Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
No problem vriend;)

Een update van gisteren;

Alvorens aan de beentraining te beginnen, eerst maar een kleine 10minuten op de loopband gelopen voor een warmin-up/doorbloeding.
Ik merkte namelijk een kleine stekende pijn in mijn rechtknie, voornamelijk tijdens het buigen van de knieen.
Het voelde op dat moment niet echt lekker aan, maar ook niet zo erg dat het onze training kon belemmeren.

Lying legg curls (waarbij je niet helemaal op je buik gaat liggen, maar je bovenlichaam iets voorover buigt, doe je het op deze manier, hou je je spanning puur op je hams)
3 sets 8reps @ 40kilo

Legextensions (dit was meer om mijn knieen effe goed warm te krijgen)
3 sets 8 reps @ 30kilo

Legg pres (superset, 1set voeten smalle stand, gelijk gevolgd met 1 set voeten wijde stand)
4 sets 10reps small, 10 sets wijd @ 170kilo aan schijven.
Dit keer niet zo zwaar qua gewicht, maar wel intensiteit, omdat dit ook flink brandt.

Laatste oefening box squats
1e set 10reps
2e set 15reps
3e set 15reps
Waarbij het gewicht wel hetzelfde bleef
alleen het gewicht ben ik nu ff vergeten, maar het was iig niet zo zwaar als de vorige keer. Want ik voelde mijn knie toch iets protesteren.

Gevolgd door donkey calf raises
3 sets tot faillure @ 100kilo

Eenmaal achter ff wat gedronken te hebben en afgekoeld te zijn, kwam de irritatie opzetten in mijn knie.
Zeer onrustig, stekende pijn.
Gisteravond goed ingesprayd met warmtespray en een strakke bandage omheen gedaan.
Kon het vanacht wel voelen, gelukkig is het vandaag iets minder, maar zal de knie de komende paar dagen toch ff moeten ontlasten.
Maarja daar komen we ook wel weer overheen.

lullig van je knie. ik doe soms tijdens niet squatten . loop ook wel eens met de knieen te sukkelen. maar dit zijn wel echt pisgewichtjes voor jou gok ik?
had laatst een keer een week last van mijn kuit toen ik de schuine legpress wou uittrappen. maar jij kiest dus ook wel voor rustig trainen ipv niet trainen

Pisgewichtjes wil ik niet zeggen, je kan ook met lage gewichten de intensiteit hoog houden.
Denk hierbij aan hogere reps, verschillende standen etc.
Maar idd vaak kies ik dan voor een "rustige" training ipv helemaal niet training.
Indien mijn lichaam teveel protesteerd, dan luister ik wel ;)

Pisgewichtjes wil ik niet zeggen, je kan ook met lage gewichten de intensiteit hoog houden.
Maar idd vaak kies ik dan voor een "rustige" training ipv helemaal niet training.

Was een lekkere training Ibo.
Niet zo zwaar als vorige week toen ik bij thuis komst uit de auto wilde stappen en spontaan door m'n benen zakte. :D
Goede intense training met high reps, benen branden prima en heb nu nog een lekkere pomp.
Prima dus!:)

Hoe oud ben je dan?

33 lentes jong:D

hahah ibo ik weet zeker dat er geen winkeldiefstal of criminaliteit bij jouw in de buurt voorkomt

Laatst bewerkt:
Nou als er problemen zijn is het de beveiliging die mij altijd belt :D
Nee hoor, gebruik liever mijn volle verstand en lul ze mijn winkel uit.

Nou als er problemen zijn is het de beveiliging die mij altijd belt :D
Nee hoor, gebruik liever mijn volle verstand en lul ze mijn winkel uit.

ik zou ze net als die andere winkel eigenaar die laatst in het nieuws was, 1 karate trap geven, maar dan met jouw benen = epic win?

Karate trappen zijn van korte duur, geef ze liever een minderwaardigheidscomplex mee;)

---------- Toegevoegd om 03:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:58 ----------

Effe een update van vandaag;

Triceps:
Dippen 3 sets tot faillure
Triceps pushdown small 3 sets van 10reps @ 30kilo
Triceps pushdown met rope 3 sets van 10reps @ 25kilo

Biceps:
Dumbbell curl 3 sets van 8 reps @ 24kilo
Barbell curl 3 sets van 8 reps @ 30kilo
Cable curl 3 sets van 8reps @ 25 kilo

Borst:
Peck deck fly's 3 sets van 10reps @ 55kilo
Decline benchpress 3 sets van 10 reps @ 70kilo
Cable fly's 3 sets van 10 reps @ 35kilo

De pauze tussen de sets lag dit keer niet hoger als 30seconden.
Gewichten waren op zich dit keer niet echt hoog, maar doordat ik eerst mijn arme had getraind, had het wel invloed op mijn borst training.

Verder een intensieve en lekkere training.

Karate trappen zijn van korte duur, geef ze liever een minderwaardigheidscomplex mee;)

---------- Toegevoegd om 03:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:58 ----------

Effe een update van vandaag;

Triceps:
Dippen 3 sets tot faillure
Triceps pushdown small 3 sets van 10reps @ 30kilo
Triceps pushdown met rope 3 sets van 10reps @ 25kilo

Biceps:
Dumbbell curl 3 sets van 8 reps @ 24kilo
Barbell curl 3 sets van 8 reps @ 30kilo
Cable curl 3 sets van 8reps @ 25 kilo

Borst:
Peck deck fly's 3 sets van 10reps @ 55kilo
Decline benchpress 3 sets van 10 reps @ 70kilo
Cable fly's 3 sets van 10 reps @ 35kilo

De pauze tussen de sets lag dit keer niet hoger als 30seconden.
Gewichten waren op zich dit keer niet echt hoog, maar doordat ik eerst mijn arme had getraind, had het wel invloed op mijn borst training.

Verder een intensieve en lekkere training.

netjes.

misschien een domme vraag, ben te lui om te zoeken nu, maar jij traint 3x in de week of niet?

Ja nu op man, wo en vrijdag.
Vanaf januari afhankelijk van mijn shape 4 keer per week.
Op ma, di, do en vrij.

Laatst bewerkt:
(even een brutale vraag.....)
Ik heb volgens mij ergens gelezen dat jij begeleiding op afstand geeft. Als dat zo is, wat zijn dan je eisen en wensen voor de mensen die je aanneemt? De vraag is voor mezelf. En naast deze vragen hoop ik dat je mij een eerlijk antwoord wilt geven op de vraag of dat wel zinvol voor mij is..Als het teveel topic vervuiling is mag je me ook een pm sturen;)

(even een brutale vraag.....)
Ik heb volgens mij ergens gelezen dat jij begeleiding op afstand geeft. Als dat zo is, wat zijn dan je eisen en wensen voor de mensen die je aanneemt? De vraag is voor mezelf. En naast deze vragen hoop ik dat je mij een eerlijk antwoord wilt geven op de vraag of dat wel zinvol voor mij is..Als het teveel topic vervuiling is mag je me ook een pm sturen;)

Aradev, het is geen topicvervuiling hoor. Check ff pm.

Een korte update van gisteren

Rug en shouders (1e deel)

Latt pulley free weights
4 sets van 6-8reps 130kilo

Seated cable row
4 sets van 10reps @ 60kilo
Bij deze is de uitvoering weer ff net iets anders
Op het moment dat je de handle (gewicht) naar je buik trekt, hou je het ff vast, je zet je vleugels uit en vanuit die positie strek je je armen weer.
Gevolg een extra kontraktie op je vleugels en een pijnlijke pomp, vandaar dat ik het gewicht ook niet hoog heb, anders kan ik het op deze manier niet correct uitvoeren.

Bent over barbell row
3 sets van 8reps @ 110kilo

Straigt arm pull downs
3 sets van 12 reps @ 35kilo

Schouders 1e deel

Side raises icm barbell pullups
3 sets van 10reps
side raises met 12kilo dumbbells
upright rows met 30kilo gewicht

Achteraf toch nog een voldaan gevoel, omdat ik de zaterdagavond wat last kreeg van buikkrampen en daardoor eigenlijk de hele nacht niet had kunnen slapen. Alsof dat niet voldoende was kreeg ik zondag ook nog eens last van koorstrillingen, waardoor ik letterlijk de hele dag niets heb kunnen eten, maar de hele dag alleen maar dronk.
Maandag voelde ik mij al weer wat beter omdat ik wat langer in bed kon blijven en goed kon eten, vandaar daarom een voldaan gevoel over bovenstaande training.

Vandaag rust dag, morgen weer benen.

Iedereen is ziek deze weken, niet normaal.

Maar hoe doe je die seated cable row normaal dan? Oftewel, wat is het verschil?

Aaahh...je bent een beetje ziekjes, dus zwakker!

Ben er morgen bij voor de benen!!:D

Heb gisteren trouwens je oude record gedaan op de seated machine press(als dat zo heet???)

Met 260kg 4 reps, was m'n 4e setje en 3e borst oefening en was toen leeg.

Dus geen aanval ondernomen op je 300kg...:D

Laatst bewerkt:
Valt me alsnog mee die PR's :p Ik had 3weken terug op de hammer strength seated legpress 340kg zitten x 6 reps :D

Waar trainen jullie eigenlijk?
Ibo keep it up monster!

Terug
Naar boven