- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zeker in Arnhem ofzo weer? dat is veel te ver voor mij voor door de week man (OV)Deal Tremendes.
@ CP, je bent van harte welkom om mee te doen hoor, p*ssy.... eh ik bedoel buddy![]()

rond de 125kiloDat betekent voor mij zware, intensieve trainingen en veel, heel veel eten.
..Helal be! en nog veel succes ben benieuwd hoe je eruit zal zien

Met die 'Latt pulley front met smalle greep' bedoel je de oefening die Roelly in onderstaand filmpje op 05;35 uitvoert?
http://clips.team-andro.com/watch/2...lys-2010-bavaria-journey-part-2-back-training
Waarom zo'n uitvoering? Wat doet het anders dan een gewone lat pulldown?

Hey coach, happy met je nieuwe sig?
Heb even gehuild in de auto maar het gaat nu wel weer.
Die cup is maar een maand geldig hè.
Dus geniet er maar even van.![]()
. Je kan dan in allerlei posities liggen, maar niets helpt op dat moment. Effe door de pijn heen bijten

Zonder bullshit Tremendes, maar je hebt lekker meegetraind. Moeten we wekelijks doen!!
Tremendes mijn sig is zeker leuk, maar bij jouw moet dan ook iets in de trand van Ibo D. kickt my ass staan
En nee nou niet meteen mijn topic dichtgooien en rode kaarten uitdelen![]()

Ik zou wel eens last man staning lunges willen doen met jou Ibo, ben namelijk ook behoorlijk eigenwijs..
Bedankt man! en ja dat is wel de bedoeling, even de frequentie van de benen omhoog gooien. Is duidelijk nodig.
Oke..oke..ben de beroerdste niet, sig aangepast...damn.
Zou je eigenlijk gelijk 7 rode kaarten moeten geven, maargoed dan ontneem ik me de mogelijkheid om mijzelf te revancheren...dus voor nu ben je safe.![]()

Je weet waar we trainen bro, je bent van harte welkom!
Je weet waar we trainen bro, je bent van harte welkom!
Sig ziet er goed uit
Volgende week weer. Same time, same place, same pain![]()