AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Toch maar geen borst gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Nee vindt het leuk om op het laatste moment de training om te switchen.
Wellicht heb ik wel voor jouw na onze beentraining, wel wat borst oefeningen :D

Laatst bewerkt:
Al een tijdje lees ik mee in je log, maar ik zal niet in stealth modus blijven en ook eens posten! :)
Leuk om een wedstrijdatleet te volgen, hier valt nog veel te leren. Naast dat je een brutaal fysiek hebt ben je ook oersterk zie ik!
Keep the good work up! :thumbs:

Thx ace, maar brutaal en oersterk, ben eerder lief en soft hoor :D:D
Hopelijk kan ik doorzetten en in mei een sterk verbeterde fysiek presenteren.

Die tbar doe je met vasthouden bovenin voor paar seconden zeker?

aardige training. die achterkant schouder machine mis ik op mijn gym (op andere gyms wel mee getraind)

doe je normaal 12 10 8 6 ?
en nu gewoon 3 sets met vast gewicht om even wat anders te doen?
ik doe het heel soms ook (vast zwaar gewicht) maar dat is dan op mijn meest luie dag wanneer ik geen zin heb te alles uit de denken/rekenen hoeveel ik ga pakken.

Nee vindt het leuk om op het laatste moment de training om te switchen.
Wellicht heb ik wel voor jouw na onze beentraining, wel wat borst oefeningen :D

Niet nodig coach, ik heb me gisteren netjes aan het programma gehouden en borst en rug getraind. :)

Misschien heb ik er over heen gelezen maar pak je nooit je onderrug aan?

Die tbar doe je met vasthouden bovenin voor paar seconden zeker?

Als ik zwaar ga niet, dan is het een vloeiende beweging, ga ik voor meer reps, dan wel. Dan ga ik voor een extra squeeze.

aardige training. die achterkant schouder machine mis ik op mijn gym (op andere gyms wel mee getraind)

doe je normaal 12 10 8 6 ?
en nu gewoon 3 sets met vast gewicht om even wat anders te doen?
ik doe het heel soms ook (vast zwaar gewicht) maar dat is dan op mijn meest luie dag wanneer ik geen zin heb te alles uit de denken/rekenen hoeveel ik ga pakken.

Probeer mijn rep range wel gelijk te houden, maar het gewicht wel te verhogen.

Niet nodig coach, ik heb me gisteren netjes aan het programma gehouden en borst en rug getraind. :)

Oke dan is het goed:D

Misschien heb ik er over heen gelezen maar pak je nooit je onderrug aan?

Met sommige oefeningen pak je de onderrug ook wel een beetje aan.
De oefening voor de onderrug is toch ook wel de deadlift en deze heb ik niet standaard in mijn trainingen.
Tis niet helemaal mijn ding, krijg er geen voldoening van, maar da's persoonlijk.
Sluit het niet uit, maar het komt niet vaak voor.

hahah hoe train jij als je ziek bent? gewoon niet klagen maar door trainen?

Het is niet zo dat ik 52 weken in het jaar train hoor.
In principe probeer ik wel 1 volle week in de 2 maanden rust te nemen.
Als ik met een keer niet lekker voel, heb ik wel eens de neiging om minder intensief te trainen, maar dan heb je je trainingspartners voor of een trainer die jouw dan flinke schoppen onder je kont geeft, dat je dan toch je training afmaakt. En als de trainer ook nog eens een kickbokskampioen is, komen de schoppen hard aan hoor :D
Ben ik echt ziek, hoge koorts, keelontsteking or whatever dan is het geen schande om een training over te slaan.
Enne bodybuilders klagen altijd hoor Erencan, we zijn nooit tevreden, streven altijd naar perfectie ;)

Laatst bewerkt:
Als je bezig bent om massa te winnen. Hoe zit het dan met je aantal kcal tijdens die rustweek? Op onderhoud of evenveel blijven eten als in de andere weken?

Hmm oke, loopt hij dan helemaal niet achter die onderrug?

Als je bezig bent om massa te winnen. Hoe zit het dan met je aantal kcal tijdens die rustweek? Op onderhoud of evenveel blijven eten als in de andere weken?

1 week tijd ga je echt niet zoveel massa verliezen hoor. En tijdens die week denk ik niet aan calorieen or whatever. Gewoon weer ff normaal doen:p

Hmm oke, loopt hij dan helemaal niet achter die onderrug?

Nee hoor, tis niet zo dat deadliften alleen voor de onderrug zorgt. Zijn genoeg oefeningen die ook de onderrug belasten.
Het gaat erom dat de kerstboom straks duidelijk zichtbaar is op het podium en dat komt niet door het deadliften;)

Laatst bewerkt door een moderator:
1 week tijd ga je echt niet zoveel massa verliezen hoor. En tijdens die week denk ik niet aan calorieen or whatever. Gewoon weer ff normaal doen:p

Nee hoor, tis niet zo dat deadliften alleen voor de onderrug zorgt. Zijn genoeg oefeningen die ook de onderrug belasten.
Het gaat erom dat de kerstboom straks duidelijk zichtbaar is op het podium en dat komt niet door het deadliften;)

Enne Erencan, we houden de topic wel clean he!

Precies. Ik isloleer mn onderrug altijd met hyper extentions. Dan brand je onderrug dus echt! Lekker bzig verder vader!

sorry boss

Terug
Naar boven