MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Wat voor rijst?
Alles met water neem ik aan?
Waarom banaan na training en geen vitargo/dextrose?

Voeding ziet er nice uit.
Zo heb je ook niet al teveel honger denk ik?

strikte voeding man!! goed werk! en 7,6% vet goed man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Wat voor rijst?
Alles met water neem ik aan?
Waarom banaan na training en geen vitargo/dextrose?

Voeding ziet er nice uit.
Zo heb je ook niet al teveel honger denk ik?[/QUOTE

Thaise Jasmijn rijst.
Idd alles met water
Banaan werkt voor mij ook snel genoeg, voorlopig geen suikers of varianten daarvan.

strikte voeding man!! goed werk! en 7,6% vet goed man!

Thx man.

Vandaag een junkdagje maar gedaan, was in Utrecht en dan heb ik niet de hele dag om mijn bakjes mee te slepen, vandaar dat ik maar bij Kentucky 2 kilo kip heb weggevreten, maar natuurlijk wel zonder vel:D

Junkdagje kan ook geen kwaad toch?

Wat fijn dat oma tevreden is.:)
Blijf jij tot het einde zelf je schema maken en keurt Oma die goed of bepaald oma zelf hoe de laatste 6 strenge (of minder) weken voor de wedstrijd zullen gaan?
Ik kom bijna je shape real life beoordelen. :D Nog ff geduld...

• #1.206
Als oma tevreden is, ben ik ook tevreden :D
In prinhcipe blijf ik mijn schema maken, maar oma heeft het laatste woord.
Als zij vindt dat ik de nodige aanpassingen moet maken, doe ik dat.
En afhankelijk van mijn shape vindt ik het prettig als ik een paar kritische ogen heb die mee kijken/beoordelen.
En oja ik zal geduldig wachten totdat jij komt:D

• #1.207
Hierbij de update van gisteren:

Borst en triceps

Opwarmen 3 sets met cable fly's

Dumbbell incline press
4 sets 8 reps @ 50kilo dumbbells (damn die voelt zwaar aan, als je deze een tijdje niet hebt gedaan)
Peck deck fly's
4 sets 6-8reps @ 100kilo
Dippen
4 sets tot faillure

Triceps pushdown met bar
4 sets 8-10 @ 50kilo
Dippen tussen 2 bankjes
4 sets tot faillure
Dumbbell kickbacks
3 sets van 8-10reps @ 14kilo dumbbells
pushdown met cable, waarbij je op het eind je triceps goed aanspant
3 sets tot faillure (alleen kwam de faillure al vrij snel :D)

Daarna nog even poseren. Merk wel dat ik dit flink moet opvoeren, naar alleen voor mijn spierkwaliteit maar ook voor mijn conditie. Valt niet mee.
Wat wel leuk was is dat de weegschaal er een kilootje bij aangaf, terwijl het niet koste gaat van mijn hardheid.

Vanavond rustige cardio avond, morgen de benen weer ;)

Lekkere training, en je voeding ziet er ook als altijd top uit... Af en toe mag je jezelf best verwennen bij kfc, zo slecht is dat ook weer niet;-).

Goeie workout

Bump..

• #1.211
Bump??? Where the hell are u :D
Qua trainingen heb ik deze week weinig te melden, want neem deze week rust wat krachttraining betreft.
Dit doe ik bewust om mijn lichaam ff te ontzien en de nodige rust te geven, want vanaf volgende week is het volledig focussen op de wedstrijd.
Ik merk dat ik nu schommel rond en nabij de 100kilo en BF is iets meer gezakt. Exacte % weet ik niet, maar spiegel vertoont steeds meer aders en strepen.
Maar omdat ik nog tot 24 april heb, wil ik de komende 3 weken met voedingmanipulatie proberen om de 103-105kilo aan te tikken, liefst met minimale stijging BF.
Wil niet teveel zakken in gewicht, vandaar change of plans wat betreft voeding.
Een paar pagina's terug had ik mijn voedingsschemagepost, daar verandert inprincipe weinig aan, behalve dat ik de vetten ga opvoeren.
Mocht het nog niet gaan zoals gewenst, dan zal ik ook mijn midnightshake (100gr rice en protein) moeten toepassen.
Ga ik dan deze week niets doen, nee integendeel.
Ga deze week 5 sessies cardio doen van 45minuten en het poseren flink opvoeren.
Vanaf volgende week weer de nodige updates.
En mr Tremendes volgende keer er gewoon weer bij zijn wat betreft beentrainingen!!

Bump??? Where the hell are u :D
En mr Tremendes volgende keer er gewoon weer bij zijn wat betreft beentrainingen!!

Ja sorry..:o Momenteel veel andere verplichtingen ivm met werk, voorbereidingen op ons nieuwe seizoen. En last van vervelende blessures. Afgelopen 5dgn enorme pijn in onderrug wat uitstraalde naar mijn benen, behoorlijk heftig. En mijn schouder wat alweer een 2wkn opspeeld.
Heb welliswaar minder getraind maar heb wel getraind hoor, zijn elkaar veel mis gelopen afgelopen 2wkn. Heb ook een paar keer thuis getraind waar ik ook in alle gemakken voorzien ben om te trainen.
Gisteren wel naar de sportschool geweest en heb rug en borst gedaan, ivm de blessures niet op gewicht maar setjes van 12 herhalingen.
Dit ga ik even voor een paar weekjes blijven doen.
Vandaag merk ik eindelijk wat verbetering in mijn onderrug, dus dat is goed nieuws.
Nou heb ik je ook even bij gepraat maat..Zie je snel weer!

Ik kom "bump" wel vervangen ook al sla je zelf de benen training over.;)
Wat zeg jij nou, ga je vrijdagavond poseren? :p :D
Je doet nog geen ochtend cardio toch?
Rust maar lekker uit deze week. :)

Goed bezig een rust weekje effe spiertjes rust geven

• #1.215
Ik kom "bump" wel vervangen ook al sla je zelf de benen training over.;)
Wat zeg jij nou, ga je vrijdagavond poseren? :p :D
Je doet nog geen ochtend cardio toch?
Rust maar lekker uit deze week. :)

Ochtend cardio, avond cardio, midnight cardio, wanneer het mij uitkomt en ik er zin in heb:)
Enne nee Peetjuh geen poseren, wil niet dat jij afgeleid wordt tijdens je helse beentraining:p

ibo kardes hoe cut je , low carb? en hvl onder onderhoud grtz

ik cut gezellig met je mee ibo :thumbs: is jouw doel ook onder de 20% komen? :D

• #1.218
ibo kardes hoe cut je , low carb? en hvl onder onderhoud grtz

Ik tel de khy.
Hoge dagen nu 650gr
Midden dagen rond de 400gr
Lage dagen rond de 250gr
Vetten zijn ook verhoogd, denk hierbij aan zowiezo 1 maaltijd met zalm en 2 maaltijden met 30gr walnoten of hazelnoten.
Zit nu rond en nabij de 100kilo zoals eerder gezegd en wil nu ff de komende 3 tot 4 weken ff mijn gewicht omschroeven.
Ben niet bang voor een beetje vocht, raak ik wel snel kwijt, als mijn BF maar niet teveel omhoog gaat.
Het valt zeker niet mee om en gewicht te gainen en BF te laten dalen, maarja thats what bb'ing all about:p

ik cut gezellig met je mee ibo :thumbs: is jouw doel ook onder de 20% komen? :D

Ons doel is bijna het zelfde CP, ik zal voor de 2% gaan, maarja daarintegen kan ik dan op mijn beurt geen vrachtwagen trekken:D

ik zal voor je duimen, succes met het behalen van je doelen :D

• #1.220
Deze week niet echt noemenswaardige updates.
Een week rust (lees geen krachttraing.) heeft mijn lichaam zeer goed gedaan.
Natuurlijk wel de nodige cardio, anders wordt ik helemaal onrustig:D
Vanaf morgen gaan we de laatste 8 weken fase in.
Planning is dat ik de komende 3 weken nog ff ga cleanbulken, om mijn gewicht nog ff op te schroeven of iig niet te laten zakken.
Tot nu toe verloopt mijn dieet super, kan eigenlijk nog eten wat ik wil. Juist daarom heb ik ook niet de behoefte om te snaaien.
Vanaf 5 weeks out is het dan echt afgelopen met snaaien, dus worden de touwtjes strak aangetrokken:)
En nu neem ik al minimaal aan zoetigheid, met 1 m&m in de week heb ik al voldoening.
En ook vanaf volgende week 1 cheatmaaltijd in de week. Dus niet een hele cheatdag, maar 1maaltijd.
Heb ik weer om iets naar uit te kijken....

Vanaf morgen weer de nodige trainingsupdates.

Straks ff een filmpje opzetten en aan de cardio.

Terug
Naar boven