- Waardering
- 450
Nou vandaag de benen ff lekker aangepakt met Chiel en The Mistery.
3 sets 21'ers squatten
Om de pomp er al goed in de krijgen, zoveel mogelijk bloed in de benen pompen.
Voelde lekker aan.
Hierna zijn de overgestapt op de walking lunges icm hacksquats.
Wederom weer 3 sets en hier trad de verzuring al een beetje in.
Tot hier was nog niemand aan het overgeven, dus we kept on going
Daarna 3 sets op de leggpress.
Hier hebben we de keuze gemaakt om deze zwaar te doen.
400kilo @ 6reps.
Normaliter doe ik de leggpress aan het begin, maar naar 3 oefeningen er toch nog 400kilo eruit persen, viel mij nog niet tegen.
Bij de 3 set, gingen we op dropset modus.
Oftewel 8 reps en dan 4 schijven eraf, gelijk doorgaan totdat je niet meer kan, wederom 4 schijven eraf en doorgaan totdat je niet meer kan.
Op dit moment stond bij mij iig de benen lekker op knappen.
Vervolgens zijn we de heel voorzichtig de trap afgegaan, want ieder moment kon je er vanaf donderen
Daarna nog 3 sets met leggcurls en 3 sets legg extensions erachter hebbben we onze beentraining voltooid.
Dikke pluim voor de heren dat ze de training hebben voltooid en dat ze de boel niet hebben onder kotst
Dus imo hadden ze hun maaltijd verdient dus nog ff nakletsen @ the mac met een " goede " postworkout meal.
misschien wel een leuk idee voor de andere loggers om er af en toe een soort sportschoolruil van te maken.
Vindt het zelf ook wel leuk om af en toe ergens anders te trainen.
Een rugtraining met Richard V staat nog steeds, want weet dat de buffel altijd zwaar traint.
Nou Hemelvaart, gelukkig is de sportschool open tot 15uur, dus morgenvroeg een borst met armen workout.
Maar daarvoor ff een paar nieuwe pakken uitzoeken voor mijn werk. Ze zijn aan vervanging toe, althans ze zijn nog wel goed, alleen zitten ze een beetje strak
En vrijdag eindelijk weer naar mijn sportmasseur.
Even de boel weer flink losmasseren, alle afvalstoffen en opgehoopte melkzuur moeten er weer uit.
Het is ff pijnlijk zo diepvezel massage, maar daarna voel je je weer als herboren.
Keep u posted...
3 sets 21'ers squatten
Om de pomp er al goed in de krijgen, zoveel mogelijk bloed in de benen pompen.
Voelde lekker aan.
Hierna zijn de overgestapt op de walking lunges icm hacksquats.
Wederom weer 3 sets en hier trad de verzuring al een beetje in.
Tot hier was nog niemand aan het overgeven, dus we kept on going

Daarna 3 sets op de leggpress.
Hier hebben we de keuze gemaakt om deze zwaar te doen.
400kilo @ 6reps.
Normaliter doe ik de leggpress aan het begin, maar naar 3 oefeningen er toch nog 400kilo eruit persen, viel mij nog niet tegen.
Bij de 3 set, gingen we op dropset modus.
Oftewel 8 reps en dan 4 schijven eraf, gelijk doorgaan totdat je niet meer kan, wederom 4 schijven eraf en doorgaan totdat je niet meer kan.
Op dit moment stond bij mij iig de benen lekker op knappen.
Vervolgens zijn we de heel voorzichtig de trap afgegaan, want ieder moment kon je er vanaf donderen

Daarna nog 3 sets met leggcurls en 3 sets legg extensions erachter hebbben we onze beentraining voltooid.
Dikke pluim voor de heren dat ze de training hebben voltooid en dat ze de boel niet hebben onder kotst

Dus imo hadden ze hun maaltijd verdient dus nog ff nakletsen @ the mac met een " goede " postworkout meal.
misschien wel een leuk idee voor de andere loggers om er af en toe een soort sportschoolruil van te maken.
Vindt het zelf ook wel leuk om af en toe ergens anders te trainen.
Een rugtraining met Richard V staat nog steeds, want weet dat de buffel altijd zwaar traint.
Nou Hemelvaart, gelukkig is de sportschool open tot 15uur, dus morgenvroeg een borst met armen workout.
Maar daarvoor ff een paar nieuwe pakken uitzoeken voor mijn werk. Ze zijn aan vervanging toe, althans ze zijn nog wel goed, alleen zitten ze een beetje strak

En vrijdag eindelijk weer naar mijn sportmasseur.
Even de boel weer flink losmasseren, alle afvalstoffen en opgehoopte melkzuur moeten er weer uit.
Het is ff pijnlijk zo diepvezel massage, maar daarna voel je je weer als herboren.
Keep u posted...