AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Hehehe, alleen als jij nog het gene post wat jij tegen mij zei over je benen:D

Nou vooruit..ik ben de beroerdste niet, vanochtend voelde elke keer opstaan, voor m'n benen, als een rep beyond failure.

Zo dat is eruit..:o

Maar ik denk niet dat ik de focus op extreem zwaar zal leggen met bankdrukken.

Dat denk jij...:rolleyes:

Maar was een lekkere borsttraining Ibo. Enne 2 broodjes Doner? Zit ik hier netjes aan m'n bak kwark..:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Nou vooruit..ik ben de beroerdste niet, vanochtend voelde elke keer opstaan, voor m'n benen, als een rep beyond failure.

Zo dat is eruit..:o

Dat denk jij...:rolleyes:

Maar was een lekkere borsttraining Ibo. Enne 2 broodjes Doner? Zit ik hier netjes aan m'n bak kwark..:(

Hehehe, een bakje kwark is voor p*ssy, neem gewoon 2 broodjes doner, zijn kwalitatief betere eiwitten :D:D

Ik zit ook laag in BF (30+%) en mij hoor je toch ook geen excuses maken. ;)
Surprise us beasty boy! ;)

• #1.004
Oh oke dan, dan geen excuses idd. WE gaan heavy:D

2 doner :D moet nog veel cutten voordat ik zoiets eindelijk weer mag eten :(

Hehehe, alleen als jij nog het gene post wat jij tegen mij zei over je benen:D

oke oke:

Vandaag borst en triceps:

Bankdrukken, na 2 warmingup setjes gingen de schijven er weer lekker aan, maar het viel niet mee zeg. Vandaag klote gegeten, zeer lui. Maar Tremendes zorgde er iig wel voor dat er gepusht werd, zodat we toch een lekkere training konden ondergaan.
setje met 120kilo 8reps
setje met 140kilo 6reps
setje met 150kilo 3reps
setje met 160kilo 1reps (wat ****ing zwaar aanvoelde, zeg)
Tremendes perste er 3 reps uit met 160kilo, voor een oude lul die telkens over zijn benen zit te piepen, ging hij vandaag erg lekker :D:D (wordt weer een kaart hehehehe...)
Vervolgens incline press met 60kilo aan schijven, want we hadden echt het gevoel dat we leeg waren, althans ikke zeker. Dus maar iets meer herhalingen en lekker pompen.
4 sets gedaan.
Laatste oefening cable fly's.
Ook 4 sets gedaan @ 30kilo.
Tremendes volgens mij op 40 dacht ik.
Wilde nog ff opscheppen met 50kilo voor mien wijfie, maar dat lukte niet echt... hahaha;)
Triceps erachter aan.
Triceps pushdown met rope
Triceps extension met rope
Triceps met arm handle alternated (per arm)
Alle oefeningen 3 sets bij 10reps.

De komende tijd gaan we ons meer focussen op bankdrukken.
Na de training voelde ik me ook erg leeg, dus maar gelijk doorgereden naar mijn vaste eettentje om vervolgens 2 broodjes doner te eten.
Voel me al weer een stuk beter:D

Mooie training heren. Ff een vraagje, doen jullie ook decline bench press of is dat overbodig bij jullie?

• #1.007
Decline is zeker niet overbodig, kunnen wij hier op de smith doen, gaat ook nog gebeuren.

Hehehe, een bakje kwark is voor p*ssy, neem gewoon 2 broodjes doner, zijn kwalitatief betere eiwitten :D:D

zie je wel stiekem toch powerlifter :D :kiss:

---------- Toegevoegd om 03:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:57 ----------

Nou die 750carbs eet ik nu niet hoor:D
Op hoge dagen zit ik rond de 450-500gr carbs. Midden dagen 300gr en lage dagen 150gr carbs.
Mijn carbs bronnen bestaan voornamelijk uit rijst, bambix rijste bloem, rice and protein.
Af en toe brood (toast).
nog steeds een hoop :o als ik dat eet zit ik binnen no-time op 160-170kg ben ik bang

• #1.009
Ik krijg toch steeds meer trekjes richting powerlifter, valt het op?? :D

Geef nou maar gewoon toe dat je vaak honger hebt!:D

• #1.011
Ja maar daar ben ik DBB'er voor, daar hoef je geen powerlifter voor te zijn.
Want wil wel bij de volgende sushi meeting aanwezig zijn:D

Ik zou ook graag bij die sushi meeting aanwezig zijn want er is meer dan sushi maarja het is een pokke eind. Maar miss daar ergens trainen ofzo dan is het de moeite miss. Btw sterke bench :)

sterk weer mannen!

@ tremendes had ik niet verwacht van zo ouwe za....
(geen ban aub:P)

• Like
Waarderingen: bezi
ja dat is alleen half jaartje geleden, denk dat ik t nu niet meer redt...

@ ibo, zal stoppen je logje te vervuilen;)

goed weekend...

In je wedstrijdvoorbereiding onbeperkt sushi eten, heldhaftig :D

Ik fiets tegen die tijd wel stiekum ff langs, is zo ongeveer hier in de straat die tent. Ben nu wel benieuwd of al die mannen echt zo enorm zijn als ze op internet lijken ;)

• #1.019
Sushi is zeer gezond en schoon eten, dus gelukkig mag dat wel vaker gegeten in wedstrijdprep.
En in het echt zijn we helemaal niet zo groot als op internet hoor. Op internet lijkt het net alsof je 20kilo gespierder bent ;)
Gisteravond 2uur gelopen met een vriendin, ff lekker uitwaaien.
Vandaag zeer goed gegeten, dus morgenvroeg weer lekker lopen.
Vanaf maandag weer lekker aan de ijzer:D

Gelopen=coïtus?:knipoog:

Terug
Naar boven