- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
krijg je steeds op je fl**ker als je dronken thuiskomt

Had ik maar een vader die aan bb deed man...
Nu train ik alleen een vriend die echt hardcore aan bb met je samen deed zou leuk zijn maar je woont te ver ibo anders zou ik gelijk komen![]()

Maak je er toch een dagje uit van. Deventer heeft nog meer te bieden hoor dan alleen ik
Zo hebben wij een mac donalds, een lekkere shoarma boer, h**ren, deventer koek, teveel om op te noemen hoor![]()
ik kom een keer, had ik maar iemand in fam die aan bb deed he.Maak je er toch een dagje uit van. Deventer heeft nog meer te bieden hoor dan alleen ik
Zo hebben wij h**ren hoor![]()

tmik kom een keer, had ik maar iemand in fam die aan bb deed he.
Mijn moeder en vader zeiken steeds over supps laat staan aas.. maja boeit me niet veel hun drinken per dag 3 energy drinks of bakken koffie dat is ook niet echt goed
Persoonlijk g ik graag de discussie aan om aan te duiden hoeveel misverstanden er over bestaan... en ik ben ook niet van plan te gaan gebruikenJe bent 17 gast, waarom zou je het met je ouders uberhaupt over aas hebben?!

Persoonlijk g ik graag de discussie aan om aan te duiden hoeveel misverstanden er over bestaan... en ik ben ook niet van plan te gaan gebruiken![]()
Wanneer spreken we een keer af om te trainen Ibo..?![]()

Mocht je (zoals ik) niet per definitie niet tegen gebruik van aas zijn dan is een open discussie met feiten ipv aannames en vooroordelen altijd goed. zie het als coïtusuele voorlichting: ruim voor je (eventueel) met experimenteren begint de discussie aangaan... voordat je tijdens het zoenen bangmoet worden voor zwangerschappen...Of je daar wat mee opschiet is een tweede. Het lijkt me etisch niet correct dat een jongen van 17 een discussie met zijn ouders gaat hebben over het wel of niet gebruiken van aas.

Zou ik ook doen

Maak je er toch een dagje uit van. Deventer heeft nog meer te bieden hoor dan alleen ik
Zo hebben wij een mac donalds, een lekkere shoarma boer, h**ren, deventer koek, teveel om op te noemen hoor![]()
(Kom zelf uit regio Zutphen)

Jij trekt alleen maar conclusies die je wilt.

Jij ook?!!!

Gelukkig...