AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
Aaahh...je bent een beetje ziekjes, dus zwakker!

Ben er morgen bij voor de benen!!:D

Heb gisteren trouwens je oude record gedaan op de seated machine press(als dat zo heet???)

Met 260kg 4 reps, was m'n 4e setje en 3e borst oefening en was toen leeg.

Dus geen aanval ondernomen op je 300kg...:D

Kom maar op met aanval, des te meer je mij motiveert;)

Valt me alsnog mee die PR's :p Ik had 3weken terug op de hammer strength seated legpress 340kg zitten x 6 reps :D

Waar trainen jullie eigenlijk?
Ibo keep it up monster!

Thx man, maar is het chest press of leggpress. Want de leggpress zat bij mij op 540kilo:D
En als jij toch de chest press bedoeld, dan is er voor mij werk aan de winkel:mad:
We trainen bij sportstudio H&A in Deventer

Isse niet legpress..isse borst.

Enne Mr Tremendes, je weet wat ik zei tegen je he,
lunges in de sneeuw op blote voeten met een boomstam in je nek:D:D

geldt alleen voor Tremendes hoor CP, ikzelf lunge lekker binnen waar het warm is ;)

verstandig :)
ik lunge helemaal niet :D

Ik zit ook liever aan de lunche ipv lunge, maarja....

Enne Mr Tremendes, je weet wat ik zei tegen je he,
lunges in de sneeuw op blote voeten met een boomstam in je nek:D:D

haha lekker dan, zie jullie al gaan:p
zet me geld dit keer in op tremendes, je blijft natuurlijk toch een beetje meer gewend te zijn aan een heerlijk zonnetje (waar ik je groot gelijk in geef) ipv dit koude k*tweer;)

voor kracht hebben ze niet zoveel zin... wat is het nut ervan voor BB eigenlijk? spierseparatie oid?

haha lekker dan, zie jullie al gaan:p
zet me geld dit keer in op tremendes, je blijft natuurlijk toch een beetje meer gewend te zijn aan een heerlijk zonnetje (waar ik je groot gelijk in geef) ipv dit koude k*tweer;)

Wie zegt dat ik niet in de koude bergen van turkije heb getraind:D

voor kracht hebben ze niet zoveel zin... wat is het nut ervan voor BB eigenlijk? spierseparatie oid?

Lunges is idd geen kracht oefening. Meer een isolatie oefening, waarbij je extra nadruk legt op de druppelvorming van je beenspieren ( lijnen) en strepen op je billetjes.

• Like
Waarderingen: MHD
Lunges is idd geen kracht oefening. Meer een isolatie oefening, waarbij je extra nadruk legt op de druppelvorming van je beenspieren ( lijnen) en strepen op je billetjes.

Wat met de grootte van je stap die je zet, de diepte van je beweging en de richting naar waar je voet wijst?

Vandaag wederom een lekkere training afgerond met Tremendes a.k.a Rocky :D
Na ons warm gefietst te hebben hebben we ons maar gelijk begeven naar de free squat rack.
Doelstelling lekker zwaar squatten.
Eerst 2 warming-up setjes met 50kilo (30kilo schijven + 20kilo stang)
En daarna kwamen er al snel de nodige gewichten / schijven bij.
Weet zo ff niet meer hoeveel de tussenliggende setjes waren, maar mijn ene laatste zat ik op 190kilo met dacht ik 6 of 8 reps. Voelde vrij goed aan, waarna ik mijn zinnen had gezet om er nog 2 schijven van 15kilo bij te doen.
Dus totaal 220kilo.
Met Tremendes als spotter heb ik er nog 3 reps uit kunnen persen. Al met al niet slecht.

Daarna de overstap op de hacksquat.
Deze heb ik niet superzwaar gedaan, want merk dat ik bij deze oefening te zwaar ga ik toch iets van irritatie op de kuiten weer krijg. Ik wil hem ook niet elimineren, vandaar dat ik het dan liever minder zwaar doe en wel ass to the ground ga.
3 setjes van 60 kilo aan schijven (+ 20kilo apparaat zelf)

Daarna nog 3 setjes legg extensions met 50 kilo aan plates.

Een kort, maar krachtige training.

3x220kg squat, nice!

• Like
Waarderingen: D77
Kleine correctie coach, was 230kg.

Hebben er voor mijn laatste set 70kg afgehaald en toen lag er 160kg op.

Bescheidenheid siert een mens. ;)
Goed bezig jongens!

Thx Hummer ;)
We gaan nu een tijdje door met zwaar trainen, gezien ik nu weer een paar weken overstap op bulkmodus.
Afgelopen weekend hebben mij toch weer kostbare 2kilootjes gekost, waardoor ik nu rond de 103kilo zit, maar BF zit wel goed. Dus daar ben ik wel tevreden over.
Had zoals ik eerder zei zondag niets, maar dan ook niets gegeten, dus maandag had ik al de schade weer redelijk ingehaald, door weer veel te eten.
Dus dacht ik ff op mijn simpele digitale weegschaal te staan.
Geeft dat klote ding 98kilo aan, WTF!!!!! Ik weer staan, weer 98kilo.
Dacht bij mezelf, NEEEEEEEEEE dit kan toch niet.
****it gewoon dooreten en de verloren gewichten snel inhalen, gisteren nog ff gewogen op de gym en gelukkig zat ie op 103kilo, pfoeeiii :)
Gelukkig maar, dus dat klote ding gaat er uit bij mij en wordt het tijd om maar eens een goede weegschaal aan te schaffen.

wat is dit nou weer?
geen lunges tot de dood erop volgt?
zwak, wou die oude man zeker niet?:P

Ik wou dat mijn weegschaal eens zo sympathiek tegen me was... ;)

uitstekende training ibo + tremendes. keep on going guys

wanneer is update pics ibo :O

Terug
Naar boven