ICBkevin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 364
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sorry not sorry, gelukkig zijn er weinig mensen hier in de sportschool die uberhaupt hun benen trainen laat staan squaten.
Je hebt veel last van spierpijn, is het echt zo intensief? Ik heb vrijwel nooit spierpijn.
Je zou de Deadlift kunnen laten zakken tot je knie en weer omhoog, of rackpulls. Maar ik zou liever beter herstellen en dan weer echt kunnen knallen.

Ondertussen had ik het squatrek al zowat een uur in gebruikSorry not sorry, gelukkig zijn er weinig mensen hier in de sportschool die uberhaupt hun benen trainen laat staan squaten.
![]()

Das flauw van jou! Waar moeten die gasten dan hun curls gaan doen
Zag ze gisteravond bij mij in de gym ook weer curlen in het rack......man man man.......

Gewoon blijven doen, nieuwe oefening is nieuwe prikkel..dat merk je wel. Gaat al snel minder worden die spierpijn
Maar 1 squatrek?

Ja echt boos was ik, ik kon simpelweg gewoon niet meer na 8 reps, ook geen spotter dus ik liet het hierbij. Vorige week op MR met notabene 85kg 9 herhalingen gehaald, ik had ingezet op 12 reps vandaag maar daar kwam het verre van, ook had ik slechtste ontbeten met 450 kcal en voor me training niks gegeten.

Waarschijnlijk irritatie als je hem zo laat stuiteren
Waarom laat je het niet even op de grond rusten, het is immers een Dead-lift

Bijna alle sets max reps, dat betekent dat je binnenkort wel nieuwe 1RM's kunt zetten![]()

Nja het stuiteren viel wel mee, het is meer zo dat ik per rep de bar op de grond tik hem daar 1-2 seconden hou en de volgende rep maak, dat is essentieel wanneer je deadlift om elke rep als apart te beschouwen. Alleen de laatste rep liet ik vanuit bovenaf iets te hard terugkomen, puur omdat ik me kracht niet wil verspillen in de beweging naar onder, er ligt immers een goede nieuwe vloer in die aardig dempt![]()

Ben ook erg tevreden met de progressie die ik hierop heb gemaakt - en nog steeds maak overigens.