AndroidHealthClinic

NSFW! IIFYM to a Classic Physique in legging

Waar had je die nu uiteindelijk ook al weer gekocht?

Ik ben namelijk opzoek naar nog meer haters en wil graag trainen in zulke broekjes..:o

@Aeresan ziek streef fysiek hoor!

Die broekjes zien er wel alleen bad-ass uit als je deftige quads hebt en je uitleeft in het squatrek Marvin.

Hier kan je vinden:

Gym shorts - korte trainingsbroek, welke draag jij?

In short: decathlon heeft goede (7eur/stuk) en een shoppie online uit China, ook el cheapo.

Ik hoop dat het confronterend effect van de spiegel in die korte broekies je aan de heavy squats zal krijgen ;)

Je log en physique gaan echt hard man :).

De foto's, trainingen en voeding maakt deze log echt de moeite waard!

Blijf zo doorgaan :)

• Topic Starter Topic Starter
Voor de mensen die het interessant vinden even een video gemaakt over hoe ik (easy en goedkoop) mijn eten prep met een rijstenkoker en steamer gedurende mijn cut:)

Die broekjes zien er wel alleen bad-ass uit als je deftige quads hebt en je uitleeft in het squatrek Marvin.

Hier kan je vinden:

Gym shorts - korte trainingsbroek, welke draag jij?

In short: decathlon heeft goede (7eur/stuk) en een shoppie online uit China, ook el cheapo.

Ik hoop dat het confronterend effect van de spiegel in die korte broekies je aan de heavy squats zal krijgen ;)
Ik heb gewoon een nike trainingsbroek:p

Je log en physique gaan echt hard man :).

De foto's, trainingen en voeding maakt deze log echt de moeite waard!

Blijf zo doorgaan :)
Thanks bro, probeer zoveel mogelijk interessante content te posten voor jullie:)

Jij gaat anders ook hard!

Rob heeft wel gelijk en je kan je eigen quads miren:eyebrow:

Laatst bewerkt:
Die rijst die je maakte, was dat onbereide/rauwe rijst? Leek heel soggy, net alsof het al klaar was.

Overigens, ik heb de zelfde rijstkoker. Heb jij ook wel eens dat het water aanbrandt aan de onderkant? Dat rijst een heel licht geel kleurtje krijgt. Water eyeball ik altijd.

Die rijst die je maakte, was dat onbereide/rauwe rijst? Leek heel soggy, net alsof het al klaar was.

Overigens, ik heb de zelfde rijstkoker. Heb jij ook wel eens dat het water aanbrandt aan de onderkant? Dat rijst een heel licht geel kleurtje krijgt. Water eyeball ik altijd.
Ja man, gewoon ongekookt 200gr basmati rijst.

De truc is om eerst je rijst 2 a 3 keer te wassen en vervolgens zo'n 1 a 2 uur in water laten "reizen". Hierdoor neemt de rijst veel vocht op en zet zich uit in volume. Daarna doe je het in de rijstenkoker. Hierdoor eet ik meestal 1,5x zoveel rijst met het zelfde aantal kCals.

Je kan eventueel olijfolie toevoegen aan het begin zodat het " minder plakt" .

Zo maar is even gym hitten, chest/tri. Geen zin dus 51-50 genomen en wat pwo-muziek.

83kg bij 1.68m en er zo bij staan! Respect! Goede staat En stats ook trouwens! Ik volg

Altijd! Vandaag beetje motivatie dipje vandaar dit clipje:)

Jammer genoeg was hij van voor onze tijd.
Don't do drugs kids (and AAS and sauna's).
Ik leerde hem kennen net 1 jaar nadat die was overleden. RIP, maar wel door hem gemotiveerd om te trennen :)

83kg bij 1.68m en er zo bij staan! Respect! Goede staat En stats ook trouwens! Ik volg
Welkom en Dank je wel man! Ondertussen heel wak kilo's afgevallen in de afgelopen 4 weken. Post zo een fysiek update :p
Stats in handtekening zijn niet recent btw.

Laatst bewerkt:
Tren van vandaag. Chest/tri (extra training). Ging decent, maar ik merk nu echt wel krachtverlies, wat jammer is ofc.

Chest:
Incline dumbell press:
5kg x 20
14kg x 15
26kg x 6
30kg x 6
34kg x 4 (met spot) Moeilijk...
30kg x 2 x 6
26kg x 6 TUT

Chest press:
opwarmen
40kg x 12
80kg x 2 x 6 TUT
80kg x 2 x 5 TUT
40kg x 12

Bench low cable flyes:
9kg x 12
18kg x 3 x 12

High cable flyes:
9kg x 12
18kg x 3 x 12

Plate loaded machine dips:
40kg x 12
80kg x 4 x 12

Landmine press:
20kg x 4 x 12

Tricep:
Tricep cable pushdown:
14kg x 20
41kg x 4 12

Tricep rope pushdown:
14kg x 12 TUT
27kg x 4 x 12 TUT

Close grip bench press:
barbell x 12
40kg x 2 x 12
50kg x 6
45kg x 6

Cardio: 30 min fietsen = 270kCals
Tren time: 90 min.
Tren/10 = 8/10 :) Not bad, not bad.

Gewicht (zondag officiele meting):
77,7kg

Media (niet helemaal tevreden met de resultaten tot zover, maar we zullen zien wat de komende 8 weken gaat brengen)
IMG_7896.JPG

Laatst bewerkt:
Cheatday was voor morgen gepland, maargoed regels zijn er om gebroken te worden:p

Vandaag van 6 tot 6 gewerkt.

Voeding (cheats)
1 broodje kip doner met 300-400gr doner:D
2 tortilla wraps met mexicaanse gerechten
3 mini tonijn pizza's

Straks miss nog wat zonnebloem pitten gezouten eten, ben benieuwd hoe ik er morgen bij sta. Ga samen met een vriend back/bi's hitten:)
IMG_7902.JPG
IMG_7903.JPG

Cheatday was voor morgen gepland, maargoed regels zijn er om gebroken te worden:p

Vandaag van 6 tot 6 gewerkt.

Voeding (cheats)
1 broodje kip doner met 300-400gr doner:D
2 tortilla wraps met mexicaanse gerechten
3 mini tonijn pizza's

Straks miss nog wat zonnebloem pitten gezouten eten, ben benieuwd hoe ik er morgen bij sta. Ga samen met een vriend back/bi's hitten:)
IMG_7902.JPG
IMG_7903.JPG
Je hebt ook meteen de lekkerste cheat meals gepakt :). Shape ziet er trouwens goed uit man!

Je armen houden echt weinig vet. Je buik, benen en onderrug dan wel weer.

Hoeveel vetpercentage is dit?

Je hebt ook meteen de lekkerste cheat meals gepakt :). Shape ziet er trouwens goed uit man!
Haha, vandaag maar eens proberen clewn te eten en vanaf morgen met 2400kCals beginnen:) of mijn shape ben ik nog niet heel tevreden, houd nog veel vet en vocht vast rondom midden en benen.
Je armen houden echt weinig vet. Je buik, benen en onderrug dan wel weer.

Hoeveel vetpercentage is dit?
Ja man, de rest wordt aan gewerkt. Ik zou niet durven zeggen hoeveel bf, zelf gok ik nu rond 14%.

Terug
Naar boven