AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
bEn nu bezig met squatten 21-en.
Gruwelijk is dat.
Heb je vast ook wel eens gedaan.

Yep heb ik ook vaak gedaan. Alhoewel ik gek ben op supersetjes etc, wil ik juist met squatten gewoon zwaar gaan.

Begin jij nu ookal ibo met je geheimen trainingen?
Je bent gewoon jaloers op seeker :p

En het was inderdaad ron, wat een grappige kerel.
Vertelde hem dat ik half duits was en kreeg toen het compliment: "je zou inderdaad een goede mof zijn!"

Nee hoor mijn trainingen zijn niet geheim hoor, alleen omdat met deze nieuwe dieet die ik voor het eerst uitprobeer, niet zoveel over wil posten, is puur vanwege het feit dat ik geen discussies wil aangaan, hoe goed bedoeld ze ook zijn:p
Als ik na 2 weken merk dat ik niet vooruit ga, zal ik dat ook posten, maar zal ook een eerlijke opinie geven over mijn persoonlijke ervaring hierin.
Als ik iets zie, of lees, ben ik al in mijn hoofd bezig hoe ik het zou kunnen toepassen in mijn dagelijkse leven en trainingen.
Dus nog ff geduld Killy, maarre koop gewoon een keer een treinkaartje bij de blokker/kruidvat of hema voor 15 euro en je hebt een dag onbeperkt reizen door nederland. Geen excuses meeer, naar deventer toe en trainen!!

Ja maar, ik moet om 20:49 de trein weer hebben anders kom ik niet thuis :p

Als jij nou met jeffrey gaat trainen, rij ik wel mee in zijn mooie bmw :p

• #1.563
Nou dan kunnen we ook wel eens een keer wat eerder op de dag trainen.
Wil je niet met mij meerijden in mijn mercedes CLS AMG63??

Of wacht ff die heb ik niet...meer :D:D

Nou dan kunnen we ook wel eens een keer wat eerder op de dag trainen.
Wil je niet met mij meerijden in mijn mercedes CLS AMG63??

Of wacht ff die heb ik niet...meer :D:D

Oke, maandag was benen dag he? Even morgen mijn rooster bekijken.
En passen jouw stoelen zich ook automatisch aan op de vorm van je lichaam? Anders blijf ik bij jeffrey :p

• #1.566
Nee hoor ben verstandiger geworden, daarom rij ik nu een stuk zuiniger en goedkoper. En ik wordt niet om de haverklap aangehouden door politie met de vraag hoe ik zo'n auto kom:D

Ik vraag me ook af hoe je aan zo'n auto komp.... :D

Nee hoor ben verstandiger geworden, daarom rij ik nu een stuk zuiniger en goedkoper. En ik wordt niet om de haverklap aangehouden door politie met de vraag hoe ik zo'n auto kom:D

Een turk in een prius ziet er niet verdacht uit wil je zeggen? :p

Hahaha, ik moet ook altijd zo lachen om Art (dr.bench en Armeniër) als hij bij mij komt trainen met zijn splintyernieuwe Audi A5 of op zijn Fonkelnieuwe Harley Davidson.
Hij "voelt" zich altijd "bekeken" als hij in de straat rijd.
Zeker de eerste paar keren.
Of toen hij veel te vroeg was, en ik niet thuis, en hij heeft zitten wachten in de straat! :roflol:
It ain't easy being een beetje getint... ;)

• #1.571
Een update van gisteren:

Zoals eerder aangegeven ook begonnen met mijn nieuwe voedingsschema, daar zal ik einde van de week wel wat over posten.

Training zag er als volgt uit:

Squatten:
-2 warmup setjes
-3x8x140

Legg extension
5x8x40kg

Legg curls
3x8x30kg

Walking lunges
2x 200mtr met 20kilo dumbbells

Eigenlijk niet een zware training als je naar de gewichten kijk, maar het nieuwe dieeten (gewenning) kost mij wel wat aan kracht.
Maar dat probeer ik juist te compenseren dmv kortere pauzes en meer reps.
Athans dat is de planning, maar de combinatie warm, benauwd weer en low in carbs droegen er niet bij om er een super training van te maken.
Maargoed wil mijn lunges proberen langer en zwaarder te doen, merk dat ik hier heel goed op reageer, pomp is soms ondragelijk, maar wel lekker :D
Vandaag rustdag qua training, maar ga zo wel cardio doen.
Morgen rug, biceps en schouders part 1.

Waren curls en exstenstions single leg? Anders is het wel erg licht toch?

En al die lunges...... bah :p

• #1.573
Tuurlijk Killy, single leg.
Maar bij ons trainen we met prehistorische apparatuur, zijn lang niet meer zo soepel als het nieuwe spul he;)
De ene noemt het oud, de ander noemt het hardcore :D

Dan ga jij het erg naar je zin hebben op straatweg :p

idd, gewicht van apparaten zegt niets. heeft te maken met de uitvoering + het apparaat.

• #1.576
idd, gewicht van apparaten zegt niets. heeft te maken met de uitvoering + het apparaat.

Helemaal mee eens, op de legpress van Basic Fit drukte ik 550kilo weg en nu op deze legpress druk ik een kleine 400weg, maar voelt even zwaar aan.
Als ik maar goede spierkontraktie heb, vindt ik belangrijker.
Trouwens was ik nog vergeten te vermelden, omdat ik gisteren wat later ging trainen bewust Animal Rage niet ingenomen, anders zou ik te laat in slaap vallen en gezien het feit dat ik de volgende ochtend op tijd eruit moest, heb ik het ff overgeslagen.
Morgen ga ik het wel nemen.

Gebruik je vaak pre workout boosters? Nog favo boosters? :D

• #1.578
Nee juist niet, wordt er altijd zo hyper van, zelfs als ik minimale doseringen gebruik.
In de cut fase neem ik het wel eens om zo toch een beetje vooruit te komen.
Tot nu toe heb ik animal rage maar 1 keer gebruikt, kan pas na een paar keer zeggen hoe ik er op ga.

Jij hebt geluk, voel zelf na een paar keer bijna niks meer.
Maar als ik steeds on/off ga train ik er wel echt heerlijk op :)

Helemaal mee eens, op de legpress van Basic Fit drukte ik 550kilo weg en nu op deze legpress druk ik een kleine 400weg, maar voelt even zwaar aan.

idd, gewicht zegt alleen wat bij halteroefeningen. en dan nog is het voor BB'ing niet zo belangrijk volgens mij.

Terug
Naar boven