Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Veel fruit, en veel kh's. :eek:
Wel duidelijk dat je een snelle verbranding hebt, want hiermee zouden vele (zeker met 3x per week KT en geen cardio) toch wel meer aanzetten dan lean mass. :p

Bambix (rijstebloem) heeft toch een hoge GI waarde?

Veel fruit, en veel kh's. :eek:
Wel duidelijk dat je een snelle verbranding hebt, want hiermee zouden vele (zeker met 3x per week KT en geen cardio) toch wel meer aanzetten dan lean mass. :p

Bambix (rijstebloem) heeft toch een hoge GI waarde?
+++
je was toch in de cut?

Koolhydraten kunnen toch ook gewoon in de cut? Niks mis mee..

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Hoezo eigenlijk? Behalve het fruit bij de 2e meal zie ik verder niet echt dingen waardoor je vet aan gaat zetten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.164
Een banaan bevat weinig slechte suikers hoor en een appel in de verwaarlozen.
Ik eet over het algemeen granny smit.
En koolhydraten heb ik zeker ook in mijn cut nodig.
Mijn lichaam heeft khy nodig om te kunnen functioneren en vet te kunnen verbranden.

Oké dacht dat je dan bijna,geen kh moest eten weer wat geleerd tanks!!

• #1.166
Low tot geen carbs doe je echt in de laatste fase van je wedstrijd. Nu nog zeker niet.
En ik ken mijn lichaam, dus voor mij is low carbs wel acceptabel. No carbs niet, daarom ga ik ook niet depleten, zoals velen wel doen. Doe ik dat wel trek ik snel vlak en dat is wat ik juist niet wil.

Ma hoeveel kh neem je per dag??

• #1.168
Hoge dagen = 500gr khy
Midden dagen = 350gr khy
Lage dagen = 120-150gr khy

Ik schommel nu tussen hoge en midden dagen, heel af en toe lage dagen, als ik ff geen zin heb om te eten.
In de laatste dagen zit ik rond de 120gr khy, verdeeld over 4 maaltijden.

Oké en je verliest nog steeds vet?? Ik doe namelijk nu 5 lage dagen en 2hoge dagen ma ik sta stil moet ik dan meer kh gaan eten?? En fruit kan dus wel prima?want dat neem ik nu niet

• #1.170
Dat varieert per persoon. Ikzelf heb khy nodig om mijn metabolisme op gang te houden, oftewel vet te verbranden.
In de laatste fase (lees 2 tot 3 weken voor de wedstrijd) ga ik afhankelijk van mijn shape, vaker op low dagen zitten.
Fruit kan nu nog zeker, maar omdat wij in de laatste 4 weken op safe gaan, dus op scherp gaan, schrappen we ook de fruitsuikers eruit.
Het enige wat ik dan nog aan fruit eet is 1 granny smit (groene appels) en grapefruit.
Zijn zuur van smaak en dat onderdrukt het hongergevoel.

+ in grapefruit zit een stofje dat de vetverbranding bevordert :)

Oké interessant om te lezen leerzaam log ibo toffe gast

• #1.173
oke nog ff een late update:

Afgelopen vrijdag borst en triceps. Eerst met de triceps begonnen, omdat die dan ff goed kon aanpakken. Na de grondige warm-up sessies gelijk zwaar gaan trainen.

Smal bankdrukken
4 sets van 8-10reps @90kilo
Skull crushes
4 sets van 8-10reps @18kilo dumbbells
rope pushdown
4 sets van 8-10reps @30kilo

Nu de triceps lekker opgewarmd waren gingen we over op borst.
Na de nodige triceps worksetjes, bleek het wel dat het een stuk zwaarder werd om de borst aan te pakken:)

Cable fly's om de borst lekker op te warmen
4 sets 8-10reps @ 30kilo
icm (superset)
Chestpress
4 sets 8-10reps @240kilo (damn dit voelde echt ****ing zwaar aan, maar wel lekker)
Dippen
4 setjes tot faillure

Daarna nog 30minuten op 15graden helling lopen op de loopband.
Gisteravond nog een kleine 1,5uur buiten gelopen, damn wat was het koud zeg.
-5 graden. Maargoed na een korte tijd merk je wel dat de burner zijn werk doet, lichaam werd al wat warmer, alleen mijn handen niet, dus dan maar handschoenen aan.
Mijn oortjes bleven wel lekker warm door mijn nieuwe koptelefoon:D

Wat betreft supplementen heb ik nu ook extra calcium/magnesium en zink toegevoegd.
Merkte af en toe ook weer krampen aan de onderkant van mijn voeten (teken voor mij dat ik al goed op schema ben:D)
En de zink om mij de nachten goed door te brengen. Zink zorgt er iig bij mij wel voor dat ik wat lekkerder slaap en goed uitgerust wakker wordt.
Om de cardio sessies thuis weer wat aangenamer te maken heb ik maar een ps3 aangeschaft, hoorde dat je hier nu ook gekopieerde spellen mee kon afspelen, dus daarmee kan ik iig de komende maanden lekker tijdens mijn cardiosessies mee aan de slag:D

Op je fiets psp3en??? Haha

• #1.175
Yep gaat makkelijk, wordt één met je controller en zie wat er gebeurt :D:D
Nog aanraders voor mooie adventure/strategie games?

Soccom is wel vet schiet spel

Skull crushers met dumbbells?
Nog nooit gehoord.
Als je vlak voor wedstrijd gaat laden, hoeveel KH neem je dan?

Je gaat niet naar de AC in maart?
Glenn doet ook mee had ik gehoord

• #1.179
In principe is het 3 dgn laden
1e dag: 700gr khy
2e dag: 800-900gr khy
3e dag: 1000gr khy

Natuurlijk wel verdeeld over 10maaltijden.
En omdat je heel snel verzadigd ben is het helemaal geen probleem om om een kilootje khy weg te eten:D
En nee ga niet naar de AC in maart.
Eerst focus op de NK en daarna zien we wel weer verder.

Lekker man.
Maar wees eerlijk , jij kan makkelijk elke dag wel 700gram kh weg krijgen of niet?
Volgens mij ben je wel grote eter.

Terug
Naar boven