MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Bij Don en Ad weer zeker..? :wanker:

Tja, ik ben nou eenmaal op mijn mooist als ik naakt ben, denk dat ik die slip ook maar gewoon weg laat op flex :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Verdienen, sportmasseurs zijn over het algemeen muscle worshippers hoor, dus valt er niets te verdienen voor jouw :D:D

Aaaah komop dat meen je niet :(
Straks verwacht jeffrey nog een happy end :eek:

• #1.646
Kon het toch niet laten om vandaag nog een laatste beentraining te doen, voordat ik een paar dagen er tussen uit ga:)

Na een warming-up gelijk de stang weer in de nek en lekker squatten.
OMdat ik vandaag met een buddy trainde hebben we lekker zwaar getraind;

Squatten
12x50kg opwarmen
10x100kg
8x150kg
6x180kg

45gr leggpress, single legs. Maar bij deze uitvoering ga je op je zij liggen en druk je het gewicht vanuit die positie. Het doel van deze oefening is om meer nadruk te leggen op de outsweep van je benen.
4x 10x 60kg (tis idd niet veel gewicht, maar omdat het lastig is om uit voeren, voelt 60kg al zwaar aan)

Het volgende is een giant set: Legg ext + legg curls + binnenkant djibenen (kom ff niet op de naam)
3 rondes van 10reps met afwisselende gewichten.

Omdat de benen al vol waren, dit keer zonder gewicht walking lunges.
2x 200mtr, grote diepe stappen.

Kuiten dropsets
10x200kg
10x180kg
10x170kg
10x160kg
10x150kg

Volgende set
12x150kg
10x160kg
8x170kg
6x180kg
6x200kg

Voor de training 1 scoop Animal Rage + 4 bcaa's
Tijdens de training L-carnitine drankje
Na de training 5 bcaa's.
Waarom geen carbs, omdat ik na mijn beentraining nooit iets aan carbs kan innemen, krijg ik niet door mijn strot. Kan wel een AA pakken of zoiets, maar dat is weer teveel suikers.
Meestal laat ik er een half uur tot drie kwartier tussen en neem dan een goede carbmaaltijd.

Veel plezier met autorijden :p

fijne vakantie :thumbs:

Moest van berry zeggen dat hij je gaat opvreten :p

Je eet toch soms iets van rozijnen oid achter je training?

Update
Om 20uur gaan trainen, maar rond de klok van 18.30uur had in mijn Animal pre workout supp ingenomen, want zou ik het rond de klok van 20uur nemen, dan wordt het voor mij heel laat slapen, terwijl ik morgen rond de klok van 05.00uur weer moet opstaan.
Minimale dosering ingenomen, merkte tijdens de training een lekkere pomp en focus was ook goed.
Dit keer een iets andere training qua sets en reps.
onderstaande is een een kopie van Jonathan die momenteel met Raylison Maria ook bezig is voor de AC in Madrid. Het trok wel mijn interesse om het maar eens vanavond uit te proberen;

Veel van jullie zullen Raylison Maria wel kennen. Hij is nu in Den Haag bij Kneetgym begonnen met zijn voorbereiding voor de Arnold Classic in Madrid. Rayli's gewicht schommelt nu tussen de 118 en 120 kg.

Rayli's hele trainings en voedingsschema zijn omgegooid om zijn lichaam te shockeren en te zorgen dat hij in zijn beste shape ooit zal komen!

Op dit moment doet Rayli per oefening maar 2 sets. Er zit ook een idee achter het doen van 2 sets, een medium high rep set en een high rep set; dat idee is dat je bij die eerste set nog helemaal fris bent en dus al je krachten nog beschikbaar hebt ( je moet daarom bij het opwarmen ook niet teveel kracht verspillen): je kunt deze set dus echt alles geven. Dit is een enorme impuls voor hypertrofie. Door het besef dat het echt allemaal om deze set draait kun je het mentaal ook opbrengen om 100% te geven. Als je weet dat er hierna nog 3 sets volgen lukt dit je niet. Al doe je nu maar 1 rep meer, of til je maar 1 kilo meer dan de laatste training dan stimuleert dit al de spiergroei.

Bij de 2e set voor een oefening doe je een veel hoger aantal herhalingen. Het doel hiervan is niet alleen hypertrofie maar ook hyperplasie te bereiken: je maakt dus niet alleen de bestaande spieren dikker maar activeert ook nieuwe spieren. Er is wetenschappelijk bewijs dat als je een spier als een ballon met hoge reps “opblaast”, waarbij die spier zich vult met vocht en glycogeen, dit zogenaamde slapende “satellietcellen” activeert. Die satelietcellen worden dan volwaardige cellen. Zo neemt niet alleen de dikte van spieren toe maar ook het aantal spiervezels. Een training die zowel op hypertrofie als hyperplasie gericht is kan dus voor een grote, nieuwe groeispurt zorgen!

Anyway zo zag mijn training eruit:

Setjes worden achter elkaar uitgevoerd!
Rug
lattpully front
1x8x70kg
1x16x55kg

latt pulley front reversed grip
1x8x60kg
1x16x45kg

Hier begint het al flink te pompen en branden

seated row low
1x8x70kg
1x16x55kg

seated row high
1x8x90kg
1x16x60kg

Straight arm cable rows
1x8x25kg
1x16x15kg
Pomp begint nu ondraaglijk te worden, zal oiok een combinatie zijn van mijn preworkout supp en deze manier van trainen.

Schouders
reversed peck deck (achterkant schouders)
1x8x40kg
1x16x25kg

Dumbbell shrugs
1x8x45kg dumbbell
1x16x25kg dumbbell

Side raises
1x8x15kg
1x16x8kg (bijna geen power meer over :) )

Biceps
cable curls zittend
1x8x30kg ( per arm)
1x16x20kg (per arm)

cable curls staand beide armen tegelijk
1x8x30kg
1x16x15kg

dumbbell curls
1x8x15kg
1x16x10kg

I know i know, p*ssy weights maar dit bovenstaande is in rap tempo, maar wel strict uitgevoerd.
Binnen 35 minuten was ik klaar en op.
Intensiteit is hoog, pomp is super lekker, schiet gelijk vol.
Ga dit voor mijn borst en triceps training ook ff toepassen.
Benen zal wel afzien zijn hiermee, waarbij het kotsgehalte wel toe zal nemen :D

Na de training mijn BCAA's ingenomen met 100gr leblebi en 50 gr rozijnen.
Een half uur later 100gr rijst met broccoli.
Zo nog ff mijn shake wegdrinken. Heb al kennis mogen maken met de nieuwe smaken
(ananas, mango en bleuberry)
Een voor een lekker frisse smaken, maar bleuberry springt er toch zeker uit.

Lekker shakereceptje voor de zwoele zomeravonden;
500gr sorbet ijs
100ml magere melk
50gr whey bleuberry
kleine ijsblokjes
Effe goed blenden/mixen en je hebt een overheerlijke milkshake

Blueberry%20smoothie.jpg

En zo kan het er uit zien.... smakelijk ;)

Goed bezig!

Gister hebben we rug gedaan. De oefening die Rayli hier doet op de standing gluteus machine moet je ook een keer proberen als jullie deze machine op de sportschool hebben. Je krijgt er echt een gruwelijke pomp van in je rug!:D

http://www.youtube.com/watch?v=QAAxV_QD32g

• #1.652
He J, een beetje aanpassen maar dan zou ik ook bovenstaande oefening kunnen uitvoeren.
Net weer terug van Disney, heel veel lol gehad, maar voor iemand die een wedstrijd op de planning heeft staan is het niet echt een geschikte plek..... veel junkfood:D
Volgens mij wordt ik ook wat ouder zeg, werd niet meer zo opgewonden van sneeuwwitje of assepoester. Voor de meeste DBB'ers zou zo'n jonge dame zeer zeker aan het profiel voldoen, maar doe mij maar een lekkere milf :)
Anyway een weekje rust, is mijn lichaam er helemaal klaar voor om nu met de volle 100% tegen aan te gaan.
Cardio zal ik de komende dagen ff opvoeren om de opgelopen schade in te halen.
Zal binnenkort ook ff wat pics, eventueel een filmpje plaatsen met wat ik allemaal in mijn voedingsplan heb staan.
Oke nu ff bijkomen van een lange rit, updates komen er snel aan!

@ Killy, welke Berry enne bring it on :D:D

Berry is een maatje van jeffrey die altijd naast hem loopt met een straatweg pak en hij is langer dan mij.

Hij zei dat je hem wel zou kennen, hij gaat overtijdje met de classic men beginnen.

doe mij ook maar een milf hoor... sneeuwwitje is natuurlijk ook een soort milf, met al die dwergen :thumbs:

• #1.655
Berry is een maatje van jeffrey die altijd naast hem loopt met een straatweg pak en hij is langer dan mij.

Hij zei dat je hem wel zou kennen, hij gaat overtijdje met de classic men beginnen.

Now i remember, klopt idd we hebben backstage nog ff gekletst.
Als het goed is zou hij ook onder begeleiding gaan bij oma.

Kan wel kloppen ja, hij moet nog steeds een keer regelen dat ik met roelly triceps kan trainen :D

• #1.657
Hieronder een idee hoe mijn maaltijden er uitzien, dit varieert regelmatig natuurlijk:

1kilo ongekookt rijst met 500gr mais, lichtjes opgebakken in olijfolie, een flinke theelepel turkse peper kruiden (maakt het wat pittiger)
2n8dlza.jpg

1 rode en 1 gele paprika in kleine blokje gesneden+300gr champignons
21jayhw.jpg

Doe alles in één grote koekepan
25arm20.jpg

Voeg er 300gr magere gehakt bij
23uoh9g.jpg

Zo zien mijn maaltijden er uit:
-rijst met vis + 8 olijven
-rijst met hazelnoten
-rijst met vis
-rijst met 500gr magere kwark
-rijst met gehakt en groente mix
-rijst met 60gr whey

Tussendoor neem ik ook mijn shakes, om zo mijn behoefte van gemiddeld 250gr eiwitten per dag te kunnen voldoen.

168zxjr.jpg

Dit zijn de sups die ik op dit moment gebruik;
wheypro
protein-6
animal rage (pre-workout sup)
stacker bcaa
leucine pro (post-workout, voor herstel)
multi-vitamine/ mineralen

rji3dk.jpg

Hoeveel kcal zit jij op je max in de bulk?

• #1.659
Minder als jij :D
Ik kijk niet zozeer naar kcal, maar tel mijn khy en pro en vetten uit.
En luister daarbij goed naar mijn lichaam, als ik het gevoel heb dat ik meer weg kan eten, doe ik dat.

Bofkont.
Momenteel zegt mijn lichaam niet zoveel, dus ik blijf het maar vol gooien totdat hij begint te schreeuwen.

Terug
Naar boven