- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wanneer is de volgende keer?Oh DW, op een gegeven moment werd het lastig om er schijven op te leggen, dus graag de volgende keer er op zitten.
Vindt ik nog wel iemand met jouw gewicht die aan de andere kant kan zitten
Oh nee was nu ff afgelopen met het haantjes gedrag ....
---------- Toegevoegd om 02:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:55 ----------
Ja die Tremendes is ozooooo leuk
Zondag vreetwedstrijd mr T, are you up for the callenge![]()

heb ik het nog met je overTjaa, zoek dat maar lekker zelf uit
Ik ga nu extra genieten van het eten
---------- Toegevoegd om 03:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:10 ----------
Oh wanneer jij wilt.
Maar dat moet wel met de camera vast gelegd worden hoor, niet voor mij alleen, maar voor heel DBB![]()

Een heerlijke update van vanavond...
Lees je ff mee Tremendes.
De hele week zat je mij lekker te pesten dat je mijn PR had verbroken.
Stond gewoon op het punt om over te stappen op synchroom zwemmen of pingpongen, maar ik dacht wtf ga er gewoon voor.
Mind, focus en go.
Had me goed voorbereid, gefocused en er helemaal klaar voor liep ik de zaal binnen en de jongens zaten er al.
Lopen we naar de chestpress, zie ik er een briefje op hangen; DEFECT.
What the hell. Ik dacht jongens is dit serieus, zij natuurlijk met hun ijzeren bekkies, jah is kapot, damn damn damn.
Zie ik een smiley op de achterkant van het briefje/
Leuk geprobeerd Mr Tremendes, had ik net ff nodig, nog meer drive hehehe.
hahahDont know, ik zal de komende tijd meer gaan focussen op het bankdrukken, we zien wel hoe ver we daar in komen.

Heel erg cool interview. En heel idioot: die foto's zijn ook wel een leuke inspiratie om eens wat te gaan fotoshoppen als ik wat kan laten zien
(ik wil druppels en blokjes!)

Heel mooi interview Ibo! Moet echt fantastisch zijn om wedstrijden te draaien...