Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat mooi hier zeg!
Twee vraagjes: Vanaf welke hoogte pak je de rack-pull en hoe bevalt deze oefening op UB dag?
Hoe krijg je het voor elkaar om 3 uur lang in de gym rond te hangen?!![]()

Thanks man! Ja dat zijn geen misselijke trainingen volgens mij heb ik anderhalf uur bij het squatrek doorgebracht, kan daar beter me bed naast zettenZeau!! Lekker die PR, maar ik sta met name ook te kijken van die front squat en DL AMRAP. ziek netjes kerel.
Ik kan mij trouwens wel voorstellen dat je na een training als dit echt finaal naar de kloten bent :')

ja squat als laatste
)
Was hierna ook wel klaar ermee, weinig van vanavond soms heb je dat, bovendien had ik nog wat andere dingen in de avond te doen.Had hem al een tijd niet gedaan en zeker niet zwaar, maar het viel me nog mee miss volgende keer minder reps doen en met 75kg setjes van 5 reps doen een aantalHoly crap. Sterke MP! Al helemaal na zoveel andere oefeningen.
Ja inderdaad. Ik ga me focus nu even een aantal weken leggen op sets met reps voor respectievelijk 130-145kg daartussen. Rackpulls is echt een hele fijne, wil grotere traps en rear delts vandaar dat ik de laatste tijd vaak de rear delt rows doe op machine met lekker zwaar gewicht en ook barbell shrugs met 100+ kgSquat gaat erg lekker! Ben wel voorzichtig, steeds de grens opzoeken gaat vroeg of laat fout.
Rackpulls is niet alleen onderrug maar ook je traps krijgen er flink van langs

Had hem al een tijd niet gedaan en zeker niet zwaar, maar het viel me nog mee miss volgende keer minder reps doen en met 75kg setjes van 5 reps doen een aantal
De sterkste schouders dragen de zwaarste lasten zeggen ze altijd
Nee wat betreft me schouders mag ik niet klagen, op naar de 100kg military presses dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn