Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

In april of mei 2010.[/QUOTE]

Denk dat het april of mei 2011 moet wezen...:D

• Topic Starter Topic Starter
Oh hahaha... heb nu al bijwerkingen van low carbs zie ik :D

:D

Ik snap trouwens niet dat mensen zo heftig reageren op low-carb, ik doe het nu een tijdje en voel me prima!

Ja maar lieve schat, jouw hoge zijn 150 gr carbs en lage dagen zijn 100gr carbs.
Die van ons zijn op hoge dagen 750gr carbs en lage dagen 150gr, dus een wezelijk verschil :D:D:D

Ibo,
ik had een vraagje, jij bent serieus dus kan ik wel vragen aan stellen.

Ik ben nu 45 en probeer me voor te bereiden op een wedstrijd.
1e idee was oktober 2011, maar ik kwam later op het idee om in mei mee te willen doen aan de open Benelux, net als jij dus.

Maar ik ben dus master, en beginner qua wedstrijden.
Ik heb wel wat massa, maar ben nog niet echt vol te noemen. Wat denk jij?
Kan ik beter anders op de C gaan staan of masters op de Artemis op 22 mei of gewoon proberen klaar te zijn op 15 mei voor de Walter Benelux? Of als 2e optie eerst nog ff doorbuffelen en dan in oktober gaan staan en eventueel daarna nog een 2e wedstrijd op de C/masters in december op de flexcup??

Ik heb nog geen goede foto's sorry, dus je moet antwoorden op deze summiere omschrijving verder. De enige foto's die een beetje een idee geven over mij staan op MB. Maar zijn ook niet echt duidelijk voor een exacte of goede beoordeling.
IK ben nu zo'n 112 kilo (nog steeds) op zo'n 13%

He Martin, zo te lezen ben je aardig al gezakt in BF.
Maar 13% zegt mij op deze manier niet veel, omdat ik zonder een goed pic (fullbody) niet kan beoordelen hoe je er voor staat.
Je bent al op de goede weg, wat is je lengte trouwens.
JE kan ook zowel in de gewichtsklasse als masterklasse meedoen op 1 dag.
Als je de discipline en tijd er voor hebt, zou ik zeggen doe in mei lekker mee, ook al is het voor de ervaring, daarna kan je weer lekker cleanbulken en werken aan kwaliteitsmassa om vervolgens in het najaar wederom te knallen op het podium.
Massa, vol , het gaat bij wedstrijden om de juiste piekmoment, waarbij voeding een hele grote rol speelt. Als je dat goed onder de knie hebt, kan je met je hardheid juist goed vol lijken.
Maar post eens een full body pic, voor en achterkant of pm mij die ff.

Ja maar lieve schat, jouw hoge zijn 150 gr carbs en lage dagen zijn 100gr carbs.
Die van ons zijn op hoge dagen 750gr carbs en lage dagen 150gr, dus een wezelijk verschil :D:D:D

150 en 100? You wish! Lager!
Maar inderdaad, verschil tussen hoog en laag is bij mij stuk kleiner - maar zit al een tijd gruwelijk laag (in jouw begrippen) en dat doet me niks...

Laatst bewerkt:
Hey Ibo, hoe lang gaat deze 'cut' duren?

Afhankelijk van mijn shape 6 weken voor mijn wedstrijd, tot die tijd gewoon cleanbulken.

750gr carbs op een dag :fuu: vreetschuur

Oke, ben benieuwd hoezo je dan cardio doet..

doe je nu aan crab cycling dan? en hoe zit dat eruit?wil er namelijk ook mee beginnen

Nou die 750carbs eet ik nu niet hoor:D
Op hoge dagen zit ik rond de 450-500gr carbs. Midden dagen 300gr en lage dagen 150gr carbs.
Mijn carbs bronnen bestaan voornamelijk uit rijst, bambix rijste bloem, rice and protein.
Af en toe brood (toast).
Eiwitten hou ik stabiel rond de 250-300gr en vetten speel ik ook een beetje mee.
Denk hierbij aan mct, zalm etc.

@ Bia de reden waarom ik nu aan cardio doe, is omdat ik mij er ook prettig bij voel.
Loop graag s'ochtend, muziek op en ff niets aan mijn kop.
s' avonds vindt ik het ook lekker op de hometrainer, zeker na een dag beentraining, als ze onrustig zijn (lees spierpijn) dan is fietsen voor mij een hele goede oplossing.
En omdat ik nu eigenlijk al voor op schema lig, kan ik nu en dan ook een lekkere maaltijd nemen.

Ik dacht er staat een update van vanavond..:)

Hehehe, alleen als jij nog het gene post wat jij tegen mij zei over je benen:D

oke oke:

Vandaag borst en triceps:

Bankdrukken, na 2 warmingup setjes gingen de schijven er weer lekker aan, maar het viel niet mee zeg. Vandaag klote gegeten, zeer lui. Maar Tremendes zorgde er iig wel voor dat er gepusht werd, zodat we toch een lekkere training konden ondergaan.
setje met 120kilo 8reps
setje met 140kilo 6reps
setje met 150kilo 3reps
setje met 160kilo 1reps (wat ****ing zwaar aanvoelde, zeg)
Tremendes perste er 3 reps uit met 160kilo, voor een oude lul die telkens over zijn benen zit te piepen, ging hij vandaag erg lekker :D:D (wordt weer een kaart hehehehe...)
Vervolgens incline press met 60kilo aan schijven, want we hadden echt het gevoel dat we leeg waren, althans ikke zeker. Dus maar iets meer herhalingen en lekker pompen.
4 sets gedaan.
Laatste oefening cable fly's.
Ook 4 sets gedaan @ 30kilo.
Tremendes volgens mij op 40 dacht ik.
Wilde nog ff opscheppen met 50kilo voor mien wijfie, maar dat lukte niet echt... hahaha;)
Triceps erachter aan.
Triceps pushdown met rope
Triceps extension met rope
Triceps met arm handle alternated (per arm)
Alle oefeningen 3 sets bij 10reps.

De komende tijd gaan we ons meer focussen op bankdrukken.
Na de training voelde ik me ook erg leeg, dus maar gelijk doorgereden naar mijn vaste eettentje om vervolgens 2 broodjes doner te eten.
Voel me al weer een stuk beter:D

• #1.000
Maar ik denk niet dat ik de focus op extreem zwaar zal leggen met bankdrukken, omdat ik nu laag in mijn BF zit en richting wedstrijd ga, wil ik natuurlijk geen blessures oplopen.
Combi van net zwaar genoeg met voldoende spierkontraktie.

Terug
Naar boven