XXL Nutrition

Ik naar n jaartje flink bulke!

• Topic Starter Topic Starter

Vroeger was ik tot mijn 11e normaal maar wel brede bouw kwa bot structuur enzo en erg groot voor me leeftijd 'maar stopte al op zeer vroege leeftijd met groeie rond me 12e ofzo' daarna ongeluk gehad en lang moeilijk kunnen lopen.. *me knie was nogal eraan* en heeft jaren geduurt voor dat weer normaal was en ben in die tijd dus enorm dik geworden. Me knie is nu weer helemaal top gelukkig.

Pak nu alle spiergroepen even hard aan want alles moet groot worden en ik wil gewoon me lichamelijke natuurlijk limiet bereiken en dat gaat natuurlijk alleen als je alles mee pakt, hard werkt en geduld behoud. Moet zeggen dat het nu eigenlijk erg lekker gaat omdat ik me gewoon enorm lekker in me vel voel en hoop dat dit zo blijft.

je bent een buffel, veel succes met je cut

ik zou wel extra aandacht geven aan je traps.

keep it up

Vroeger was ik tot mijn 11e normaal maar wel brede bouw kwa bot structuur enzo en erg groot voor me leeftijd 'maar stopte al op zeer vroege leeftijd met groeie rond me 12e ofzo' daarna ongeluk gehad en lang moeilijk kunnen lopen.. *me knie was nogal eraan* en heeft jaren geduurt voor dat weer normaal was en ben in die tijd dus enorm dik geworden. Me knie is nu weer helemaal top gelukkig.

Pak nu alle spiergroepen even hard aan want alles moet groot worden en ik wil gewoon me lichamelijke natuurlijk limiet bereiken en dat gaat natuurlijk alleen als je alles mee pakt, hard werkt en geduld behoud. Moet zeggen dat het nu eigenlijk erg lekker gaat omdat ik me gewoon enorm lekker in me vel voel en hoop dat dit zo blijft.
ja man je bent goed bezig, wel nog een beetje scherper gaan maar dat komt wel :)
wat zou jij doen in mijn plaats om gewoon meer bij te komen ? (veel meer)

beest!!

heb je misschien al foto's van je thuis gym ??

t*ring man jij blijft ook maar groeien!
Veel respect hiervoor!

Was zelf ook een te zware/vette tiener en ben nu ook op een degelijk bf.
Hoeveel meten je boven en onderarmen?

Gegroet,

Denk dat we weten wie er bij de meest getalenteerden van het forum horen. :D

Blijven gaan man...! Laatste foto's laten weer vooruitgang zien...

Keep it up!

Denk dat we weten wie er bij de meest getalenteerden van het forum horen. :D

Blijven gaan man...! Laatste foto's laten weer vooruitgang zien...

Keep it up!

Ik denk altijd maar zo waar een wil is is een weg! en als dingen in de weg zitten moet je je ermaar doorheenslaan! Wat dan ook bodybuilding>andere zaken in me persoonlijke leven. Zelfs al heb ik geen zin of ben ik echt slaaperig als het maar kan naar werk/school/stage, ik dwing mezelf ertoe gewoon weer die stap te zetten en aan de slag te gaan met het ijzer. En als ik helemaal bezig ben wil ik niet meer stoppen en dat betekent dat er altijd genoeg energie is maar luiheid laat je gewoon lusteloos voelen en dat moet je gwn persoonlijk doorbreken en niet afhankelijk worden van energie sups.

Ok homegym fotos komen eraan denk ik dit weekent *krijg dan me nieuwe tel namenlijk* zal direct pica's maken!
Verder
Bovenarmen is nu 47,2 en de ander 47,5.gister nog gemeten. bijna gelijk alleen me linker ietsjes groter maar kan ook eraan liggen dat ik het iets anders aanspande ofzo, onderarm zal iets rond de 40cm zijn denk. *meet die nog wel eens ff op ook* en zal er n losse foto van maken want je ziet ze nergens duidelijk op de fotos tot nu toe en span het nergens aan behalve op de bicep pose maar me onderarm is los aangespannen ook ver vooruit vind ik. Zie er ook duidelijk de spierbult onder als ik me onderarm aanspan enzo dus laat dit dit weekent wel zien ook. Ben hard aan het werken aan me traps, rug en me kuiten echt gesloopt *zo voeld het* precies wat ik wilde hehe..ff de spieren laten schrikken af en toe voeld wel goed. verder komen me schouders en triceps ook met de week beter uit.

Gewicht staat nu momenteel op 94,2 maar soms is het wat meer dan de andere keer alleen me vet gaat lekker weg maar de massa blijft komen dus ik laat het hele ik wil 85 kg worden lekker achter me en probeer massa aan te komen terwijl ik droger word.

Kan niet wachten trouwens tot me half jaar durende vakantie aan het eind van dit schooljaar.. voor ik naar hbo ga neem ik een hele tijd vrij om extra te rusten, nog harder te trainen en heb al lekker wat geld achter de hand gehouden om in die tijd ook niet te hoeven werken.:D en dan op naar de opleiding tot accountant.. of ik ga alsnog gwn werken. ben er nog niet 100% zeker van.

^
Precies, bf kan er altijd af 'gaat er ook al aardig af' maar spier behoud heeft toch wel mijn voorkeur in plaats van snel all het vet eraf met spieren en al.

Ik ga waarschijnlijk wel door met me opleiding alleen.. ben het soms n beetje zat om zo lang zinloos op school te zitten zonder inkomsten..stage betaald ook minder dan dat me balhaar waard is dus ja.. komt wel goedjes... uiteindelijk.

Hier de update van me onderarm:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nogsteeds komt het op de fotos n beetje klein uit.. maja komt meer omdat me bicep beetje breed is ofzo..
En morgen midag post ik als het goed is de fotos van me homegym.:D

Laatst bewerkt:
echt respect
van begin tot het eind, echt waar.

Kan niets anders zeggen dat het er goed uit zien man!
Volgende keer is verschillende poses laten zien! :D

^
Precies, bf kan er altijd af 'gaat er ook al aardig af' maar spier behoud heeft toch wel mijn voorkeur in plaats van snel all het vet eraf met spieren en al.

Ik ga waarschijnlijk wel door met me opleiding alleen.. ben het soms n beetje zat om zo lang zinloos op school te zitten zonder inkomsten..stage betaald ook minder dan dat me balhaar waard is dus ja.. komt wel goedjes... uiteindelijk.

haha hierkan ik om lachen:P
ziet er echt beestachtig uit!!

Kijk, dit soort mensen zijn nou echt een toevoeging voor het board. Goeie mentaliteit en respect voor je progressie. Flink gewerkt. Doe zo voort.

flink wat talent en motivatie, ik heb diep respect.
vooral blijven doorgaan, je gaat zeker je doel bereiken ;)

ziet er goed uit ;)
ben benieuwd als je klaar bent met cutten

^

Hier de update van me onderarm:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nogsteeds komt het op de fotos n beetje klein uit.. maja komt meer omdat me bicep beetje breed is ofzo..
En morgen midag post ik als het goed is de fotos van me homegym.:D

wauww voor dt je redelijk vet hebt heb je een super piek op je bicep daar zou menig mens jarloers op zijn ga zo door!

Heb vanaf het begin gelezen. Goed verhaal en goede motivatie! Keep 'm going boy!

Terug
Naar boven