MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
Nou vandaag de benen ff lekker aangepakt met Chiel en The Mistery.
3 sets 21'ers squatten
Om de pomp er al goed in de krijgen, zoveel mogelijk bloed in de benen pompen.
Voelde lekker aan.
Hierna zijn de overgestapt op de walking lunges icm hacksquats.
Wederom weer 3 sets en hier trad de verzuring al een beetje in.
Tot hier was nog niemand aan het overgeven, dus we kept on going:D
Daarna 3 sets op de leggpress.
Hier hebben we de keuze gemaakt om deze zwaar te doen.
400kilo @ 6reps.
Normaliter doe ik de leggpress aan het begin, maar naar 3 oefeningen er toch nog 400kilo eruit persen, viel mij nog niet tegen.
Bij de 3 set, gingen we op dropset modus.
Oftewel 8 reps en dan 4 schijven eraf, gelijk doorgaan totdat je niet meer kan, wederom 4 schijven eraf en doorgaan totdat je niet meer kan.
Op dit moment stond bij mij iig de benen lekker op knappen.
Vervolgens zijn we de heel voorzichtig de trap afgegaan, want ieder moment kon je er vanaf donderen:D
Daarna nog 3 sets met leggcurls en 3 sets legg extensions erachter hebbben we onze beentraining voltooid.
Dikke pluim voor de heren dat ze de training hebben voltooid en dat ze de boel niet hebben onder kotst:D
Dus imo hadden ze hun maaltijd verdient dus nog ff nakletsen @ the mac met een " goede " postworkout meal.
misschien wel een leuk idee voor de andere loggers om er af en toe een soort sportschoolruil van te maken.
Vindt het zelf ook wel leuk om af en toe ergens anders te trainen.
Een rugtraining met Richard V staat nog steeds, want weet dat de buffel altijd zwaar traint.
Nou Hemelvaart, gelukkig is de sportschool open tot 15uur, dus morgenvroeg een borst met armen workout.
Maar daarvoor ff een paar nieuwe pakken uitzoeken voor mijn werk. Ze zijn aan vervanging toe, althans ze zijn nog wel goed, alleen zitten ze een beetje strak:)
En vrijdag eindelijk weer naar mijn sportmasseur.
Even de boel weer flink losmasseren, alle afvalstoffen en opgehoopte melkzuur moeten er weer uit.
Het is ff pijnlijk zo diepvezel massage, maar daarna voel je je weer als herboren.

Keep u posted...

:thumbs: tof dat je ook met gasten met minder ervaring gaat trainen! zeer leerzaam voor ze!

:thumbs: tof dat je ook met gasten met minder ervaring gaat trainen! zeer leerzaam voor ze!

Respect voor de heren hoor, hebben netjes hun training afgemaakt.
Als er nog forummembers zijn die een keer willen trainen, bij deze van harte welkom!

Sinds 2 dgn had ik zo'n last van mijn nek.
Waarschijnlijk lag ik al een tijdje niet lekker denk ik en tijdens het draaien schoot het er ineenkeer in.
Geloof me maar, voelt echt niet prettig aan.
Vandaag had ik eigenlijk de borst en armen op de planning staan, maar deze heb ik maar ff geskipt.
Dan maar naar de sportmasseur. Werd weer hoog tijd dat ik er heen moest.
Neem dan vaak een deep tisseu massage, oftewel diep vezel massage.
Kan je wel zeggen dat er pijnlijke momenten tussen zitten, maar nadien lucht het echt op.
Heb dit keer een anderhalf durende sessie genomen, voel me nu weer ff als herboren.
Allereerst de rug en schouders goed losgekneed, zat erg vast.
Vervolgens de benen, die kon ik goed voelen, want had nog een beetje spierpijn van de training van woensdag.
Ik kan het iedereen aanraadden om minimaal 1 keer in de maand of 2 twee de boel ff los te masseren. Want al dat opgehoopte melkzuur en afvalstoffen moeten er ook weer uit.
Morgen weer een dagje werken, zondag lekker ff zwemmen.
Vanaf maandag weer een nieuwe trainingsweek.

To be continued...;)

Daar weet jij alles van he:D

lijkt me ook wel leuk, zou boris (animallegs) ook wel meeslepen dan! maar je woont behoorlijk in het noorden toch?

Ik kan 't je aanraden, was echt een leuke training. Hengelo is trouwens ook goed te doen vanuit Nijverdal ;)

Laatst bewerkt:
haha wat een maten naaier die ibo laat die ook de fail van zijn maat zien :P
is dat bij basicfit?

Haha idd dat soort filmpjes moet je gelijk wissen :P

Nee heren, wat ik er mee wil laten zien is dat the Mistery juist NIET opgeeft en er toch voor gaat!!!!! Now thats the spirit.
Wanneer komen de filmpjes van jouw Kuki...

Ja dat is basicfit....kom je ook daar trainen kuki...gezellig :D

Filmpjes van vandaag ibo ?

Laatst bewerkt:
Nee heren, wat ik er mee wil laten zien is dat the Mistery juist NIET opgeeft en er toch voor gaat!!!!! Now thats the spirit.
Wanneer komen de filmpjes van jouw Kuki...

ik beloof dat ik een fimpje maak van me bench/squat/deadlift als ik totaal op 600kg zit

de laatste keer dat ik had getopd:
squat 190kg (denk 3 maanden terug alweer)
bench 130 (ook zoiets)
deadlift is zowieso nu 240 want op 210 draai ik al een set.

dus ja nog een kg of 40 erbij en dan filmpje :P

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Ja dat is basicfit....kom je ook daar trainen kuki...gezellig :D

Filmpjes van vandaag ibo ?

laat ze even nog een losse rack kopen en db's tot 45 ongeveer. Dan kom ik er rennend heen met nog een stuk of 20 man.
hoe zit het daar eigenlijk met de chicks?
v4tp50.gif

Laatst bewerkt:
p*ssy, **** die 600kg.
Ga jij eens een keer met mij superset style training kerel.
Jij moet trainen op intensiteit.
Gaan wij een keer borst trainen oke.
Zul je zien dat je met minder als 130kilo de nodige prikkels zult krijgen.
Dus nu genoeg gelul, zeg maar wanneer!!

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Een losrack is idd het enige wat ik daar echt mis.

De 34kg "dumbbells">dumbbells zijn voldoende voor mij.....

Ook voor Kuki:D

Je bent wel sterk trouwens kuki, en flink gegroeid aan je pics te zien.

Terug
Naar boven