- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die ice power werkt voor mij ook wonderen bij onrustige benen , ik gebruik alleen biofreeze , te koop @ perry sport.
en die deep tissue massage is natuurlijk wel lekker, maar het helpt maar een paar uurtjes\
voor derest weer mooie trainingen man

Maar het zwaartste vondt ik bij deze oefening toch wel het feit dat ik het toch erg warm kreeg op momenten dat mijn vriendin de oefening uitvoerde.
Kan toch wel concluderen dat ik echt een "billen" guy bent...... krijg het nu ook warm als ik er aan terug denk
...
Tempo zat er goed in, intensieve training. Dan bedoel ik natuurlijk niet alleen haar billen, maar ook de training natuurlijk.
Oh als ze dit leest krijg ik toch een schop onder mijn reet
Hmmmm... klinkt eigenlijk wel lekker, ga meteen een linkje van de pagina naar haar sturen![]()

Thx jongens.
Gisteravond nog getraind met een goede vriendin van mij.
Zij doet aan Bodyfitness, dus ook een zeer actieve en superlenige dame.
Op de planning had ik staan:
Rug, schouders 2e deel en triceps
Rug:
Latt pulley plate loaded
4sets x 8reps @ 110kilo
Seated row
4 sets x 8reps @ 80kilo
Bent over row (laag, dus je lichaam bijna 90graden gebogen, maar wel met holle rug natuurlijk)
4 sets x 10reps @ 60kilo (zou ik zwaarder gaan, dan zou ik teveel smokkelen met de uitvoering.
Maar het zwaartste vondt ik bij deze oefening toch wel het feit dat ik het toch erg warm kreeg op momenten dat mijn vriendin de oefening uitvoerde.
Kan toch wel concluderen dat ik echt een "billen" guy bent...... krijg het nu ook warm als ik er aan terug denk
Straight arm cable row.
4 sets x 10reps @ 30kilo
Schouders 2e deel
dumbbell side raises
4 sets x 10 sets @ 14kilo (rustig en geconcentreerd)
cable crossovers
4 sets x 10sets @ 25kilo
Triceps
pushdowns
3 sets x 10 sets @ 50kilo
overhead extensions
3 sets x 10 sets @ 30kilo
push ups small
3 sets x tot faillure
Tempo zat er goed in, intensieve training. Dan bedoel ik natuurlijk niet alleen haar billen, maar ook de training natuurlijk.
Oh als ze dit leest krijg ik toch een schop onder mijn reet
Hmmmm... klinkt eigenlijk wel lekker, ga meteen een linkje van de pagina naar haar sturen![]()
Thx mannen en CP alleen foto's v/d cup D is voldoende voor jouw??![]()

Ik had eigenlijk verwacht dat je om een gedragen slipje zou vragen.
Liefst van na een training!![]()