XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.603
Soms heb je van die dagen dat je rug wat stijver aanvoelt en dan is het niet bepaald bevorderlijk dat je de hele dag zit.
Dus voordat ik begon aan mijn training heb ik eerst de nodige rek en strek werk gedaan om mijn spieren wat losser te krijgen. En met wat warmtespray was ik klaar om mijn beentraining te starten.

Seated calf raises
4x20x60kg

Leg extensions (plate loaded)
2x20x20kg - warming up
4x12x50kg

Incline legpress (plate loaded)
1x25x50kg
1x20x90kg
3x15x140kg
1x20x90kg
1x25x50kg

Walking Lunges met BW
1x50 stappen

Fietsen
30minuten lang op hoog tempo

Op zich niet zo'n zware training. Minder gewicht met meer herhalingen.
Zware beentrainingen volgen nog. Het feit dat ik straks met een boardshort op het podium sta, veranderd hier niet zoveel aan :D

Vandaag ook een low carbs dag

1)
50gr rijst
4 hele eieren
Halve avacado

2)
200gr biefstuk
40gr amandelen

3)
50gr rijst
1 blikje tonijn
halve avacado

4)
200gr biefstuk
40gr amandelen

5)
50gr rijst
200gr panga filet

6)
40gr whey

Mocht weer wat meer carbs...

Als je low carb gaat doe je direct de vetten omhoog ?

• #5.605
Ja in deze fase wel.
Om mijn energiepeil hoog te houden, het is gezond en kan bijdragen in je verbranding.

In! Denk dat ik hier nog best veel kan leren.

• Like
Waarderingen: D77
Go coach! In!

• #5.608
In! Denk dat ik hier nog best veel kan leren.

Thanks

Thanks topper!!

Update time…

De nodige rek en strekwerk i.c.m. een aangepaste beentraining hebben er voor gezorgd dat ik gisteren niet meer last had van mijn rug.
Kon me weer lekker soepel bewegen.
Met iets meer koolhydraten in mijn systeem heb ik vervolgens een lekkere training kunnen voltooien met een van mijn trainingsmaatjes.

Schouders/rug en biceps

Voor de oplettende kijkers, het klopt dat ik voor de 2e keer mijn schouders train. Dit doe ik ook meer op verzoek van mijn trainingsmaat die goed aan het herstellen is van een schouderblessure en deze ook sterker moet maken. En ik vind het ook een lekkere spiergroep om te trainen:D
Na de nodige warmin-up

Bent over cable reversed fly's
4x10x25kg

Standing cable cross row
4x10x30kg

Face pulls
4x10x50kg

Latpulley front wijde grip
3x10x60kg

Latpulley front reversed grip
3x10x60kg

Dumbell row reversed grip
3x10x35kg

Seated row met rope
3x10x50kg

Standing straight arm row
3x10x50kg

Biceps dumbell hammer curls
3x12x15kg

Cable hammercurls met rope
3x10x50kg

Reversed grip barbell curl
3x10x20kg

Geen cardio.

Maaltijden

1)
70gr rijst
4 hele eieren

2)
70gr rijst
200gr panga / 1 kleine zoete rode paprika

3)
70gr rijst
200gr panga / 1 kleine zoete rode paprika

4)
200gr mix van havermout/noten/whey

Voor en na het trainen mijn bcaa's ingenomen.
Tevens heb ik nu van Scitec Nutrition ook de monster pack aan mijn supplementenlijst toegevoegd vanwege de vele vitaminen en mineralen.
Handige porties verdeeld in zakjes.
Zakje A in de ochtend en zakje B in de middag (of kort voor de training).
Maar niet te laat omdat in zakje b ook stimulants zitten die ervoor kunnen zorgen dat je nog op dit freaken tijdstip wakker bent:p

5)pwo maaltijd
200gr mager rundergehakt met extra uien en groene paprika

Lekkere voeding hoor.

Maar jij doet hele lichaam in 3 dagen en dan repeat?

Of gaat dat op gevoel?

• #5.610
Ik heb voor nu een 3 dagen trainingssplit. Cardio doe ik wel extra.
Vanaf half augustus,na mijn vakantie stap ik over op een 4 dagen split.
Dan gaan we een tandje hoger.

In.

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Jij weet wat er is.

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

@ Ibo

Leuk te zien dat je terug gaat loggen man, ben benieuwd!

Even over je coaching, ik las dat je ook wedstrijdbegeleiding deed? Heb je hier wat meer info over (mag ook PM)

• #5.612
Arnodsi, je leest het goed. Sayer stelt zich beschikbaar om 200km te reizen :D

@ Sayer, het klopt dat ik ook aan wedstrijdbegeleiding doe. Momenteel heb ik naast mijn zakelijke klanten ook wedstrijdatleten.

Mijn coaching vanaf dag 1 tot aan de wedstrijd bestaat uit;
-voedingsschema's op maat gemaakt a.d.h.v. je progressies
Afhankelijk van hoe snel je progressies gaan pas ik ook je voedingsschema's aan. Door off-season te experimenteren met verschillende methoden ga ik samen met de atleet kijken waar men goed en niet goed op reageert.
In de laatste weken is er geen ruimte voor fouten en dient de voeding er perfect afgestemd te zijn, gezien het je fysiek kan maken en of breken.
-Trainingsschema's op maat gemaakt a.d.h.v. je fysiek en doelstellingen.
-Advies over het juiste supplementen gebruik afgestemd op je behoeftes.
-Mental coaching, dit wordt vaak onderschat door wedstrijdatleten, gezien de vele weken diëten en zware trainingen de nodige impact kunnen hebben op je gemoedsstand. Door regelmatig met mijn atleten hierover te sparren tracht ik hem of haar op een positieve manier hier doorheen te loodsen. Door zelf de nodige praktijkervaringen opgedaan te hebben, gezien ik met de beste coaches heb mogen werken en aangevuld met de nodige coach- en psychologische expertises weet ik precies waar en op welk moment mijn atleten de behoefte aan hebben.
-last but not least wordt er natuurlijk ook gewerkt aan een vertrouwensband waarbij de atleet zich prettig moet voelen en er sprake dient te zijn wederzijdse vertrouwen.

Je hebt bij mij de mogelijkheid om losse sessies af te nemen. Dit is aan te raden voor atleten die van ver komen en nog voldoende tijd hebben richting hun wedstrijd en of andere doel.
Losse sessie is naast alle bovengenoemde punten ook een trainingssessie en focus op poseren. Ook off-season.

Daarnaast kan je ook een maandabbo nemen.
Dit varieert van 1 tot 2 trainingen per week inclusief alle bovengenoemde punten.
Dit adviseer ik aan klanten / atleten die dichtbij wonen en/of 8 weeks out zijn van hun wedstrijd.

Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik op afstand kan coachen. Ja dit kan, maar persoonlijk ben ik er geen voorstander van, omdat ik graag persoonlijk met de atleet in contact wil komen en wij dan gezamenlijk de vastgestelde doelstellingen sneller te realiseren.

Mocht je meer willen weten dan kan je gericht je vragen mailen naar ;
ibo.derin@home.nl

Conclusie: Ibo moet in België komen wonen

• Like
Waarderingen: D77

Ibo mag ook wel 200 km meerijden om te gaan eten hoor :thumbs:

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Arnodsi, je leest het goed. Sayer stelt zich beschikbaar om 200km te reizen :D

@ Sayer, het klopt dat ik ook aan wedstrijdbegeleiding doe. Momenteel heb ik naast mijn zakelijke klanten ook wedstrijdatleten.

Mijn coaching vanaf dag 1 tot aan de wedstrijd bestaat uit;
-voedingsschema's op maat gemaakt a.d.h.v. je progressies
Afhankelijk van hoe snel je progressies gaan pas ik ook je voedingsschema's aan. Door off-season te experimenteren met verschillende methoden ga ik samen met de atleet kijken waar men goed en niet goed op reageert.
In de laatste weken is er geen ruimte voor fouten en dient de voeding er perfect afgestemd te zijn, gezien het je fysiek kan maken en of breken.
-Trainingsschema's op maat gemaakt a.d.h.v. je fysiek en doelstellingen.
-Advies over het juiste supplementen gebruik afgestemd op je behoeftes.
-Mental coaching, dit wordt vaak onderschat door wedstrijdatleten, gezien de vele weken diëten en zware trainingen de nodige impact kunnen hebben op je gemoedsstand. Door regelmatig met mijn atleten hierover te sparren tracht ik hem of haar op een positieve manier hier doorheen te loodsen. Door zelf de nodige praktijkervaringen opgedaan te hebben, gezien ik met de beste coaches heb mogen werken en aangevuld met de nodige coach- en psychologische expertises weet ik precies waar en op welk moment mijn atleten de behoefte aan hebben.
-last but not least wordt er natuurlijk ook gewerkt aan een vertrouwensband waarbij de atleet zich prettig moet voelen en er sprake dient te zijn wederzijdse vertrouwen.

Je hebt bij mij de mogelijkheid om losse sessies af te nemen. Dit is aan te raden voor atleten die van ver komen en nog voldoende tijd hebben richting hun wedstrijd en of andere doel.
Losse sessie is naast alle bovengenoemde punten ook een trainingssessie en focus op poseren. Ook off-season.

Daarnaast kan je ook een maandabbo nemen.
Dit varieert van 1 tot 2 trainingen per week inclusief alle bovengenoemde punten.
Dit adviseer ik aan klanten / atleten die dichtbij wonen en/of 8 weeks out zijn van hun wedstrijd.

Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik op afstand kan coachen. Ja dit kan, maar persoonlijk ben ik er geen voorstander van, omdat ik graag persoonlijk met de atleet in contact wil komen en wij dan gezamenlijk de vastgestelde doelstellingen sneller te realiseren.

Mocht je meer willen weten dan kan je gericht je vragen mailen naar ;
ibo.derin@home.nl

Duidelijk, thanks! Je hoort nog van me :D

Heb t misschien gemist hoor, maar welke regio zit je Ibo?

• #5.617

:eek:
Ibo mag ook wel 200 km meerijden om te gaan eten hoor :thumbs:

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Duidelijk, thanks! Je hoort nog van me :D

Je moet wel flink wat lekkere eten hebben wil ik 200km rijden.

Heb t misschien gemist hoor, maar welke regio zit je Ibo?

Deventer en omstreken.

• #5.620
Wat staat er op de menukaart.
En volgens mij is België toch een belastingparadijs i.v.m. Nederland?? :D

Terug
Naar boven