XXL Nutrition

NSFW! IIFYM to a Classic Physique in legging

• Topic Starter Topic Starter
lage carbs hoge eiwit/vet inname.. verbaas me van die lekkere carbs van jou en toch zo veel vet/vocht verliezen
Valt wel mee hoor die lekkere carbs :p

Deed het cutten de jaren hiervoor, tot 10% bf, strict eten en geen cardio. Maar ik merk dat ik veel van eten houd dus nu ipv heel strict te eten, eet ik nu iets gevarieerder en cardio toevoegen.

Valt wel mee hoor die lekkere carbs :p

Deed het cutten de jaren hiervoor, tot 10% bf, strict eten en geen cardio. Maar ik merk dat ik veel van eten houd dus nu ipv heel strict te eten, eet ik nu iets gevarieerder en cardio toevoegen.

Hoelang zou ik er ongeveer over doen van 16% naar 10%? Ik ga soon cardio bij toevoegen heb al een cardio toestel in huis gehaald alleen dat beginnen.. Mottig gewoon

ps: wat is je doel?

Hoelang zou ik er ongeveer over doen van 16% naar 10%? Ik ga soon cardio bij toevoegen heb al een cardio toestel in huis gehaald alleen dat beginnen.. Mottig gewoon

ps: wat is je doel?
Dat ligt aan jezelf ofc. Streef zelf altijd naar minimaal 0,5% bf drop per week (eerste paar wekens is dit wat hoger).

Doel is iig 8% te halen:)
Streeffysiek is zoals die van @markrot :) (bijna zelfde stats)

Dat ligt aan jezelf ofc. Streef zelf altijd naar minimaal 0,5% bf drop per week (eerste paar wekens is dit wat hoger).

Doel is iig 8% te halen:)
Streeffysiek is zoals die van @markrot :) (bijna zelfde stats)

8% is sick. Ik volg, vraag me af hoe dat eruit zou zijn met ongv zelfde stats.

8% is sick. Ik volg, vraag me af hoe dat eruit zou zijn met ongv zelfde stats.
Hier een foto van het eerste keer cutten, stond rond 10% @66kg volgens mij
IMG_7862.JPG

Laatst bewerkt:
Toen je eerste keer ging cutten had je dat toen ook van f**k ik wil niet onder de 70kg?:P

De beast van onze gym!!!! Ik ga je volgen bro! Gr Elko :)

nice, ik vrees dat ik einde cut rond de 65kg zit:eek:, op hoeveel kg denk jij nu uittekomen?

Vanmiddag koningsdag vieren, gym is dicht dus wordt niet loggen vandaag. Probeer nog wel redelijk "clean" t eten:p

Terug
Naar boven