MuscleMeat

I'm back

Bezoekers in dit topic

Ik wil ook naar de 100.


Ik denk dat ik het kan halen, veel eten, veel drinken en ik gebruik nu geen creatine, al een tijdje niet, en hoop daar ook 2kg mee te pakken.:thumb:
Het moeten natuurlijk wel spieren zijn of op zijn minst water en glycogeen in je spieren.
 
Druk dagje vandaag, de hele ochtend revalidatie in het ZH, boodschappen doen voor een week, bier drinken, trainen, eerste herintegratie avonddienst op werk. Daardoor wel de rel gemist, zie alleen nog maar de puinhopen.

Morgen nog wat trainen.
 
Roes uitgeslapen, die kanonnen heten niet voor niets zo. Bidonnetje maar gevuld met kraanwater voor een ritje op de racefiets. Door de stad (Cruquius, Heemstede, Haarlem, Overveen) naar de Kennemerduinen. Voor iemand met een matige conditie zoals ik nu een ideale trainingsomgeving. (Als je conditie goed is rij je er zo weer uit.) Duin op, duin af en ook het Kopje van Bloemendaal van beide kanten op- en afgereden. 2 1/2 uur inclusief stadsrijden waarbij ik opwarm en terug weer afkoel. Gezond biertje (Erdinger Weissbier) erbij gepakt en dadelijk gezond eten.
 
Laatst bewerkt:
Tussendoortje:

-db hammer curls
Kon maar 1 set 2,5 en 1,25kg schijfjes vinden, daarom unilateraal.
8x15, 8x22,5kg
5x8x30kg
3x10x25kg
ff tussendoor bij het Dbb battlen.
 
Laatst bewerkt:
Bankdrukken nogmaals uitgesteld, morgen dan maar. Nu ik goed wakker ben, blijkt het lekker weer te zijn: op de fiets (de fiets, de fiets, en anders niets)!!!
 
Furck, zie net dat het weer regent...

Nee, de mountainbike. Gisteren al een paar uur door de regen op de motor, was wel in het kader van het kerstfeest.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Furck, zie net dat het weer regent...

Nee, de mountainbike. Gisteren al een paar uur door de regen op de motor, was wel in het kader van het kerstfeest.
Hier spattert het wat met af en toe een opklaring.
 
Toch gaan fietsen, meteen natgeregend. Weer terug, en toen bleef het droog. Omgekleed en een training met gewichten:

-bankdrukken
10xstang
8x50kg
8x80kg
2x8x90kg
12x80kg
-db flys 4x10
-db overhead triceps extensions, unilateraal, 5x10
-db side raises, unilateraal, 4x10

Voelde goed.

-
 
Laatst bewerkt:
FB_IMG_1608819202827.jpg
 
-bb curls
8x15, 25, 35, 45, 55, 45, 40, 35kg.
-db concentration curls
3x10x20kg
 
Laatst bewerkt:
Bankdrukken, mijn favoriete oefening:

10x50kg
8x80kg
6x100kg
12x85kg

3x10x70kg (smal, 10cm tussen duimen)
 
Vanmiddag nog een stukje gefietst in de duinen ten N van Zandvoort. Bij de beklimming van het Kopje van Bloemendaal was het druk en werd ik tot mijn verbazing niet ingehaald.
1609194987214.png

A long time ago, in a galaxy far, far away.
 
En jawel:

-bankdrukken
opwarmen
4x10x85kg
-smal bankdrukken
3x10x70kg
-bb curls
opwarmen
4x10x50kg
-db lateral raises
3 sets
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven