AndroidHealthClinic

ICBkevin Candito Strength Program Log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag geen training op de planning maar toch gegaan, omdat ik me nogal verveelde.

Vooral wat isolatie oefeningen gedaan.

- Tricep extensions
- Rear delt flys cable
- Side Raises
- Wide Grip machine row
- DB Curls
- Shrugs

niks spannends aan, voor de doorsnee fitness liefhebber een leuke workout met goede pomp maar zoals gezegd ligt me focus op andere oefeningen :D

Week 4 - Day 3
Lowerbody

Squat:

Stretch oefeningen met resistance band
Barbell - 10x
50kg - 10x
70kg - 8x
90kg - 5x
110kg - 3x
120kg - 2x

127,5kg - 3x 3 Reps 127,5kg op het programma en dat ging erg goed :D
132,5kg - 2x 1-2 Reps hierbij en uiteraard 2 gehaald, eigenlijk erg makkelijk :o

Deadlift:

40kg - 10x
60kg - 10x
90kg - 8x
110kg - 5x
130kg - 3x
150kg - 1x

155kg - 3x
162,5kg - 2x Zelfde principe als bij de squats, met set 1 - 3 reps en set 2- 1 of 2 reps. De 162,5kg 2 reps en dit voelde prima hier zaten er zoveel meer in, volgende week wordt het rammen benieuwd hoeveel me deadlift omhoog is gegaan :D

Alternatieve oefeningen:

Stiff Legged deadlift: Na deadliften en squaten ja, voelde me eventjes achterlijk :D:p

40kg - 10x
60kg - 8x
80kg - 5x

112,5kg - 6x PR Reps, sowieso nooit echt hoger gegaan dan 100kg met deze oefening maar maandag voelde die zo fijn aan, en 112,5kg zat echt tegen het randje voor reps hoor:angstig:
112,5kg - 6x
112,5kg - 6x

Seated DB Calf Raises:

48kg - 12x
48kg - 12x
48kg - 12x

Hip Thrusts:

40kg - 10x
60kg - 10x
80kg - 10x
100kg - 6x
100kg - 6x :grinny: PR Reps, na maanden weer is Hip Thrusts gedaan, een erg ongemakkelijke oefening blijf ik dit toch vinden, goed de gym was aardig leeg haha velen keken me aan alsof ze water zagen branden een jongen die hip thrusts doet :o:o:o

En na dik 2 uur stonden we weer buiten, heerlijke training gehad al voelde ik soms me eten omhoog komen wat irritant was. Alles weer netjes gehaald :D

Einde van Candito week 4 volgende week worden de potentiële 1 RM getest waar ik al ruim 4 weken naar toe leef. Ik kon het niet beter afsluiten dan vandaag, waar ik bij voorbaat erg voorzichtig was met deze laatste Upperbody training ging die werkelijk waar super goed! Misschien kwam het omdat ik een hele goede pre workout maaltijd had, namelijk 100 gram pure lindt chocolade wat echt best lean is qua suikers en smelt op je tong, enorme energie had ik hiervan zeg:D:D:D

Week 4 - Day 4
Upperbody

Incline Bench Press:

Barbell - Fail Ja echt geweldig ik zag de barbell en wou hierme opwarmen echter vergat ik dat er aan een kant 10kg zat en hem eruit tilde wat al stroef ging en ja hoor de 10kg schijf vloog de gym door bijna tegen iemand anders aan oepss :D:roflol::roflol::roflol:

Barbell - 10x
50kg - 10x
70kg - 8x
80kg - 5x
90kg - 3x

95kg - 3x 3 reps hierop en dat lukte ook erg makkelijk, spotter stond er voor lucht bij, dat was dinsdag wel even anders :D
97,5kg - 4x 2-4 reps de 2e set en de 4 lukte erg makkelijk ook vond ik, wederom stond de spotter erbij te kijken zonder in te grijpen, zoals gezegd enorm veel energie vandaag :eek:
102,5kg - 2x 1-2 reps en ja hoor de 2 reps zaten ook hier erg makkelijk erin hadden er wellicht 4-5 kunnen worden gewoon, ondanks ik hiertegen op keek alles max out gehaald :D

Seated Cable Rows:

59kg - 10x
66kg - 10x
73kg - 8x
73kg - 6x Zoals gezegd, overgestapt van de bent over row naar deze

Lat Pulldown:

59kg - 12x
59kg - 12x
66kg - 10x
66kg - 8x

Seated Military Press:

50kg - 12x
60kg - 10x
65kg - 8x
70kg - 6x

Optionele oefeningen:

Incline Cable Flys:

18kg - 12x
20,5kg - 12x
23kg - 12x

Reverse grip Tricep pushdown:

41kg - 12x
50kg - 12x
50kg - 12x

Bicep curl into hammer curl: (7 reps Bicep curl / 7 reps hammer curl)

14kg - 14x
14kg - 14x
16kg - 14x

Seated bicep cable curls:

11kg - 10x
18kg - 10x
18kg - 10x

Goede training weer! Geeft toch altijd een goed gevoel als je de maximale herhalingen haalt :D

Dikke cijfers! Kracht heb je!

Goede training weer! Geeft toch altijd een goed gevoel als je de maximale herhalingen haalt :D

Thanks! Zeker te weten, vooral een extra boost om week 5 in te gaan aangezien ik niet te spreken was over de upperbody training dinsdag en deze zoveel beter ging!

Overigens ga ik in week 5 me potentiële 1RM berekenen en in week 6 neem ik de tijd om ook daadwerkelijk mijn werkelijke 1RM te meten om te zien in hoeverre hier nou echt marge in zit

Zieke incline. Chocolat for the win.

We kunnen heel kort zijn over de training van vandaag....:duh::no:

Week 5 - Day 1
Lowerbody

Vandaag stond de Squat 137,5kg 1-4x op het programma

Squat:

Stretchen
50kg - 10x
70kg - 7x
90kg - 5x
110kg - 3x
120kg - 2x
130kg - 1x

137,5kg - FAIL Geen woorden voor.... Alles klopte niet, geen kracht/geen vorm/geen concentratie/geen stabiliteit, ronduit KUT
137,5kg - 1,5x?! Ongelofelijk na nog wat stretchen en goede 5 minuten rust opnieuw geprobeerd, de olympische winterspelen stonden aan op de TV schermen en letterlijk voor me en naast me stonden mensen op nog geen meter van het squatrek te kijken waardoor ik compleet in een dis-concentratie modus zat, 1e rep ging daarna was het wederom weg zoals bij de 1e fail, nou kan ik overal excuses voor maken dat ik afgeleid was door alles wat om me heen schaatsen stond te kijken en het een middag training was waar ik sws niet sterk ben, complete offday Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand was vandaag, had nogal ingezet op minstens 4 reps maar helaas. :mad::treuren:

Deadlift:

70kg - 10x
90kg - 8x

115kg - 4x
120kg - 4x
122,5kg - 2x Rest van training gauw afgemaakt want was er wel beetje klaar mee al en gigantisch chagrijnig en teleurgesteld, mijn winnaarsmentaliteit is echt enorm:p

Seated DB Calf Raises:

48kg - 12x
48kg - 12x
48kg - 12x

En gauw naar huis toe, eigenlijk geen woorden meer aan toe te voegen, 4 weken hard getraind en alles gehaald om vervolgens op de beslissende week keihard te falen.... :(

Ach hoort erbij..

Extra stukkie choco dan maar?

Ach hoort erbij..

Extra stukkie choco dan maar?

Haha, baal gewoon enorm dat ik op het moment supreme gewoon niet kan brengen dan wat ik had gehoopt. Squat overdoen op de Donderdag? of alles te richten op week 6 tijdens me 1RM en hopen dat ik er 150+ uit kan beuken?!?!?!

150 kg is wel een grote stap vanaf 140 kg in 6 weken, ik zou eerst een klein pr proberen te zetten (142.5 of 145 kg) en als dat goed gaat nog zwaarder!

150 kg is wel een grote stap vanaf 140 kg in 6 weken, ik zou eerst een klein pr proberen te zetten (142.5 of 145 kg) en als dat goed gaat nog zwaarder!
We gaan het zien volgende week. Een ding is zeker NOOOIT meer in de middag wanneer ik op kracht train :D

Ik denk dat dat niet sterk zijn in de middag tussen je oren zit.
Ik zou het volgende week weer proberen met een spotter erbij. En falen hoort erbij. Jaar geleden zat het met Squat even niet goed tussen mijn oren en begon ik steeds minder te tillen. Gewoon schijt hebben en desnoods een kleine deload als het even nodig is. Als je geen blessures oploopt ga jij die 150 straks gebruiken om op te warmen.

Week 6 is de echte piek, de rest boeit niet echt. Je neemt als je echt sterker bent geworden dan wel wraak.

Haha, baal gewoon enorm dat ik op het moment supreme gewoon niet kan brengen dan wat ik had gehoopt. Squat overdoen op de Donderdag? of alles te richten op week 6 tijdens me 1RM en hopen dat ik er 150+ uit kan beuken?!?!?!

Je volgt een bepaald schema? Wat zegt dat schema hierover, wanneer je faalt nog een x proberen en anders herstart? Als ik het goed lees heb je op de tweede poging wel een rep weten te pakken, dan is de planning van 1-4 reps toch gelukt?

Terug
Naar boven