- Waardering
- 1.015
Hè ga ff lekker in de topic van Killy verder b**chen, geen BS hier![]()
Ahum............

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hè ga ff lekker in de topic van Killy verder b**chen, geen BS hier![]()

Werd trouwens afgeleid door een mede DBB'er die vandaag aardig wat kilo op de bankdruk wegdrukte.
Een nieuwe Pr voor hem dacht ik (220kilo) ItallionStallion als ik het goed had?
Dikke props voor het gewicht wat hij wegdrukte, heb wel tegen hem gezegd dat we de volgende keer natuurlijk dit gaan filmen voor DBB
Pfoeiiii... ben ik blij dat ik classic bodybuilder ben![]()
. Leuk om je ontmoet te hebben! Je verkeerde al in een goede shape, gestoorde aders. Volgende keer maken we wel even een filmpje!

dat gerecht met die paprika, tomaatjes, kip en rijst ziet er erg lekker en clean uit, bedankt voor het recept. Voeg je nog wat kruiden toe ook, omdat de rijst een gelige kleur heeft?

Het enige wat ik er nog bij toevoeg is een klein beetje Himalaya zout en tabasco saus om het wat pittiger te maken.
De gelige kleur wordt ook veroorzaakt door de tomaten, enjoy!!
@Robbie over 2 weken heb ik verlof dan wil ik zeker een keer die kant opkomen. Welke dagen traint Seeker of Killy![]()

Je verziekt het wel een beetje voor jezelf rob,
Nu moet je toch wel gigantisch je best gaan doen woensdag met al die opmerkingen
Ibo, ik heb het lekker rustig op mijn werk dus ik wel naar deventer toe, maar dan graag wel wat vroeger dan 8 uur![]()

Je verziekt het wel een beetje voor jezelf rob,
Nu moet je toch wel gigantisch je best gaan doen woensdag met al die opmerkingen
Ibo, ik heb het lekker rustig op mijn werk dus ik wel naar deventer toe, maar dan graag wel wat vroeger dan 8 uur![]()
Nee tuurlijk niet, ik bedoel dat mijn manier van trainen zeer saai is en je er honds lui van word, dus dat bedoel met een soort van trainen.
??dan is er ijssssssssss