XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

lunges... onzinnige BB oefening :D

• Topic Starter Topic Starter
Deal Tremendes.
@ CP, je bent van harte welkom om mee te doen hoor, p*ssy.... eh ik bedoel buddy :D

Ja die ja.

En Tremendes, zal er nogff over nadenken :D

rond de 125kilo:cool: Dat betekent voor mij zware, intensieve trainingen en veel, heel veel eten.

..Helal be! en nog veel succes ben benieuwd hoe je eruit zal zien

Laatst bewerkt:
rond de 125kilo:cool: Dat betekent voor mij zware, intensieve trainingen en veel, heel veel eten.

..Helal be! en nog veel succes ben benieuwd hoe je eruit zal zien

Dank je wel. Die 125kilo ga ik niet meer redden hoor. Heel veel eten betekent bij mij ook heel veel verbranden, dus dat betekent dan bij mij de hele dag eten en dat kan ik op mijn werk niet verantwoorden:p
Doelstelling is nu rond de 110kilo en qua BF een kleine 8%.
Richting mei 2011 hoop ik dan net onder de 100kilo te zitten met een 2-3% BF. Liefst 99,9kilo:D

en hoe is de last man standing lunges afgelopen?;)

Hey coach, happy met je nieuwe sig?

Heb even gehuild in de auto maar het gaat nu wel weer.:D

Die cup is maar een maand geldig hè.

Dus geniet er maar even van. :)

Laatst bewerkt:
Waarom zo'n uitvoering? Wat doet het anders dan een gewone lat pulldown?

Je pakt je lats letterlijk vanuit een andere hoek, met iets meer nadruk op de onderkant van je lats.
Voel de spierpijn nu nog goed. Try it zou ik zeggen.

en hoe is de last man standing lunges afgelopen?;)

Door mijn eigenwijze gedrag gewonnen;)

Hey coach, happy met je nieuwe sig?

Heb even gehuild in de auto maar het gaat nu wel weer.:D

Die cup is maar een maand geldig hè.

Dus geniet er maar even van. :)

Zonder bullshit Tremendes, maar je hebt lekker meegetraind. Moeten we wekelijks doen!!

Een korte samenvatting van vanavond;

Squatten in de smith (boxsquat)
Dus bankje onder je kont.
Na een goede warming up, 3 workout sets.
Waarbij laatste set op 6 reps zat van 230kilo

Hacksquat
1set had ik vol geladen met 170kilo, maar was iets te enthousiast.
De boxsquat had al nodige energie gekost, waardoor ik met dit gewicht niet voluit kon zakken.
Dus set 2 en 3 heb ik de gewichten laten dalen om toch ass to ground kon zakken.
Bij de hacksquat geeft dit mij de meeste voldoende.

Opstapje met dumbbells.
Hierbij ga je voor een bankje staan met dumbbells in je handen en ga je omste beurt met je voeten op het bankje staan.
Eigenlijk is dit meer een oefening als voorbereiding voor de lunges.

Last butt not least, last man standing lunges.
Doel is zo vaak mogelijk heen en weer uitstappen totdat er nog maar 1 man overblijft.
Tremendes je hebt goed meegedaan buddy, dus ik hou je in de gaten.
Na zoveel keer heen en weer gelopen te hebben, hou je de tel niet meer bij.
De pomp, de verzuring is nu zo intens, dat je benen letterlijk op knappen staan.
Bij elke stap worden je benen zwaarder en zwaarder, maar ben dan allang over de "pijngrens" heen en nu ben ik simpelweg stronteigenwijs want je wilt de last man standing zijn.
Toen ik de last man was, zette ik nog 2stappen en viel daarna ook om, of ff te creperen van de pijn:p. Je kan dan in allerlei posities liggen, maar niets helpt op dat moment. Effe door de pijn heen bijten
Maar wel een lekkere gevoel. Dit ga ik nog wel een paar dagen voelen:D

Tremendes mijn sig is zeker leuk, maar bij jouw moet dan ook iets in de trand van Ibo D. kickt my ass staan:D
En nee nou niet meteen mijn topic dichtgooien en rode kaarten uitdelen:D
Effe

Ik zou wel eens last man staning lunges willen doen met jou Ibo, ben namelijk ook behoorlijk eigenwijs :D..

Zonder bullshit Tremendes, maar je hebt lekker meegetraind. Moeten we wekelijks doen!!

Tremendes mijn sig is zeker leuk, maar bij jouw moet dan ook iets in de trand van Ibo D. kickt my ass staan:D

En nee nou niet meteen mijn topic dichtgooien en rode kaarten uitdelen:D

Bedankt man! en ja dat is wel de bedoeling, even de frequentie van de benen omhoog gooien. Is duidelijk nodig.

Oke..oke..ben de beroerdste niet, sig aangepast...damn.:(

Zou je eigenlijk gelijk 7 rode kaarten moeten geven, maargoed dan ontneem ik me de mogelijkheid om mijzelf te revancheren...dus voor nu ben je safe.:D

Ik zou wel eens last man staning lunges willen doen met jou Ibo, ben namelijk ook behoorlijk eigenwijs :D..

Je weet waar we trainen bro, je bent van harte welkom!

Bedankt man! en ja dat is wel de bedoeling, even de frequentie van de benen omhoog gooien. Is duidelijk nodig.

Oke..oke..ben de beroerdste niet, sig aangepast...damn.:(

Zou je eigenlijk gelijk 7 rode kaarten moeten geven, maargoed dan ontneem ik me de mogelijkheid om mijzelf te revancheren...dus voor nu ben je safe.:D

Sig ziet er goed uit:D
Volgende week weer. Same time, same place, same pain;)

• Like
Waarderingen: bezi
in welke richting moet ik die lunges zoeken? 10, 100, 1000? :) en welke weights?

hey man
welke wedstrijd ga je draiien?
paece

Terug
Naar boven