MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
Boss, ik werd vandaag aangesproken door de fitness instructeur. Hij zei dat ik tijdens het leg pressen mijn knieen raar op slot doe, dus helemaal gestrekt zeg maar en dat ik mijn hakken los van die plaat maak.

Maar dat is toch logisch als ik 162.5kg (mijn max) aan het leg pressen ben, dat ik dat ga doen? Mijn voeten heb ik altijd onderkant van de plaat en dan net geen schouderbreedte.

Mijn vraag: heb jij ook dat je hakken los komen en je knieen soms raar op slot gaan?

Benen strekken is goed, maar in principe niet op slot zetten, oftewel helemaal gestrekt, zo krijg je teveel druk op je knieen en dat is juist wat je niet wilt, als je je benen zwaar traint.

Ibo wanneer ga je is met Kuki trainen dan

Als Kuki wilt supersetten:D

Chestpress is om Tremendes te jennen, nu weet ik dat hij dat ook gaat doen. En zo motiveer je elkaar een beetje:D

Zojuist terug van borsttraining...machine chestpress free weights 7x 340kg. :D

Meer schijven konden er ook niet op hehehe...

Wilde eerst het maximale wat erop kon 350kg pakken, maar wilde nog wat voor je over laten, als motivatie.. :)

Heb de jongens als getuige, ze hebben me alleen beloofd het je pas na de training te vertellen.
Anders wist ik zeker dat je vandaag borst ging doen, nu kan ik er even van genieten... :p

Ik geloof dat ik ook nog een keer moet komen trainen ;)
Train je altijd zo laat?

Zojuist terug van borsttraining...machine chestpress free weights 7x 340kg. :D

Meer schijven konden er ook niet op hehehe...

Wilde eerst het maximale wat erop kon 350kg pakken, maar wilde nog wat voor je over laten, als motivatie.. :)

Heb de jongens als getuige, ze hebben me alleen beloofd het je pas na de training te vertellen.
Anders wist ik zeker dat je vandaag borst ging doen, nu kan ik er even van genieten... :p

Hehehe , de jongens hebben het mij idd verteld.
Great job, maar je weet dat ik nu voor de 350 ga.
Voor mij part gaat er nog iemand extra op zitten:D

Ik geloof dat ik ook nog een keer moet komen trainen ;)
Train je altijd zo laat?

Yep, trainingen beginnen meestal rond acht uur, half negen.
En je bent van harte welkom;)

hallo Ibo ik lees regelmatig je log, erg leuk om te volgen! Ik heb bovendien een vraagje. Ik vraag mij namelijk af hoeveel je woog op die foto in je album in Delfzijl en hoeveel je denkt te wegen bij je volgende contest, gewoon puur uit nieuwsgierigheid.

Grtz.

Dank je wel Tranquillos.
Mijn eerst wedstrijd in Delfzijl was ik 83kilo.
Mijn laatste wedstrijd Atlascup en GP zat ik rond de 88,5kilo
2010 heb ik genomen om te bouwen en doelstelling is om nu weer tot de 100kilo mee te doen.
Mijn wens is om net onder de 100kilo uit te komen.
Een flinke stap idd, vandaar ook een jaar flink clean bulken (lees schone voeding)
Want heb geen zin om 30kilo aan te komen, om vervolgens weer flink te gaan cutten;)

Oke bedankt voor je reply.

Die foto die in Delfzijl is genomen ziet er bruut uit, maar als je daar 'slechts' 83 kg woog en van plan bent bij je volgende contest tegen de 100 kg aan te gaan zitten ben ik benieuwd hoe bruut dat er dan niet uit moet zien!

Succes met je trainen en eten.

• Like
Waarderingen: D77

Daar ging ik ook van uit, daarom heb ik er nog wat rek in gelaten.. :)

Succes...

Ibo, kun je ons vertellen hoeveel 350kg met de chest press op de bench press is. tnx

Hoorde ik iemand roepen om te zitten voor extra gewicht?
Heb 60kg te bieden ;)

@Ibo: train je ook tussen kerst & oud/nieuw?

Ibo, kun je ons vertellen hoeveel 350kg met de chest press op de bench press is. tnx

Ik kan je niet vertellen hoeveel dat omgerekend is, maar kan je wel vertellen dat 140kilo op de incline benchpress ****ing zwaar is;)

Hoorde ik iemand roepen om te zitten voor extra gewicht?
Heb 60kg te bieden ;)

@Ibo: train je ook tussen kerst & oud/nieuw?

Jawel hoor, train dan ook.
60kilo klinkt zeer goed, want heb nog wel een andere partner, zij weegt 55kilo, houdt zij een schijfje van 5kilo extra vast:D
Maar laat ik maar eerst 350kilo wegdrukken, voordat Tremendes met een signature komt, I beat Ibo D. zijn ass :D
Maar je bent van harte welkom.

Ik kan je niet vertellen hoeveel dat omgerekend is, maar kan je wel vertellen dat 140kilo op de incline benchpress zwaar is;)

60kilo klinkt zeer goed, want heb nog wel een andere partner, zij weegt 55kilo, houdt zij een schijfje van 5kilo extra vast:D
Maar laat ik maar eerst 350kilo wegdrukken, voordat Tremendes met een signature komt, I beat Ibo D. zijn ass :D

140kg op de incline? :roflol:

Lekker trainen zoals het moet, het hele jaar door. net als ik.

alleen kon ik maar net zo zwaar trainen :roflol:

bizarre gewichten op die chestpress altijd man
doe je er een vrij kleine ROM op ofzo?

Ik kan je niet vertellen hoeveel dat omgerekend is, maar kan je wel vertellen dat 140kilo op de incline benchpress ****ing zwaar is;)

Incline 40kg ook goed? :o

Laat je binnenkort wel meer weten...

Ibo train je alleen bij Dervis of ook wel eens ergens anders? Denk niet dat ik nog welkom ben bij Dervis anders had ik wel x met je mee willen trainen :P

Is niet zo moeilijk om te rekenen toch. Als Tremendes bv ook max 140kg x 7 kan bankdrukken weet je dat het daarmee overeenkomt :D

Sterke trainingen!

kijk de haantjes tremendes en ibo is tegen elkaar opbieden joh;)
hahah wie wint de strijd der titanen;)

bizarre gewichten op die chestpress altijd man
doe je er een vrij kleine ROM op ofzo?

Nee de chestpress is full roms.

Incline 40kg ook goed? :o

Laat je binnenkort wel meer weten...

Nee nee DW, is niet goed, gewoon zwaar meetrainen:D

Ibo train je alleen bij Dervis of ook wel eens ergens anders? Denk niet dat ik nog welkom ben bij Dervis anders had ik wel x met je mee willen trainen :P

Train nu alleen nog bij H&A.
Is niet zo moeilijk om te rekenen toch. Als Tremendes bv ook max 140kg x 7 kan bankdrukken weet je dat het daarmee overeenkomt :D

Sterke trainingen!

Thx buddy, Tremendes en ik zullen wel een lijstje bijhouden denk ik;)

kijk de haantjes tremendes en ibo is tegen elkaar opbieden joh;)
hahah wie wint de strijd der titanen;)

Strijd der haantjes denk ik:D
Ik ga binnenkort wel weer lunges met hem, en daarna de chestpress er achteraan:D

Nog ff een korte update van mijn training afgelopen maandag;

rug en schouders;

T-bar row
2 sets 10 reps @ 50kilo
2 sets 6 reps @85kilo (erg zwaar)

Latt pulley (plate loaded)
150kilo totaal (75kilo aan weerskanten)
4 sets 8reps ( alternated, oftewel per arm)

Seated row (wijde grip)
4 sets 8reps @ 75kilo

Schuin voorover gebogen pulldowns met smalle grip
4 sets 10reps @ 55kilo

Schouders,

Giant set bestaande uit:
Militairy press icm uprightbarbell row icm side dumbbell raises

3 sets van 8-10reps

Nog ff een korte update van mijn training afgelopen maandag;

rug en schouders;

T-bar row
2 sets 10 reps @ 50kilo
2 sets 6 reps @85kilo (erg zwaar)

Latt pulley (plate loaded)
150kilo totaal (75kilo aan weerskanten)
4 sets 8reps ( alternated, oftewel per arm)

Seated row (wijde grip)
4 sets 8reps @ 75kilo

Schuin voorover gebogen pulldowns met smalle grip
4 sets 10reps @ 55kilo

Schouders,

Giant set bestaande uit:
Militairy press icm uprightbarbell row icm side dumbbell raises

3 sets van 8-10reps

lekkere training hoor, bevalt dat beetje, rug en schouders op een dag? doe ik eigenlijk nooit bedenk ik me nu net

Terug
Naar boven