AndroidHealthClinic

I'm back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoewel de wegen nog nat en vies waren, kwam er in ieder geval geen water meer van boven. Dus eropuit getrokken met de reet en een opzetspatbordje voor mijn race (of was het andersom). Was van de week bij de sponsor langsgeweest (Kees' Fiets Noordwijk) en daar zowaar een paar passende warme kledingstukken gevonden (de 3xl Nalini broek en het 3xl Agu ondershirt shirt pasten net, maar de 3xl jasjes waren helaas allemaal veel te krap gesneden). Vandaag uitgetest en goed bevonden. Had bij Kees ook nog een mooie afgeprijsde Cube cyclocrosser zien staan, maar ik was met de motor dus kon deze niet meenemen. Mocht ik dat ding kopen, dan moet ik met het gevreesde openbaar vervoer een soort bedevaart maken. Ook heb ik, hoewel ik een paar jaar geleden een heleboel fietsen heb weggedaan, er nu nog 4 staan. Inclusief een strandracemountainbike die een grote overlap in het gebruik heeft met een cyclocrosser. Nog ff denken.

Morgenochtend revalidatie in het ZH en 's avonds maar weer naar de sportschool.
 
Laatst bewerkt:
Een hoop gelul hier en weinig getrain. Toch doe ik nog steeds te veel, ben de volgende dag kapot van zowel gewichtentraining als cardio. Het lijkt wel of ik moet uitrusten van het uitrusten. Dan maar weer teug naar de tekentafel.

Tijdens de lockdown ga ik het anders doen, een andere FB. Denk aan 3x per week front squats en bankdrukken (of smal bankdrukken) en elke keer 2 van deze oefeningen erbij: rows, halter curls, side raises. Begin van de week. En cardio op de reet of mtb meer in intervalvorm.
 
Laatst bewerkt:
Zonder herstel, ook geen vooruitgang.
Zoek toch een goed boek, een leuke luie vrouw of een playstation 5, ofzo iets. Iets anders dan bewegen, puzzelen, vissen, schilderen, bouwpakket (?)
 
Zonder herstel, ook geen vooruitgang.
Zoek toch een goed boek, een leuke luie vrouw of een playstation 5, ofzo iets. Iets anders dan bewegen, puzzelen, vissen, schilderen, bouwpakket (?)
Ik ga enorm vooruit, nog nooit meegemaakt dat ik tegelijkertijd vet verlies en win aan spiermassa. Mijn lichaam was dan ook enorm verschrompeld, bijna alle gekweekte spieren, wat subcutaan vet en (gelukkig!) bijna alle viscerale vet waren weg. Mijn armen waren van 47 naar 39 gegaan, nu weer 42cm.

Paar goede tips, bedankt. Lees nu weer Max Tegmark: our mathematical universe, vond het boek bij het opruimen. Ga er nog een paar over kosmologie en evolutiebiologie bestellen. Vandaag de dag een vrouw vinden is lastig als je zoals ik digitaal gehandicapt bent.
 
Mijn eigen drukbankje, volgens mij is het van Gorilla Sports, ligt en drukt veel beter dan die ondingen uit de sportschool. Het heeft niet van die stomme lange haken en is ook niet zo belachelijk hoog. Als volgende keer weer zo makkelijk gaat, probeer ik een paar zwaardere sets met bankdrukken.
 
Stukje gefietst, had een halve liter Kanon op en dat is goede doping. Kopje van Bloemendaal genaild en lekker op het grote blad gerouleerd. 2 uur gereden.
 
Weer een stukje gefietst, het zonnetje lokte me naar buiten maar het was frisjes. Jasje aan dus. Paar duizend trapjes naar het mountainbikeparcours. Tussen de boompjes was het lekker, jasje weer uit.

Maar wat een bagger! Weet weer waarom ik hier vroeger haast nooit kwam. Was ook de ass-saver vergeten, die zat nog onder mijn reet i.v.m. het ritje van gisteren. De steile heuveltjes waren erg glibberig, mijn hartje klopte flink. Ook weer paar duizend trapjes terug. 1,5 uur.
 
Laatst bewerkt:
-bankdrukken
10x20kg
8x50kg
6x70kg
6x80kg
6x90kg makkelijk
6x90kg niet makkelijk
6x85kg makkelijk
8x80kg makkelijk, de vorige training ging mijn vierde set met 80kg niet makkelijk
-halter curlen
8x20kg
8x40kg
3x10x50kg
-halter curlen, reverse grip
3x10x40kg

Met kleine stapjes gaan we vooruit.
 
Laatst bewerkt:
-bankdrukken
10x20kg
8x50kg
6x70kg
6x80kg
6x90kg makkelijk
6x90kg niet makkelijk
6x85kg makkelijk
8x80kg makkelijk, de vorige training ging mijn vierde set met 80kg niet makkelijk
-halter curlen
8x20kg
8x40kg
3x10x50kg
-halter curlen, reverse grip
3x10x40kg

Met kleine stapjes gaan we vooruit.
Én dat is de bedoeling. Fijn weekend!
 
Gisteren 96kg, middel 91cm, dan maar weer een cheatdag met eten.

-450g gekruide aardappelpartjes met 150g mayonaise
-5 snickers
-500g tiramisu
-Affligem tripel
-fles Yellow tail chardonnay
-grote hamburger met 200g rundergehakt, sla, tomaat en 30g mayo
 
Gisteren 96kg, middel 91cm, dan maar weer een cheatdag met eten.

-450g gekruide aardappelpartjes met 150g mayonaise
-5 snickers
-500g tiramisu
-Affligem tripel
-fles Yellow tail chardonnay
-grote hamburger met 200g rundergehakt, sla, tomaat en 30g mayo
Waarom eet je niet gezond en schoon met je hartje ?
 
Dit was een cheatdag. Normaal eet ik geen snoep of ijs, ik drink ook maar 1 of 2 dagen per week.
5 snickers? Kom op man. Zo krijg je nooit een classic physiek :knipoog:
Denk je dat Arnold snickers at ?
Kip en bier en squatten on the beach met da bitches!
 
5 snickers? Kom op man. Zo krijg je nooit een classic physiek :knipoog:
Denk je dat Arnold snickers at ?
Kip en bier en squatten on the beach met da bitches!
Maar ik woog 96kg, dat wens je toch niemand toe, zeg nou zelf. Dalijk als mijn late ontbijt gezakt is een paar uur mountainbiken en dan ligt er weer een reuze hamburger op me te wachten. Ga jij nog wat leuks doen, squatten on the beach misschien?
 
Sitting on the bank, waiting on de patat met snacks :thumb: ik wil ook naar de 97 kg.
 
Ruim 3 uur gefietst op de mtb, had gelukkig deze keer wel de ass-saver ingeklikt, want het ging weer regenen. Op een gegeven moment reed ik in met de wind mee in de op 1 na zwaarste versnelling, schoot lekker op, maar het bleef maar regenen. Totdat ik er achter kwam dat ik op die manier onder de regenwolk bleef rijden. Dus nog even een bosje ingedoken en daar nog wat gebaggerd. Toen ik eruit kwam had de wolk me ingehaald.

In de duinen werd ik op de Noordbikers trails bij Noordwijk ingehaald door een paar clubgenoten (Noordbikers dus). Ff aangehaakt en ik kon ze redelijk goed volgen. Het waren weliswaar een paar 'mindere goden' en ik hield het niet lang vol, maar toch. Met scherp sturen kon ik, hoewel ik een aantal bochten zelf heb aangelegd, ook niet veel goedmaken. Vroeger was dat wel anders, maar de techniektrainingen werpen hun vruchten af. Over vruchten gesproken, na het eten van een appeltje had ik weer voldoende energie om terug te fietsen. De cheatdag van gisteren heeft waarschijnlijk ook geholpen in dit opzicht, hoewel ik me meen te herinneren dat je met carb loading eerder van tevoren moet beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Sitting on the bank, waiting on de patat met snacks :thumb: ik wil ook naar de 97 kg.
Mooi dat je iemand hebt om het te halen. En sla die 97 toch over, 98 is een mooier getal. Zelf ging ik bij het weer oppakken van de gewichtentraining weer even over de 100, maar wil bij nader inzien niet meer zo zwaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
-bankdrukken
opwarmen met stang en 50kg
4x10x80kg
3x8x70kg (met handen 10cm van elkaar)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook naar de 100.
Mooi dat je iemand hebt om het te halen. En sla die 97 toch over, 98 is een mooier getal. Zelf ging ik bij het weer oppakken van de gewichtentraining weer even over de 100, maar wil bij nader inzien niet meer zo zwaar zijn.

Ik denk dat ik het kan halen, veel eten, veel drinken en ik gebruik nu geen creatine, al een tijdje niet, en hoop daar ook 2kg mee te pakken.:thumb:
 
Back
Naar boven