MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Hahaha ik dacht dat je juist aandachtsgeil was.....my bad:D

Tja mijn log is toch niet zo leerzaam denk ik dus geen zin om serieus te doen, hahahaha.

Je log is wel vermakelijk broertje ;)

Werd trouwens afgeleid door een mede DBB'er die vandaag aardig wat kilo op de bankdruk wegdrukte.
Een nieuwe Pr voor hem dacht ik (220kilo:eek:) ItallionStallion als ik het goed had?
Dikke props voor het gewicht wat hij wegdrukte, heb wel tegen hem gezegd dat we de volgende keer natuurlijk dit gaan filmen voor DBB;)
Pfoeiiii... ben ik blij dat ik classic bodybuilder ben:D

Haha, bedankt man. Vergeet er niet bij te vermelden dat ik een slingshot aan had:D. Leuk om je ontmoet te hebben! Je verkeerde al in een goede shape, gestoorde aders. Volgende keer maken we wel even een filmpje!

• #1.786
Slingshot of niet blijft bruut om te zien wat je wegdrukte.
Als ik die dingen om mijn benen heen doe kan ik dan het dubbele wegsquatten:D
En idd de volgende keer zeker filmen!!

Ik heb je verraden Ibo... :o

• #1.788

Het is je vergeven grote vriend:D

Mijn cheatmaaltijd, als je het een cheat maaltijd kan noemen.
-250gr rijst
-250gr biefstuk met uitjes
-150gr druiven
-kleine komkommer
En toch een beetje zoetigheid
-2 stuks baklava
-1 overheerlijke Syntha 6 eiwitreep (jaja Bodylab zorgt er ook voor dat zijn atleten het mentaal ook goed hebben):D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nadat dit had gegeten, heb ik een uurtje gewacht om vervolgens 45minuten te fietsen.
Door al de nodige zoetigheid lag ik er voor mij doen laat in, rond de klok van 01.00uur.
De volgende ochtend om 7uur eruit en na mijn fatburner en bcaa's ingenomen te hebben ben ik buiten anderhalf uur gaan lopen.
Vervolgens mijn ontbijt:
-100gr bambix rijstbloem
-50gr wheypro
-4 pruimen

Maaltijd 2:
-60gr whey
-30gr hazelnoten

Maaltijd 3:
150gr rundertartaar
100gr kip
200gr aardappelen

Vandaag niet veel gegeten, flinke koppijn, weinig eetlust. Zal waarschijnlijk door de vermoeidheid komen.
Normaliter slaap ik nog ff door na mijn ontbijt, maar de kids wilde gaan zwemmen.
Na het zwemmen heb ik nog wel een dutje gedaan, maar iets te lang, waardoor ik mij daarna nog suffer voelde.

Heb net mijn maaltijden gemaakt voor morgen en daarvan heb ik ook een bakje net opgegeten

Dat ziet er als volgt uit:
Snij 1 oranje paprika en 4 kleine tomaatjes in kleine stukjes en bak dat lekker in op in kokosolie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vervolgens voeg je 800gr in blokjes gesneden kip er bij bak je het geheel door totdat het meeste vocht verdampt is

Dit doe je een minuutje of 10 totdat het meeste vocht ook weer verdampt en het kip helemaal wit is.
Daarna voeg ik de rijst er bij.
In dit geval 400gram.

Op hoog vuur goed doorbakken en flink blijven doorroeren.
Nu komt het, voor elk kopje rijst, voeg je anderhald tot 2 kopjes heet water toe.
5-7miuten op hoog vuren door laten koken, totdat het meeste water weg getrokken is en dan kan je het van het vuur afhalen en 10minuten af laten koelen (wel met deksel erop)

Ik heb het verdeeld over 4 bakjes, waarvan dus net 1 bakje al op.

Voor morgen zien de maaltijden er als volgt uit:

maaltijd 1:
-6 eieren (waarvan 2 heel)
-100gr bambix rijstebloem
-50gr whey

maaltijd 2:
-bakje rijst met kip + komkommer

maaltijd 3:
-bakje rijst met kip + ananas op eigen sap

maaltijd 4:
-bakje rijst met kip + komkommer

maaltijd 5:
-150gr tilapia
-200gr zoete aardappelen

trainen

pwo shake

laatste maaltijd
-150gr tilapia
ff wachten
en dan nog een eetlepel natuurlijk pindakaas ( zonder toegevoegde suikers)

Training voor morgen
Borst triceps en kuiten

Goed bezig mijn Turkse vriend!!

• #1.790
Thx mijn grote hollandse vriend, wil er wel goed uitzien als ik straks bij jullie kom trainen ;)

dat gerecht met die paprika, tomaatjes, kip en rijst ziet er erg lekker en clean uit, bedankt voor het recept. Voeg je nog wat kruiden toe ook, omdat de rijst een gelige kleur heeft?

Maar jij bent altijd goed in vorm Iep ;)

Binnenkort maar eens een trainingsdagje prikken :)

• #1.793
dat gerecht met die paprika, tomaatjes, kip en rijst ziet er erg lekker en clean uit, bedankt voor het recept. Voeg je nog wat kruiden toe ook, omdat de rijst een gelige kleur heeft?

Het enige wat ik er nog bij toevoeg is een klein beetje Himalaya zout en tabasco saus om het wat pittiger te maken.
De gelige kleur wordt ook veroorzaakt door de tomaten, enjoy!!

@Robbie over 2 weken heb ik verlof dan wil ik zeker een keer die kant opkomen. Welke dagen traint Seeker of Killy;)

Nice! Krijg er honger van!

Bij cable crossovers:
Van laag naar hoog = vooral upper chest
Van hoog naar laag = vooral lower chest

Is dit correct?

Het enige wat ik er nog bij toevoeg is een klein beetje Himalaya zout en tabasco saus om het wat pittiger te maken.
De gelige kleur wordt ook veroorzaakt door de tomaten, enjoy!!

@Robbie over 2 weken heb ik verlof dan wil ik zeker een keer die kant opkomen. Welke dagen traint Seeker of Killy;)

Seeker traint meestal op de zaterdag, dinsdag komt ie ook nog weleens aanjakkeren :)
Killy komt komende woensdag een soort van training doen :D

met killy trainen lijkt me wel een grote eer

Je verziekt het wel een beetje voor jezelf rob,
Nu moet je toch wel gigantisch je best gaan doen woensdag met al die opmerkingen :p

Ibo, ik heb het lekker rustig op mijn werk dus ik wel naar deventer toe, maar dan graag wel wat vroeger dan 8 uur :)

met killy trainen lijkt me wel een grote eer

Is het ook, ik hoop ook dat ie wat aan me heeft, ben zeer lui van nature namelijk.
Als ik midden in een setje zit en heb ineens geen zin meer dan stop ik gewoon, luiheid kent geen grenzen :)

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 11:30 ----------

Je verziekt het wel een beetje voor jezelf rob,
Nu moet je toch wel gigantisch je best gaan doen woensdag met al die opmerkingen :p

Ibo, ik heb het lekker rustig op mijn werk dus ik wel naar deventer toe, maar dan graag wel wat vroeger dan 8 uur :)

???Nee tuurlijk niet, ik bedoel dat mijn manier van trainen zeer saai is en je er honds lui van word, dus dat bedoel met een soort van trainen.
Wel een beetje meer zelfvertrouwen hebben hoor ;)
Gingen we ook alweer doen?Schouders en triceps toch?
Frontpressje/side raises en beetje dumbbell extension en klaar en dan?????dan is er ijssssssssss :D

Terug
Naar boven