoon iets ruimer en het maakt niet uit of hij er nu 100kcal boven of onder uit schiet?Maar dat lijkt me ook standaard bij EKV/kcal tellers, tenzij ze aan OCD leiden. Of in natty wedstrijdvoorbereiding zitten I guess.

;)

Terug
Naar boven