Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond wederom een lekkere beentraining afgerond, waarbij het squatten weer centraal stond.
Na wat warm-up setjes begonnen aan om de schijven op te stapelen en hopelijk een nieuw pr neer te kunnen zetten en vervolgens dropsets te doen.

Nou moet ik weer ff heel goed terug denken aan de reps en gewichten
een set met dacht 10reps @ 190kilo
een set met 8 reps @ 220kilo
een set met 6 reps @ 250kilo (waarbij de laatste 3 net boven parallel kwamen)

Vervolgens de suggestie van The Ace opgevolgd, oftewel dropsets.
Begonnen met 160kilo aan gewicht tot faillure, vervolgens 2 schijven er af, weer tot faillure en zo maar door totdat er nog maar 70kilo aan gewicht aanwezig was.
Volgens mij heb ik die maar een 7 of 8 keer kunnen herhalen, omdat de pomp en verzuring zo erg was, ik niet meer eens kon staan:D

Tremendes, ziek of niet ziek, a job weldone buddy!!!
Daarna nog 2 setjes legg extensions tot faillure.
Vondt het toen wel welletjes en werd het hoog tijd om ff een tijdje te liggen op de grond:D

Ja man...gelukkig ging het trainen eigenlijk prima, thuis gelijk een paar paracetamolletjes genomen en direkt m'n mandje ingegaan.

Was zeker een goed idee van Ace, het lukte niemand van ons om na de laatste set te blijven staan hahaha..

Net wakker, lijkt net of ik ben aangereden door een vrachtwagen man, damn!!
Onrustige benen vanacht, kon ze niet strekken, anders schoot de kramp erin.
Knieen die niet rustig wilde blijven, ga ze nu ff goed insmeren met verkoelingsgel.
Wat een sport zeg pfoeii... :D
Vandaag ff lekker bijkomen en bijeten.
Morgen borst en armen.
Dus Tremendes geniet nog ff van de PR, want die gaat morgen sneuvelen ;)

helpt dat gigantisch afbeulen van die poten nou ook daadwerkelijk meer? of doen jullie het gewoon om elkaar af te troeven? (ook heel begrijpelijk natuurlijk :D)

Hehe tis alleen maar haantjes gedrag:D
Nee ff zonder dollen, eigenlijk net als met andere spiergroepen, moet ik iig voor mijzelf telkens grenzen opzoeken/verleggen met mijn benen om progressies te boeken.
OMdat ikzelf lang ben (in bodybuilding termen) moet ik mijn benen juist zwaar aanpakken omdat ik mooie rondingen / outsweep op mijn hams wil.
Ben nu helaas niet gezegend met flinke poten zoals Kuki of Jeppe;)
Maar het zijn wel fases CP, zit nu hoger in mijn calorieen en kan daarom nu ook meer gewicht vertillen, maar zit ik straks in de laatste fase van mijn wedstrijdvoorbereiding, zal ik nog niet eens het helft van het gene wat ik nu druk, kunnen wegdrukken:D
Maar dan focus je je ook meer op spierkontraktie, meer reps etc.

helpt dat gigantisch afbeulen van die poten nou ook daadwerkelijk meer? of doen jullie het gewoon om elkaar af te troeven? (ook heel begrijpelijk natuurlijk :D)

To be the man...you must beat the man. In deze gym Ibo dus. :D

Zonder gekheid, ben zelf een voorstander van zo zwaar mogelijk trainen.

Ik heb jaren alleen getraind en dan is het fantastisch om trainingen met iemand als Ibo mee te pakken.
Sowieso vanwege het feit dat er iemand is om je te spotten, maar ook om elkaar te motiveren en op een goede manier te pushen.

Kracht is massa en massa is kracht.

Wil niet zeggen dat het altijd de beste manier is voor bodybuilding doeleinden, vindt zelf dat ik meer krachttraining doe.

Maar door te trainen met Ibo en geleerd daarvan te hebben, pas ik nu meer een mix daarvan toe.

Zorgt tot op heden weer voor veel plezier in het trainen.

• Like
Waarderingen: D77
ok duidelijk :thumbs:

ik ben zelf ook een voorstander van zwaar trainen, maar er is imho wel een verschil tussen zwaar trainen en 5 dagen niet meer je been kunnen strekken... ik vind dat af en toe ook lekker maar zou dat zeker niet elke beentraining willen hebben.

maar goed ik train natuurlijk ook een stuk korter dan jullie, dat scheelt waarsch ook. misschien blijkt het voor mij over x jaar ook wel noodzakelijk.

en het hele 'my d*ck is bigger than yours' gebeuren klinkt sowieso erg bekend in de oren :D

Meer: "Hé my d*ck is bigger than yours!" zeker..? :D

geweldig dit ibo. share some strength? :p

My...

:duh: Oh nee!

Dwarfie, wordt tijd dat je een keer nu heel snel langskomt, kunnen wij het ook ff vastleggen als je flink wordt afgebeuld:D
Ik krijg zaterdag al een afbeultraining, als ik dat overleef dan kom ik hier wel weer de e-hero uithangen om een afspraak te maken...
om alsnog dood te gaan...
vastleggen?! :nowai: Blijf graag anoniem ofzo... :no:

Wordt niets geshared brah:D
Pas als je een beentraining bij ons ondergaat en je houdt je eten binnen, mag je lekker meetrainen.

challenge accepted. alleen ik squat niet vanwege mijn rug :). alleen deventer ligt wel ver weg maar kom maar come at me bro:D

Een heerlijke update van vanavond...
Lees je ff mee Tremendes.
De hele week zat je mij lekker te pesten dat je mijn PR had verbroken.
Stond gewoon op het punt om over te stappen op synchroom zwemmen of pingpongen, maar ik dacht wtf ga er gewoon voor.
Mind, focus en go.
Had me goed voorbereid, gefocused en er helemaal klaar voor liep ik de zaal binnen en de jongens zaten er al.
Lopen we naar de chestpress, zie ik er een briefje op hangen; DEFECT.
What the hell. Ik dacht jongens is dit serieus, zij natuurlijk met hun ijzeren bekkies, jah is kapot, damn damn damn.
Zie ik een smiley op de achterkant van het briefje/
Leuk geprobeerd Mr Tremendes, had ik net ff nodig, nog meer drive hehehe.
Na een grondige warming- up gelijk het zware werk er achter aan.

1ste zware set 10reps van 250kilo (ging lekker)
2e zware set 8reps van 300kilo (ging oke)
3e zware set 6 reps van 350kilo (zwaar, maar lekker voldaan)
4e zware set 6 reps van 370kilo (nog zwaarder, maar lekkerder voldaan gevoel)

Maarja nu wist ik dat Tremendes mijn pr gelijk zou willen verbreken, dus ik moest een goede PR neerzetten, waarbij het idee al de nodige weerstand bij hem moest bieden:D
Dus zo gezegd, zo gedaan:
Laatste set:
3 reps (full reps) van 380kilo (****ing zwaar, damn, maar wel lekker)

Daarna was het wel oke, voor wat betreft het "haantjes" gedrag :D

Vervolgens cable fly's
4 sets van 12 reps @ 25kilo ( borst voelde nu ****ing opgepompd en gevoelig aan)

Upright cable fly's
4 sets van 12 reps @ 20kilo

Omdat ik met de chestpress aardig zwaar ben gegaan, heb ik helaas de armen niet superzwaar kunnen pakken, vandaar dat ik maar ben gaan supersetten met triceps extensions icm barbell curls.
Op de boel maar ff op te pompen.
Ik zal van het weekend ff lekker bijtanken en heerlijk bijeten (zondag lekker wokken met de gym) zodat we maandag weer fris en fruitig aan het werk kunnen.

Tremendes eigenlijk zou ik je moeten bedanken voor het pushen van mij, dus bij deze bedankt buddy!! ;)

Defect! :roflol:

Terug
Naar boven