ICBkevin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 364
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet inderdaad dat lat pull down behind the neck niet de ideale oefening is, vandaar dat ik hem veel lichter pak en puur concentreet op muscle contraction en retractionJe weet dat Lat Pulldowns begind the neck niet bevorderlijk zijn en grote kans op blessure met zich meebrengen? Zou die echt eruit halen heb verhalen gehoord van mensen die enorme blessures opliepen in hun schouders ervan
Daarnaast merk ik dat mij lats door, onder andere, deze oefening beter groeien.

)
Thanks man! Legs is een van mijn betere spiergroepen (maar niet de leukste spiergroep
)
Geen deadlifts vandaag.Legging was aanEen MMC training .. Legging aan en het was compleet geweest ..

Eigenlijk was het de bedoeling om te heavy te gaan, maar in de ochtend voelde ik me niet 100% fit, dus mindset ging daar ook naartoe. En dus uiteindelijk een lichte trenPlan je zo’n lichte training bewust eens in de zoveel tijd of bedenk je zoiets ter plekke?

) gehad.

)
Dit in maanden niet zo erg gehad.
Sssshhh, zie pm

Er stond ook no homo in het berichtOei, moest die nude erbij? Straks worden er mensen jaloers :$
:$
?
Dat is ook zo, het denk ik toegeven dat het niet altijd lukt.Zou als ik jou as altijd op dezelfde diepte squatten
De eerste twee set gingen beter dan de 3e en 4e set. Tijdens derde set gingen laatste 2 reps niet diep genoeg. En 4e set, had ik zoiets van; f**k it ik moet het doen. Met resultaat dat vorm/diepte niet oke is.Waarom dan meer gewicht als je niet tevreden bent met de diepte? Of heb je klachten waardoor je er moeite mee hebt?
Ook wel erg grote stappen weer wbt gewicht. Maybe kun je beter wat meer sets w.u. pakken tot je werksets gaat doen.