MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Toen ik begon zat ik rond de 105kilo, had mijn BF toen ,rond de 10% geschat, maar zat eerder aan de 12%.
Toen ben ik gaan gainen, cleanbulk en doorgebulkt naar de 110kilo.
Door eeen klote keelontsteking viel ik terug, maar de schade had ik snel beperkt.
Een kleine maand ben ik toen cutten met als doelstelling mijn BF te verlagen en mijn gewicht proberen stabiel te houden.
Dus zoals je merk bulk ik nooit aan 1 stuk door, voel ik me niet lekker bij en komt voor mij niet ten goede voor mijn shape.
Nou schommel ik rond de 107kilo met als ik op de spiegel afga een 8 a 9% BF.
Heb voormijzelf de doelstelling om 4 weken te cleanbulken en dan weer 3 weken cutten. Mijn doel is om dan in de cut proberen mijn gewicht stabiel te houden en of gewichtverlies minimaliseren en BF omlaag te halen.
Als door deze methode straks rond januari - februari rond de 110kilo met een kleine 6% ben ik dik tevreden. Maar dat vergt vele discipline met voeding en cardio.
Zodoende dat ik niet zo streng en drastisch hoef te cutten naar een wedstrijd toe.
Voorheen verschilde het wel bijna 15kilo tussen offseason gewicht en wedstrijdgewicht. Dat wil ik dus nu zien te vookomen.
Vandaar mijn schema afwisselen.
Het idee om in het begin door te bulken naar de 125kilo ben ik allang van afgestapt:D
Mijn doel is rond en nabij de 100kilo op podium komen en nu wil het via deze weg proberen en toch ook lekker in mijn vel zitten.
Hoop dat ik het op deze maniet wat heb kunnen verduidelijken voor je.

Duidelijk Ibo, bedankt voor de uitleg! Zou wel een enorme toename zijn zeg, 10 kg meer op het podium! Je doet in mei je wedstijd van de NBPF toch? Wellicht dat ik daar ook een gooi ga doen naar mijn eerste wedstrijd, ga binnekort serieus verder bouwen is de planning. Ik ga je log iig goed volgen kerel. grtz.

• Topic Starter Topic Starter
Hen hehe... s'avonds ben je er niet meer dus;)

hoe gatie hier?

Hiero gaat het goed man, thx.
Stil wel een tijdje stil geweest omtrent mijn log, excuses hiervoor.
De trainingen lopen lekker door. Mijn min of meer verplichte rust voor de benen heeft ook goed gedaan. Afgelopen week heb ik de benen weer zwaar gepakt en mijn kuiten hielden het aardig bij.

Training ala supersetstyle van gister, vergezelt door Mr Tremendes himself.

Incline chestpress icm cable fly's (gewichten varieerden, dus weet ik het ff niet mee zo:D)
3 sets - 6 tot 10reps

Seated chestpress icm upright cable fly's
3 sets - 6 tot 10reps

Achterkant schouders (peckdeckmachine) icm shrugs
3 sets - 6 tot 10reps

Biceps & Triceps

Triceps french ext icm larry scott curl
3 sets - 6-10reps

Biceps dumbbell curls
Bij deze oefening leg ik 4 verschillende gewichten dumbbells naast elkaar en werk je je weg van zwaar tot licht, zonder ook maar ff te stoppen.
Een flinke opdonder voor je biceps

Bij de triceps deed ik 3 samengestelde pull oefeningen achter elkaar, maar wel verschillende pulldown oefeningen.

Kortom een lekkere superset training, waarbij de pomp en verzuring al snel optrad.

lekkere training, en het doet me goed dat jij die Tremendes is flink laat zweten :D

Laatst bewerkt:
Hiero gaat het goed man, thx.
Stil wel een tijdje stil geweest omtrent mijn log, excuses hiervoor.
De trainingen lopen lekker door. Mijn min of meer verplichte rust voor de benen heeft ook goed gedaan. Afgelopen week heb ik de benen weer zwaar gepakt en mijn kuiten hielden het aardig bij.

Training ala supersetstyle van gister, vergezelt door Mr Tremendes himself.

Incline chestpress icm cable fly's (gewichten varieerden, dus weet ik het ff niet mee zo:D)
3 sets - 6 tot 10reps

Seated chestpress icm upright cable fly's
3 sets - 6 tot 10reps

Achterkant schouders (peckdeckmachine) icm shrugs
3 sets - 6 tot 10reps

Biceps & Triceps

Triceps french ext icm larry scott curl
3 sets - 6-10reps

Biceps dumbbell curls
Bij deze oefening leg ik 4 verschillende gewichten dumbbells naast elkaar en werk je je weg van zwaar tot licht, zonder ook maar ff te stoppen.
Een flinke opdonder voor je biceps

Bij de triceps deed ik 3 samengestelde pull oefeningen achter elkaar, maar wel verschillende pulldown oefeningen.

Kortom een lekkere superset training, waarbij de pomp en verzuring al snel optrad.

Lekkere training weer Ibo! Doe jij de wedstrijd van de NBPF 19 mei?
Heb btw ook een logje geopend, voor mij wordt het waarschijnlijk de flex cup in mijn eigen woonplaats hehe, heb ik nog een vol jaar. grt.

Training ala supersetstyle van gister, vergezelt door Mr Tremendes himself..

Haha..was een lekkere training man! Erg leuk om met jullie mee te trainen.

Heb in die paar trainingen al veel van je opgestoken.

Happy weekend!

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Jep...was goed te merken bij het kopje kofie na afloop he?:D

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

lekkere training, en het doet me goed dat jij die Tremendes is flink laat zweten :D

Ja dat lukt 'm wel Daan..:)

Leerzame log, ik zal het zeker blijven volgen!

Lekkere training weer Ibo! Doe jij de wedstrijd van de NBPF 19 mei?
Heb btw ook een logje geopend, voor mij wordt het waarschijnlijk de flex cup in mijn eigen woonplaats hehe, heb ik nog een vol jaar. grt.

Grote kans dat ik meedoe.

Haha..was een lekkere training man! Erg leuk om met jullie mee te trainen.

Heb in die paar trainingen al veel van je opgestoken.

Happy weekend!

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Jep...was goed te merken bij het kopje kofie na afloop he?:D

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Ja dat lukt 'm wel Daan..:)

We proberen ook een keer de benen samen te pakken T, kunnen we elkaar lekker pushen:D
En die koffie gaat er dan idd zeer goed in.
Tot volgende week buddy.

wanneer mag ik is mee doen dan Ibo of ben je bang :(

Wij trainen wel na 20.30uur Philly, dus grote mensen tijd. :D:D
Als je een keer zo laat mag opblijven mag je zeker meedoen, bij deze ben je a.s woensdag van harte welkom om benen mee te trainen, deal!!

Wij trainen wel na 20.30uur Philly, dus grote mensen tijd. :D:D
Als je een keer zo laat mag opblijven mag je zeker meedoen, bij deze ben je a.s woensdag van harte welkom om benen mee te trainen, deal!!

Hahahaha, ik train ook soms laat! morgen ga ik al benen man anders blijf ik het uitstellen :(

Geen idee, gewoon 1 keer karma dan?:D

Ben je vandaag nog naar het NK van de NAC geweest?

Terug
Naar boven