FutureIFBBPro
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
lage carbs hoge eiwit/vet inname.. verbaas me van die lekkere carbs van jou en toch zo veel vet/vocht verliezen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt wel mee hoor die lekkere carbslage carbs hoge eiwit/vet inname.. verbaas me van die lekkere carbs van jou en toch zo veel vet/vocht verliezen

Valt wel mee hoor die lekkere carbs
Deed het cutten de jaren hiervoor, tot 10% bf, strict eten en geen cardio. Maar ik merk dat ik veel van eten houd dus nu ipv heel strict te eten, eet ik nu iets gevarieerder en cardio toevoegen.
Dat ligt aan jezelf ofc. Streef zelf altijd naar minimaal 0,5% bf drop per week (eerste paar wekens is dit wat hoger).Hoelang zou ik er ongeveer over doen van 16% naar 10%? Ik ga soon cardio bij toevoegen heb al een cardio toestel in huis gehaald alleen dat beginnen.. Mottig gewoon
ps: wat is je doel?

(bijna zelfde stats)Dat ligt aan jezelf ofc. Streef zelf altijd naar minimaal 0,5% bf drop per week (eerste paar wekens is dit wat hoger).
Doel is iig 8% te halen
Streeffysiek is zoals die van @markrot(bijna zelfde stats)
Hier een foto van het eerste keer cutten, stond rond 10% @66kg volgens mij8% is sick. Ik volg, vraag me af hoe dat eruit zou zijn met ongv zelfde stats.
Haha, ja dat had ik idd. Toen ik op een morgen ging wegen stond ik op 69,7kg. Vanaf toen niet meer gewogen tot aan het einde van de cutToen je eerste keer ging cutten had je dat toen ook van f**k ik wil niet onder de 70kg?![]()

Hier een foto van destijds. Van 80kg naar 66-67kg. 20% ongeveer naar 10%(ongeveer)Toen je eerste keer ging cutten had je dat toen ook van f**k ik wil niet onder de 70kg?![]()
Welkom bro!De beast van onze gym!!!! Ik ga je volgen bro! Gr Elko![]()

Hoop rond 67-69kg op 8%.nice, ik vrees dat ik einde cut rond de 65kg zit, op hoeveel kg denk jij nu uittekomen?

Hoop rond 67-69kg op 8%.
Als ik jou was zou ik niet zoveel op gewicht letten. Ik merk dat ik groter lijk des te droger ik word![]()

ik volg je log, en via insta (Anonymous xD). Ik ben benieuwd naar jouw resultatendoe ik ook nie, gewicht allang aan de kant gezet haha![]()

ik volg je log, en via insta (Anonymous xD). Ik ben benieuwd naar jouw resultaten![]()
Altijd goed. Zo zie je verandering bij jezelf en dat blijft je (mij iig) om door te gaan.misschien dat ik over 2,5 week progressiefotos plaats, moet elke 4weken fotos naar mn coach sturen.
Waar had je die nu uiteindelijk ook al weer gekocht?Broek approved
Ik hanteer ze ook op die lengte. Haters gonna hate.

Dat 'probeer' ik ook..