- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig hoor. Plezier in het trainen is het voornaamste.Was vergeten hoe RDL moet, geen zin in SLDL, dus gewone deadlifts gedaan. De laatste keer dat ik ze deed gebruikte ik de sumo stijl die toen (ruim 35 jaar geleden) erg in de mode was . Nu voeten iets smaller dan schouders en handen daarbuiten. Dacht RDL te doen, maar youtube leerde me dat dit 'regular deadlifts' waren, schijven tikten de grond aan. Goede pomp in mijn lats, had ik niet verwacht. Bij de front squats was het moeilijk het halter niet van mijn schouders te laten rollen, daarom maar setjes van 6 reps.
Dank je. Ik ben een chagrijnige oude man die soms teveel bier drinkt.Goed bezig hoor. Plezier in het trainen is het voornaamste.
Mocht je nog tips over nagellakken willen dan hoor ik het wel.
Een soort Bad Santa (nu naar aan het kijken op SBS9).Dank je. Ik ben een chagrijnige oude man die soms teveel bier drinkt.
Alleen de hongerklop ken ik zelf, als ik langer dan 2 uur fiets, of een half uur hard, kak ik ook in zonder carbs. Omdat Metoprolol mijn hartslag laag houdt (krijg maar een klein beetje want ik had al vrij extreme bradycardie) heb ik het tegenwoordig wel erg koud op de fiets terwijl dat voorheen anders was.Ik twijfel of het door de kou komt, of door vorige week te hard te trainen door het uitgerust zijn van de rustweek daarvoor.
Met fietsen kan ik ook niet tegen kou op de spieren, loop ik vast als bij een hongerklop.
Dank je. Dit is rustig aan, maar ik zal er goed op letten.
Maar ik train slechts 3 dagen in de week, wel elke spiergroep 2x/week nu. De afgelopen 5 jaar trainde ik elke spiergroep 1,5x/week. Kreeg daarbij meer kracht- dan spiertoename. Of bedoel je een extra rustdag en het schema daarmee 1 dag opschuiven?Je kunt je oude schema gewoon aanhouden, alleen dan extra rustdag her en der, leeftijds adequat, zeg maar.
Ook in combinatie, met hoe je slaapt, veel of weinig stress, etc.