Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
He DW, had graag met je willen trainen, maar op dinsdagen train ik niet.
Familie verplichtingen;)
Momenteel is het nog ma, wo en vrij.
Vanaf volgend jaar is het waarschijnlijk wel 4 dgn split, wellicht dat we dan een keer kunnen afspreken.
Woensdag ben je van harte welkom om benen mee te trainen.

Ik hoor trouwens dat Bodyshape te koop staat???
Klopt dat.

alweer ?

Neem aan dat je dan alleen voor het pand hoeft te betalen.

3 dagen per week trainen.. das bijna een lui strongman schema... prima om sterker te worden :D

He DW, had graag met je willen trainen, maar op dinsdagen train ik niet.
Familie verplichtingen;)
Momenteel is het nog ma, wo en vrij.
Vanaf volgend jaar is het waarschijnlijk wel 4 dgn split, wellicht dat we dan een keer kunnen afspreken.
Woensdag ben je van harte welkom om benen mee te trainen.
Woensdag verplichte rustdag... helaas!
Ik kom er nog op terug ;)

Vandaag een snelle maar pittige rug / armen training afgerond

4 setjes per oefening, waarbij de eerste 2 setjes meer als warming up gelden, dus die post ik ook ff niet, post alleen de laatste 2 setjes.

Latt pulley behind the neck
set 1 10reps @ 75kilo
set 2 8 reps @ 80kilo

Latt pulley plate loaded
set 1 10reps @ 100kilo
set 2 12reps @ 100kilo

Seated row
set 1 10reps @ 80kilo
set 2 10reps @ 80kilo

Bent over straight arm pulldowns, helemaal armen gestrekt
4 sets 10 reps @ 25kilo (zeer geconcentreerd uitgevoerd)

Voor de armen heb ik supersets gedaan
10x10
Combinatie biceps cable curls met triceps rope pushdown.

Heb de pauzes tussen de sets ongeveer tussen de 15-30sec gehouden.
Dus een snelle, pittige training, waarbij de pomp goed voelbaar was.
Gewicht blijf nu nog stabiel rond de 103-104kilo, spiegel toont nu wat hardere look, meer aders.
Was al bang dat ik misschien iets gewicht was kwijtgeraakt, maar dat viel gelukkig mee.
Dus vanaf deze proberen om meer calorieen weg te vreten en mijn "goede" vetten meer omhoog te gooien.
Heb nu een goede sushibar in deventer gevonden waar ik ook zelf pakketten kan samenstellen.
Dus daar zal ik wekelijks ook mijn portie bestellen.
Heb laatst nog met mijn coach nog het een en ander doorgenomen voor de komende maanden.
We gaan door met cleanbulken, waarbij de nadruk echt komt te liggen op schone massa en stabiel houden BF.
Dus ik zal mij de komende tijd niet zo focussen op de weegschaal maar meer op de spiegel.
Des te minder ik hoef af trainen voor de wedstrijd.
Morgen refeeddag en woensdag weer knallen met de benen.
Wellicht een 1000repper training van maken :D

Chille training

Weet een latstraining Ibo?

Wissel het wel eens af idd;)
De volgende keer gewoon weer een compound training.

@ Dwarfie, allereerst ben ik jouw een excuus schuldig.
Had eerst geroepen dat ik dinsdagen niet train, maar omdat onze gym eigenaar op het laatste moment besloot de gym op vrijdag eerder dicht te doen, had ik op het laatste moment besloten om te trainen.
We hebben de schouders en triceps flink aangepakt met Tremendes, spierpijn is nu nog goed te voelen zeg.
Gisteren een lekkere beentraining.
Daar waar de ene lekker gaat luieren in een sauna, gaat de ander een zeer pijnlijk beentraining uitvoeren (knipoog, knipoog mr Tremendes :D)

Gisteren hadden we eigenlijk besloten om weer een 1000repper leggextension training van te maken, maar omdat we met zijn 4-en waren, zouden we te lang moeten wachten tussen de setjes door, dus besloot ik de training ff aan te passen.
Het werd een 500repper legg extension icm walking lunges.
Oftewel zoveel herhalingen extensions gelijk gevolgd door 2 keer door de zaal walking lungen.
En dit herhaal je net zo vaak totdat je de 500reps heb volbracht.
Hoezo pomp, verzuring.
Voel de benen zeer goed vandaag en denk dat het morgen alleen maar erger wordt :D

We hebben de schouders en triceps flink aangepakt met Tremendes, spierpijn is nu nog goed te voelen zeg.

Gisteren een lekkere beentraining.
Daar waar de ene lekker gaat luieren in een sauna, gaat de ander een zeer pijnlijk beentraining uitvoeren (knipoog, knipoog mr Tremendes :D)

Jahaha! verschil moet er zijn hehehe:D

Maar was naar druk daaro, gewoon niet relaxed druk zeg maar..dat was jammer, maar was verder wel weer eens lekker om zonder de kids even lekker te luieren.

Vooral toen het tegen 20u liep en ik bedacht dat jij inmiddels wel begonnen moest zijn met de beentraining.;)

Ik heb ook nog lekker de spierpijn erin hoor, vooral in de schouders die had ik de dag ervoor toch flink belast met de verschillende borstoefeningen.

Laatst bewerkt:
Jahaha! verschil moet er zijn hehehe:D

Maar was naar druk daaro, gewoon niet relaxed druk zeg maar..dat was jammer, maar was verder wel weer eens lekker om zonder de kids even lekker te luieren.

Vooral toen het tegen 20u liep en ik bedacht dat jij inmiddels wel begonnen moest zijn met de beentraining.;)

Ik heb ook nog lekker de spierpijn erin hoor, vooral in de schouders die had ik de dag ervoor toch flink belast met de verschillende borstoefeningen.

en jij kan nu tenminste fatsoenlijk gaan zitten en opstaan...

@ Ibo: nice, nice, nice

Welke schouder oefeningen hebben jullie uitgevoerd?

Ibo, alvast een fijne jaarswisseling!

Groet

Ok tnx man.

ik heb gehoord dat zij jou uitdagen met squatten

De dame in het witte jurkje, cool :D

Hey ibo ff vraag.
Hoe lang trainde jij voordat je d8 van ik ga wedstrijd doen?

Terug
Naar boven