Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
Is fotoshop Enzyme, in werkelijkheid is ie niet zo knap hoor :D:D

Nou ik kan gerust zeggen dat Basic Fit MEER schijven heeft dan Bodyshape.
Been there, done that;)

hoe zit het daar eigenlijk met de chicks?
v4tp50.gif

iig altijd beter als bij bodyshape...ha ha...guys only there, mallert...he he.

p*ssy, **** die 600kg.
Ga jij eens een keer met mij superset style training kerel.
Jij moet trainen op intensiteit.
Gaan wij een keer borst trainen oke.
Zul je zien dat je met minder als 130kilo de nodige prikkels zult krijgen.
Dus nu genoeg gelul, zeg maar wanneer!!

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Ook voor Kuki:D

brrrr supersetten als ik er al aan denk die periode met mike nee nee nee echt niet nooit meer

Je bent wel sterk trouwens kuki, en flink gegroeid aan je pics te zien.

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag Kuki, WANNEER???

Ik denk dat nooit bedoelde toen hij schreef, nooit meer. :D

Oke dan geen superstel style, maar dan gaan we wel op mijn manier trainen oke.

iig altijd beter als bij bodyshape...ha ha...guys only there, mallert...he he.

haha ja no shit. Ik heb zelf tijdens werktijden bij vrouwen die lid wilden worden, ze vriendelijk verzocht om ergens anders te gaan trainen voor hun eigen bestwil. Moet haast niet gekker worden er zit nu een nieuw griet daar en 5 man hebben gewoon hun trainingstijden aangepast om op zelfde tijdstip als haar te kunnen trainen fkng hell.

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Oke dan geen superstel style, maar dan gaan we wel op mijn manier trainen oke.

ok dat lijkt er mee op :P krijg ik een lift? :cool:

Post eens een foto van haar, wellicht dat ik dan weer terugkeer naar Bodyschape:D

Ha ha...misschien hempjes verbieden en dan geef jij bodypump lessen kuki, dan komen ze wel. :D :D

oh wacht nee, is helemaal geen ruimte voor...wellicht voor de scapino ?

haha ja no shit. Ik heb zelf tijdens werktijden bij vrouwen die lid wilden worden, ze vriendelijk verzocht om ergens anders te gaan trainen voor hun eigen bestwil. Moet haast niet gekker worden er zit nu een nieuw griet daar en 5 man hebben gewoon hun trainingstijden aangepast om op zelfde tijdstip als haar te kunnen trainen fkng hell.

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

ok dat lijkt er mee op :P krijg ik een lift? :cool:

Ja je mag naar mij toe fietsen en dan lopen we nog ff 5 minuten door naar de gym:D

Post eens een foto van haar, wellicht dat ik dan weer terugkeer naar Bodyschape:D

ja je kent haar denk ik wel. Is zo'n klein turkse meid van 27 (tikkie gestoord..zacht uitgedrukt) flink bezig met het verbouwen van haar lichaam en doet mee met turkse reality shows naar eigen zeggen en heeft bij die mus op school gezeten vroeger. any bells ringing?

kleine turkse meiden :wanker: pics?

die 400kg was me toch iets te zwaar xD. Maarja ach :)

Een kleine update betreft mijn training van gisteren: Borst en schouders.
-Incline Bench
3 sets a 10reps van 120kilo
1 sets a 15reps van 100kilo
-benchpress op de machine (soort hammerstrenght)
4 sets a 10reps van 140kilo
-dumbbell fly's
4 sets a 10 reps van 22kilo

Schouders;
-militairy standing press
4 sets a 10 reps van 60kilo
-barbell upright row (wide grip, waarmee je mee nadruk legt op de zijkanten van de schouders
4 sets a 10 reps van 60kilo
-een soort shrugs, waarbij je de stang achter je lichaam houdt. Dan is het de bedoeling dat je je ellebogen zo hoog mogelijk trekt, dus niet alleen je schouders optrekken. Deze legt meer de nadruk op de achterkant van je schouders.
4 sets a 10reps van 40kilo

Good train, ibo sterke incline

Damn, zie nu pas dit log ga hem zeker volgen. Heb hem net even doorgelezen geweldig dat je trainingen zo probeert uit te leggen. Kan je nog eens een dag posten wat je zoal eet, neem je geen rundvlees ?? Succes met je doelen

Edit; hoe maak jij je kip / rijst klaar in de cut periode, 1,5 kilo ED weg werken lijkt me zwaar, heb er nu zelf twee kipmaaltijden bij zitten die ik 's-ochtends klaarmaak en dan later op de dag in de magnetron gooi, maar dan wordt die troep vaak zo droog is niet te vreten. En van Pangasiusfilet krijg ik jammergenoeg ontstekingen van op mijn lichaam. Alvast bedankt voor je reply

Laatst bewerkt:
Brutaal sterk Ibo :) Ben je binnenkort nog een keertje bij Oma ?

Terug
Naar boven