- Waardering
- 1.838
- Lengte
- 1m69
- Vetpercentage
- 12%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik merk wanneer ik dat doe dat mijn traps ook meehelpen vandaar dat ik ze niet al te hoog optil. Bedankt voor de feedback thoIk kom iets hoger en buig m'n armen iets minder, maar dan gebruik ik ook geen 20kg.
Kvind het er wel goed uitzien

Haha, inderdaad! We zullen over een paar weken de echte DIE HARDS zien over blijvenLekker druk inderdaad daar. Over een paar weken zal het wel weer minderen denk ik![]()

Welkom broeder!!Nog net nieuw hier maar nieuwe volger erbij, interessante combinaties tussen oefeningen heb je![]()

Ja, nu je het zegt. Ik merk dat één kant van mij dominant is, dit komt door de chronische blessure in mijn schouder (schouder makkelijk uit de kom als ik teheaby ga, oneven lats/traps enz).Als ik het filmpje zie lijkt het alsof jou rechterschouder(links in het filmpje) hoger zit dan je linker. Weet niet of hoe je dit zelf ervaard maar het lijkt alsof je met rechts meer moeite moet doen.(ziet er geforceerder uit zegmaar) met 16kg lijkt het ook minder te zijn.
Verdere vorm ziet er prima uit.

) met een vriend die ik een tijd niet jad gezien

)
)

Klopt inderdaad. Had wel wrist wraps mee, maar ging al naar gym met het idee dat io vandaag niet heavy zou gaan liften omdat ik de afgelopen drie dagen al vollop heb geknald!Soms heb je dagen dat je even gas terug moet voor je eigen best wil, ik heb dat ook best vaak gehad (en nog steeds) dat ik zo uit het niks pijn in me pols had en totaal geen push oefeningen meer kon doen heel apart, misschien toch wrist wraps werken bij zware lifts? Of meer oefeningen voor onderarmen/polsen, flexibeler maken ofzo?

Telt een joggingsbroek die nu te strak begint te zitten ook als een legging?

Thanks bro! Gym was leeg dus gewoon in boxer, telt dat ook?

Thanks Pillz! Ja ik merk ook dat 20kg eigenlijk iets te zwaar is. Misschien voortaan 2 setjes 16kg en 2 setjes 18kg20 kilo lijk je iets minder hoog te doen als 16.
Maar kan nog prima (vind ik )

)