- Waardering
- 450
Maar wel lekker eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Arnodsi, je leest het goed. Sayer stelt zich beschikbaar om 200km te reizen
@ Sayer, het klopt dat ik ook aan wedstrijdbegeleiding doe. Momenteel heb ik naast mijn zakelijke klanten ook wedstrijdatleten.
Mijn coaching vanaf dag 1 tot aan de wedstrijd bestaat uit;
-voedingsschema's op maat gemaakt a.d.h.v. je progressies
Afhankelijk van hoe snel je progressies gaan pas ik ook je voedingsschema's aan. Door off-season te experimenteren met verschillende methoden ga ik samen met de atleet kijken waar men goed en niet goed op reageert.
In de laatste weken is er geen ruimte voor fouten en dient de voeding er perfect afgestemd te zijn, gezien het je fysiek kan maken en of breken.
-Trainingsschema's op maat gemaakt a.d.h.v. je fysiek en doelstellingen.
-Advies over het juiste supplementen gebruik afgestemd op je behoeftes.
-Mental coaching, dit wordt vaak onderschat door wedstrijdatleten, gezien de vele weken diëten en zware trainingen de nodige impact kunnen hebben op je gemoedsstand. Door regelmatig met mijn atleten hierover te sparren tracht ik hem of haar op een positieve manier hier doorheen te loodsen. Door zelf de nodige praktijkervaringen opgedaan te hebben, gezien ik met de beste coaches heb mogen werken en aangevuld met de nodige coach- en psychologische expertises weet ik precies waar en op welk moment mijn atleten de behoefte aan hebben.
-last but not least wordt er natuurlijk ook gewerkt aan een vertrouwensband waarbij de atleet zich prettig moet voelen en er sprake dient te zijn wederzijdse vertrouwen.
Je hebt bij mij de mogelijkheid om losse sessies af te nemen. Dit is aan te raden voor atleten die van ver komen en nog voldoende tijd hebben richting hun wedstrijd en of andere doel.
Losse sessie is naast alle bovengenoemde punten ook een trainingssessie en focus op poseren. Ook off-season.
Daarnaast kan je ook een maandabbo nemen.
Dit varieert van 1 tot 2 trainingen per week inclusief alle bovengenoemde punten.
Dit adviseer ik aan klanten / atleten die dichtbij wonen en/of 8 weeks out zijn van hun wedstrijd.
Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik op afstand kan coachen. Ja dit kan, maar persoonlijk ben ik er geen voorstander van, omdat ik graag persoonlijk met de atleet in contact wil komen en wij dan gezamenlijk de vastgestelde doelstellingen sneller te realiseren.
Mocht je meer willen weten dan kan je gericht je vragen mailen naar ;
ibo.derin@home.nl

Heb t misschien gemist hoor, maar welke regio zit je Ibo?
Ibo mag ook wel 200 km meerijden om te gaan eten hoor![]()

Ibo mag ook wel 200 km meerijden om te gaan eten hoor
---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------
Duidelijk, thanks! Je hoort nog van me![]()
Heb t misschien gemist hoor, maar welke regio zit je Ibo?
Je moet wel flink wat lekkere eten hebben wil ik 200km rijden.
Deventer en omstreken.

Je moet wel flink wat lekkere eten hebben wil ik 200km rijden.
Deventer en omstreken.