Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, zie nu pas dit log ga hem zeker volgen. Heb hem net even doorgelezen geweldig dat je trainingen zo probeert uit te leggen. Kan je nog eens een dag posten wat je zoal eet, neem je geen rundvlees ?? Succes met je doelen
Edit; hoe maak jij je kip / rijst klaar in de cut periode, 1,5 kilo ED weg werken lijkt me zwaar, heb er nu zelf twee kipmaaltijden bij zitten die ik 's-ochtends klaarmaak en dan later op de dag in de magnetron gooi, maar dan wordt die troep vaak zo droog is niet te vreten. En van Pangasiusfilet krijg ik jammergenoeg ontstekingen van op mijn lichaam. Alvast bedankt voor je reply

Brutaal sterk IboBen je binnenkort nog een keertje bij Oma ?
Knappe man, wanneer plannen we hem in
Woensdagavond is normaal nu rug dug, maar gooi hem graag een keer om voor je.
En mijn gewichten liggen momenteel niet zo hoog, maar misschien kun je me verleiden om wat zwaarder te gaan![]()
@Ibo, doe je nog een refeed oid tijdens je cut/wedstrijdvoorbereiding?

Hahaha.... volgens mij train jij zwaarder dan ik hoor.
Train je doordeweeks ook wel eens overdag?
Oja trouwens er zit wel een goeie sushi bar bij jullie in het centrum.
Gaat er goed in na een training.

Zal momenteel wel mee vallen. Train nu totaal niet op kracht
Overdag? Ben een harde werker en werk niet in de buurt, dus is onmogelijk. Kunnen wel op zaterdag/zondag een keer trainen anders. Gooi mijn schema wel wat om. No problem!
Dacht dat Turken trotse echte kerels waren.
Sushi![]()

zijn ze ook maar ik heb gemerkt bij vrienden van me dat dat ineens verandert als er wat te vreten valt

Zal momenteel wel mee vallen. Train nu totaal niet op kracht
Overdag? Ben een harde werker en werk niet in de buurt, dus is onmogelijk. Kunnen wel op zaterdag/zondag een keer trainen anders. Gooi mijn schema wel wat om. No problem!
Dacht dat Turken trotse echte kerels waren.
Sushi![]()

Scheelt dat je van je zelf al ****ing sterk bent volgens mij![]()
zijn ze ook maar ik heb gemerkt bij vrienden van me dat dat ineens verandert als er wat te vreten valt![]()

Ik moest spontaan aan je denken toen ik vandaag smal in de smith stond te "squatten">squaten.
Blijkbaar herinnerde ik me ineens dat je het hier in je log over had geschreven.![]()
Denk je alleen maar aan mij tijdens het squatten
Zo zo allemaal trainingsplannen komen hier voorbij.
Dat zal wel leuk worden.![]()
Zijn we ook, maar wat betreft eten zetten we graag onze trots ff opzij
Ries is ook sterk hoor, hij zit nu gewoon een beetje stangen.
Maar we zullen wel zien tijdens onze training.
Heel goed gezien![]()