AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
Je bent van harte welkom!!
En natuurlijk ook de beste wensen.

Had ik maar een vader die aan bb deed man...
Nu train ik alleen een vriend die echt hardcore aan bb met je samen deed zou leuk zijn maar je woont te ver ibo anders zou ik gelijk komen :D

Had ik maar een vader die aan bb deed man...
Nu train ik alleen een vriend die echt hardcore aan bb met je samen deed zou leuk zijn maar je woont te ver ibo anders zou ik gelijk komen :D

Maak je er toch een dagje uit van. Deventer heeft nog meer te bieden hoor dan alleen ik:p
Zo hebben wij een mac donalds, een lekkere shoarma boer, h**ren, deventer koek, teveel om op te noemen hoor:D

Maak je er toch een dagje uit van. Deventer heeft nog meer te bieden hoor dan alleen ik:p
Zo hebben wij een mac donalds, een lekkere shoarma boer, h**ren, deventer koek, teveel om op te noemen hoor:D

tm :D ik kom een keer, had ik maar iemand in fam die aan bb deed he.
Mijn moeder en vader zeiken steeds over supps laat staan aas.. maja boeit me niet veel hun drinken per dag 3 energy drinks of bakken koffie dat is ook niet echt goed

tm :D ik kom een keer, had ik maar iemand in fam die aan bb deed he.
Mijn moeder en vader zeiken steeds over supps laat staan aas.. maja boeit me niet veel hun drinken per dag 3 energy drinks of bakken koffie dat is ook niet echt goed

Je bent 17 gast, waarom zou je het met je ouders uberhaupt over aas hebben?!

Je bent 17 gast, waarom zou je het met je ouders uberhaupt over aas hebben?!
Persoonlijk g ik graag de discussie aan om aan te duiden hoeveel misverstanden er over bestaan... en ik ben ook niet van plan te gaan gebruiken ;)

Persoonlijk g ik graag de discussie aan om aan te duiden hoeveel misverstanden er over bestaan... en ik ben ook niet van plan te gaan gebruiken ;)

Of je daar wat mee opschiet is een tweede. Het lijkt me etisch niet correct dat een jongen van 17 een discussie met zijn ouders gaat hebben over het wel of niet gebruiken van aas.

• Like
Waarderingen: D77
Of je daar wat mee opschiet is een tweede. Het lijkt me etisch niet correct dat een jongen van 17 een discussie met zijn ouders gaat hebben over het wel of niet gebruiken van aas.
Mocht je (zoals ik) niet per definitie niet tegen gebruik van aas zijn dan is een open discussie met feiten ipv aannames en vooroordelen altijd goed. zie het als coïtusuele voorlichting: ruim voor je (eventueel) met experimenteren begint de discussie aangaan... voordat je tijdens het zoenen bangmoet worden voor zwangerschappen...

:D

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Je quote ook alleen maar dat wat je wilt lezen he:D
Zou ik ook doen ;)

Oh dus jij wilt ook naar de h**ren, naughty girl:D

Nee oke dat dacht ik al:D

Nog steeds onder de brug?:D (Kom zelf uit regio Zutphen)

Beste wensen voor 2011 Ibo, zal dit log blijven volgen, blijft toch interresant!:D

Je quote ook alleen maar dat wat je wilt lezen he:D
:p

:D

Oh dus jij wilt ook naar de h**ren, naughty girl:D
Jij trekt alleen maar conclusies die je wilt. ;)
:no:

Ik ben daar veel te braaf voor ;)
Jij ook?!!!

:rolleyes:

Gelukkig...;)

Haha mooie samenvatting Hummer.

Ibo, onder je naam staat dat je coach bent. Heb je daar een opleiding voor gedaan ofzo? Excuses als dat al eens langsgekomen is, maar je log is inmiddels te lang om al zoekende terug te gaan bladeren. :D

Terug
Naar boven