MuscleMeat

Ik moet onnatuurlijk snel herstellen van een onnatuurlijk voorval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna 4 jaar ofzo. Ik ben officieel 29 jaar en 1.89 meter lang. Weet niet wat ik echt gewonnen heb. Ik was een beetje dik toen ik begon, 119 kg. Heb eind 2016 132,5 kg gewogen en nu 122,5.
Dan ben je dus als nog of ''een beetje dik'' of je was al niet natty?

Jaja, eigenlijk is het gebruik van hormonen per definitie gestoord. Maar dat ik aan de dexa zat kan ik niet even wegfilteren uit deze simulator he ;) Vragen mensen zich wel eens af of artsen niet gewoon net zo gek zijn als we het over ''acceptabele'' medicijnen hebben? Dat het t-woord taboe is begrijp ik. De vraag is ook waarom we eigenlijk nog zo achterlijk zijn dat we in de medische wereld alleen met afwegingen en uitstelgedrag te maken hebben en nog NOOIT genezing tot vandaag de dag. Ooit komt er een tijd dat we alle ''medicijnen'' gedag zullen zeggen en zullen de echte dokters (nanobots) voor het eerst verschijnen. Immortality en 1200 kg beltless back squat. Part one will start in 2029.
Ah, welkom hier terug 4me!!

Waar is de tijd, ik had er ook al aangedacht bij dit topic :haha:
Banshee, 4me werd tijdelijk geobserveerd door spionnen van de Russische geheime dienst. Nu is het geval dat er wel degelijk een verandering verwacht wordt, zo zouden er supersonische wapens ingezet worden om wereldleiders te observeren en de planeet te verschuiven. Beetje LOST achtig wel te verstaan.Er zullen op zeer korte termijn ook loknegers gebruikt worden om de discriminatie op omvangrijke schaal in kaart te kunnen brengen.

De n*gers winnen van de anderen

im bulking braaA

Of Dr. Octopuss

...ik dacht meer aan Dr. Phil... :D

• Topic Starter Topic Starter

Voor de duidelijkheid, voor als de dexa niet zou aanslaan, de middelen die de arts heeft genoemd zijn 6 weken hoge doses prednison met calcium tabletten. Ik denk dat ze myostatine blokkers of nog ''niet kennen'' of te duur vinden. Maar 3 opties die ik dus zie mocht de dexa niet werken zijn: 1) Haar plan, maar dan alleen MET myostatine blokker. 2) Hun plan, maar dan met testim die ik zo bij een leverancier vandaan kan plukken voor 15 euro. 3) Gewoon nee, en wachten tot ze in de toekomst nanobots hebben voor alles.

Btw, mijn bloedplaatjesgehalte is door de dexa nu in een week met 10 gezakt naar 13, maar minimaal richting de 50 voor vandaag was het doel van de arts. Zoiets als dit kan puur natuur door ITP zelf alleen na 3 maanden, niet in een week. Maarja, dexa is ook niet natuurlijk. Maandag as weer bloedprikken zegt ze.

• Topic Starter Topic Starter
Dan ben je dus als nog of ''een beetje dik'' of je was al niet natty?

Ben tot nu toe nog altijd natty, en het liefste blijf ik dat ook! Nu oog ik behoorlijk normaal, als een doorsnee man die niet ''een beetje dik'' is maar ook geen sixy heeft. I've got 2pac bro ;) En ja, ik was voor ik begon dik niet obese, maar wel een beetje dik ;)

+1 voor de nanobots.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven