- Waardering
- 34.342
Misschien eis ik ook teveel van mezelfIk denk dat iedereen dat wel ervaart dat van je 100 trainingen er misschien 5 zijn die een 9,5+ waard zijn.
Dan kan je dag niet meer stuk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien eis ik ook teveel van mezelfIk denk dat iedereen dat wel ervaart dat van je 100 trainingen er misschien 5 zijn die een 9,5+ waard zijn.

PR Reps, na maanden weer is Hip Thrusts gedaan, een erg ongemakkelijke oefening blijf ik dit toch vinden, goed de gym was aardig leeg haha velen keken me aan alsof ze water zagen branden een jongen die hip thrusts doet 

Goede training weer! Geeft toch altijd een goed gevoel als je de maximale herhalingen haalt![]()
Haha Thankss!! Zeker te weten goede pre workout kan die neppe rotzooi in die potjes niet tegenop

Thankss!! Ja erg tevreden met hoe de incline vandaag ging, voortaan altijd voor zo workout chocolade vreten man wat geeft dat een energie !!![]()

We gaan het zien volgende week. Een ding is zeker NOOOIT meer in de middag wanneer ik op kracht train150 kg is wel een grote stap vanaf 140 kg in 6 weken, ik zou eerst een klein pr proberen te zetten (142.5 of 145 kg) en als dat goed gaat nog zwaarder!

Haha, baal gewoon enorm dat ik op het moment supreme gewoon niet kan brengen dan wat ik had gehoopt. Squat overdoen op de Donderdag? of alles te richten op week 6 tijdens me 1RM en hopen dat ik er 150+ uit kan beuken?!?!?!