Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar droom ik van 6,2 % ach onderde 10 % zou al mooi zijn, die chestpress is echt asociaal. Heb jij een hele snelle stofwisseling ?

Chestpress is om Tremendes te jennen, nu weet ik dat hij dat ook gaat doen. En zo motiveer je elkaar een beetje![]()

Ibo, ik weet niet welke chest press je bedoeld, zou je misschien een foto ervan kunnen laten zien
Succes ermee.
Enne alvast voor a.s woensdag, dropsets met squatten. Lijkt mij een goed idee van Ace.
Dus bedank hem maar![]()

Zou wel mooi zijn 120kilo en 10%, maar dat gaat voor mei niet lukken vrees ik
Is idd wel laag, maar dat geeft mij weer de ruimte om ff extra door te bulken.
Had al extra vetten toegevoegd aan mijn dieet, denk aan zalm ect, maar blijkbaar reageert mijn lichaam hier averechts op
Ik was ook aangenaam verrrast.
Chestpress is om Tremendes te jennen, nu weet ik dat hij dat ook gaat doen. En zo motiveer je elkaar een beetje
En idd heb een hele snelle stofwisseling.
Vandaag ff een lekkere relaxdag genomen. Enzyme de Veluwsebron is idd een aanrader.
Flinke keuze in sauna's, jacuzzies.
Heerlijk ontspannen, vooral de zoutwaterbad. Doet wonderen voor je lichaam.
Alleen je voelt je niet echt op je gemak met al het bekijks van alle mensen, maar ja **** it.
Geen lekkere chicks?
Hehe, je bent me net voor, had ook een afbeelding gepost, maar moest eerst goedgekeurd worden door de mods, kan je wel verwijderen als je wilt![]()

Zou wel mooi zijn 120kilo en 10%, maar dat gaat voor mei niet lukken vrees ik
Is idd wel laag, maar dat geeft mij weer de ruimte om ff extra door te bulken.
Had al extra vetten toegevoegd aan mijn dieet, denk aan zalm ect, maar blijkbaar reageert mijn lichaam hier averechts op
Ik was ook aangenaam verrrast.
Chestpress is om Tremendes te jennen, nu weet ik dat hij dat ook gaat doen. En zo motiveer je elkaar een beetje
En idd heb een hele snelle stofwisseling.
Vandaag ff een lekkere relaxdag genomen. Enzyme de Veluwsebron is idd een aanrader.
Flinke keuze in sauna's, jacuzzies.
Heerlijk ontspannen, vooral de zoutwaterbad. Doet wonderen voor je lichaam.
Alleen je voelt je niet echt op je gemak met al het bekijks van alle mensen, maar ja **** it.
Je kan wel merken dat een hele dag onstpannen, sauna's, flink zweten goed de afvalstoffen afvoert.
Einde van de dag ben je helemaal op, lui en voldaan
Geeft mij weer volop energie om er volgende week weer tegen aan te gaan.
haha dat is toevallig heb gisteren precies hetzelfde gedaan! Heerlijk zo'n dagje sauna. Heb nog lekker wat gejunkt ook hmmm.

Waar ben jij dan geweest FD.
Vandaag is mijn junkdag.
Vanochtend wel eerst ff cardio op nuchtere maag (anderhalf uur gelopen), alleen wat caffeine en bcaa's om in ieder geval spierafbraak tegen te gaan en net klaar met mijn ontbijt.
2 large pizza's
Tis een keer wat anders als bambix.
Boss, ik werd vandaag aangesproken door de fitness instructeur. Hij zei dat ik tijdens het leg pressen mijn knieen raar op slot doe, dus helemaal gestrekt zeg maar en dat ik mijn hakken los van die plaat maak.
Maar dat is toch logisch als ik 162.5kg (mijn max) aan het leg pressen ben, dat ik dat ga doen? Mijn voeten heb ik altijd onderkant van de plaat en dan net geen schouderbreedte.
Mijn vraag: heb jij ook dat je hakken los komen en je knieen soms raar op slot gaan?